HD:stä tulikin mieleen, Teräsmiehen voimat omaava supersankari ja Zach Snyder-hidastukset kuulostavat aika silmäkarkkia lupaavalta yhdistelmältä... Tuo ennakkokuvan kaveri tosin näyttää vähän liian "äijältä" ollakseen myös uskottava Clark Kent, mutta muuten vaikuttaa jossain määrin mielenkiintoiselta projektilta.
Itse tykkään tästä projektista koska nyt Teräsmies näyttää hyvän ikäiseltä teräksiseltä mieheltä![]()
En mennyt sekaisin.Tarkoituksella löjäytin tuon mauttoman "synkän" vitsin (jotka eivät pahemmin enää minua naurata. En odota, että ne muitakaan enää liiemmin huvittaisi), koska ne nyt tuntuvat olevan kovasti muodissa.
Kuvasta kuitenkin enemmän sellaista ytyä, mitä Teräsmies olisi tarvinnut edellissäkin enemmän
Vaan ei kyseinen sankari minuakaan ole koskaan paljokaan kiinnostanut kuin esim. Lepakkomies.
Teräsmies ei oikein koskaan ole iskenyt, toivottavasti nyt tulisi jotain vähän parempaa.
Mielestäni SMBC kiteytti teräsmiehen äärikiltteyden mahdollisen ongelman hienosti.
Trailer julkaistu!
http://www.dvdplaza.fi/trailerit/nayta.php?sid=2133
Yllättävän näköinen traileri.
Kiva ylläri tuo pikkutraileri. Odotinkin Snyderilta uudenlaista kulmaa tähän.Leffaa tehdään ajan kanssa huolella, näyttelijätkään tuskin pettävät ja lopulta voi aina syyttää Nolania.
Kas, haulla en löytänyt tätä ketjua enkä viitsinyt itse aloittaakkaan, onneksi.
Traileri on kuin The Tree of Life + First Blood. Leffa tuskin.
Olipas hieno traileri. Leffan näyttelijävalinnat oli menneet ohi itteltä ja Russell Crowen ääni pääsi yllättämään. Sitten hokasin loput castingit ja mielenkiintoisia nimiä sieltä löytyy enemmänkin.
Yllättävän hyvä traileri, vaikkakin ovat selkeästi ottaneet mallia Bryan Singerin versiosta. Kyllähän tämä näyttää enemmän Nolanin elokuvalta, kuin Snyderin, mikä on vaan plussaa. Toivottavasti lopputulos on myös samaa laatua.
Tuosta voi olla montaakin mieltä.
Mutta ei aleta kiistelemään Nolanin kyvyistä tässä(kin).
Se on kuitenkin sanottava, että traileri ei välttämättä kerro lopullisesta elokuvasta juuri mitään (kts. esim. Jarheadin traileri vs. elokuva). Kyllähän tuo kuitenkin mielenkiinnon herätti, jos ei muuta. Teräsmiehen perusongelma on kuitenkin se voittamattomuus ie jotta olisi olemassa edes mahdollisuus, että Teris ns. ottaa turpaan joltain, hänen kykyjään on heti lähtöön heikennettävä jollain. Vaikka sitten sillä kryptoniitilla.