Tarjous oli sitten voimassa tällä kertaa vain viikonlopun. Toki vielä on tunti aikaa käydä City-Anttilassa.
Tarjous oli sitten voimassa tällä kertaa vain viikonlopun. Toki vielä on tunti aikaa käydä City-Anttilassa.
Ei näistä kato koskaan tiedä![]()
...ja tämä tuli todettua Anttila-visiitillä tänään. Vähän nyt kyllä naurettavia nämä parin päivän tarjoukset, ei millään ehdi mukaan ellei joka päivä päivystä netin tarjoussivuja tai käy itse Anttilassa. No, se juna meni siinä, seuraavaa odotellessa.
Kun mulla lukee postilaatikossa, että ei mainoksia, niin onko nyt lähiaikoina vilahtanut tarjouslehdyköissä alekuponkeja (esim. osta 50€ saat 10€ alennusta jne...) ?
Välillä tulee ihmeteltyä, mistä porukka esim. noita alekuponkeja saa. Kyllä minäkin niitä vuosia sitten bongailin, muttei sen jälkeen ole niin Anttilan kuin Kodin Ykkösen kuvastoissa tai mainoslehtisissä ollut minkäänlaisia kuponkeja. Olen Plussa-kortin omistaja ja minulle kyllä tulee kummankin paikan mainokset. Varmaan kahden vuoden sisällä olen kerran tai kaksi löytänyt jostain ihmeen kaupalla noita kuponkeja.
Viestiä muokkasi viimeksi ElvisThePelvis; 16.09.2011 kello 17:47.
Taitaa Kodin1 lähettävän noita vain niille, jotka ovat jotain lähikuukausina liikkeestä ostaneet.
Roskapostitokin voi tarkistaa Anttilan alelipareet netistä:
http://www.anttila.fi/kuvastot_ja_ilmoitukset.html
Tuolla julkaistaan niin kokonaiset kuvastot kuin yksittäiset sanomalehti-ilmoituksetkin.
Alennuskupongit tuntuvat tosiaan hieman harventuneen viime aikoina, mutta aina silloin tällöin niitäkin näkyy. Esimerkiksi viime viikonlopun ajan sai lipareella -30% yhdestä normaalihintaisesta kodin tuotteesta. Tulostetutkin alekupongit ovat kassalla aina kelvanneet ilman vänkäämistä.
Parhaat alennuskupongit on kyllä saaneet julkisuutta myös DVDplazalla, joten tuskin Rookykaan olet missannnut mitään erityisen dramaattista.
Viestiä muokkasi viimeksi Vox; 19.09.2011 kello 11:55.
Tämä tarjous on taas Anttiloissa, voimassa 5.-16.10. Kaikki keskusvaraston tyhjennysmyynti -tarjoukset tästä.
Osaako joku sanoa, löytyykö Tampereen anttilasta nyt tarjouksessa olevaa sormusten herra boxia?
(Tämä oli loppu viimeksi kun kyselin noin viikko sitten, mutta tällä viikolla oli kai tulossa uusi satsi näitä myyntiin)
Taru Sormusten Herrasta -trilogia Extended Edition (Blu-Ray) - 49,90e
Tampereen Kodin1:ssä ilmeisesti näitä on, mutta tuo lahjakortti tarjous olisi hieno hyödyntää myös. Huomenna vielä kerkeäisi
EDIT: Kyllä siellä vielä yksi kappale oli jäljellä![]()
Viestiä muokkasi viimeksi -Tinke-; 18.10.2011 kello 10:36.
Osta 50€:lla, saa alennusta 10€ ja osta 100€:lla, saa alennusta 20€ -kuponkeja näkyi taas tänään lehdissä, voimassa lauantaihin. Löytyvät myös Anttilan sivuilta.
Hassua, itellä meilissä "Etu on voimassa 16.-29.11.2011"
Tarjous voimassa 29.11.asti. Kun Oli tuo 20€ alennuskuponki ja otti lisäksi 3€ elokuvan sai sen siis hintaan reilu 80€. Mitä eilen kerkisin testailemaan, niin ihan OK tuohon hintaan, WLAN toimi oikeinkin hyvin.
Simpsonien kausiboksit 1-12 tarjouksessa kaksi boksia 20 eurolla![]()
Pimeiden hintojen kataloogi: http://www.netanttila.com/kuvastot/S002_215.html
Finnkinon DVD kokoelmia näkyy olevan suurin osa tarjonnasta, Sydämmen asialla 1+2, Ruuvit löysällä 1-3, Coupling 1-4 ja Musta kyy UE remasterd €9.99/kpl. pikku Britania €14.95.
Pimeät hinnat: http://www.netanttila.com/kuvastot/S002_215.html
(Kokkolan) Anttilassa Milos Forman The Sixties Collection-boksi 5,99eur.
Viestiä muokkasi viimeksi Jan; 14.05.2012 kello 23:58.
Ainakin Tampereen Anttilassa oli eilen Blade Runner: the final cut Blu-ray hintaan 5€. Useita kappaleita jäi hyllyyn...