Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 14 / 14

Aihe: Red dead redemption (western-peli)

Red dead redemption (western-peli)

Iltalehti hehkuttaa Grand Theft Auton tekijöiden uusinta peliä "Red dead redemption" kovasti. Peli sijoittuu villiin länteen, mikä on vain plussaa. Onko hehkutuksen arvoinen? Kokemuksia ja tuntemuksia kehiin!

Iltalehden arvostelu: http://www.iltalehti.fi/digi/2010052611729896_du.shtml

Rekisteröitynyt
    heinä  2008
    Sijainti
    Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.'
    Varmasti ostan kunhan saan aikaiseksi. Kunnon länkkäripeliä ei olekaan näkynyt sitten Gunin, joka oli aivan loistava.

Professional's Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2004
    Sijainti
    Land of the Stupid, Home of the Brave
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Thezeus View Post
    Varmasti ostan kunhan saan aikaiseksi. Kunnon länkkäripeliä ei olekaan näkynyt sitten Gunin, joka oli aivan loistava.
    Juu, Gun oli hyvä peli. Hienot musiikit ja kaikkee.

Tämä pitää ehdottomasti ostaa, kunhan tosiaan saisi aikaiseksi. Pitäis perkele kahlata eka Fallout 3 läpi. Ei mikään ihan lyhyt peli.

Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Sijainti
    valar morghulis
    Pelisaittikin on ehtinyt jo arvostelemaan Red Dead Redemptionin http://pelisaitti.blogspot.com/2010/...edemption.html

Rekisteröitynyt
    joulu  2006
    Penteleen hyvä peli, itse olen varmaan joku 30% läpi.

Ihan ok:lta vaikuttaa. Itse en kyl näistä Rockstarin hiekkalaatikoista ole Vice Cityn jälkeen innostunut, mutta kyllähän tuo villi länsi toi kaivattua vaihtelua näihin. Lauantaina kaljotellessa muutaman tunnin vääntelin, mutta ei tuo vielä ihan täysillä imaissut.

Gamestopista irtosi 9.90e + 2 vanhaa peliä vaihtoon. Jokunen tunti takana ja ihan hyvä tuntuisi olevan. Pelialue vaikuttaa todella isolta, tästä iso plussa. Dialogi on toistaiseksi ainakin ollut taattua Rockstar-tasoa. Jostain syystä erityisesti sivullisten casual-kommentit on R*:n peleissä onnistuneet naurattamaan aina, niin tässäkin. Tietysti tämä 'GTA-konsepti' kaipaisi jo jotain uutta ja tuntuu loppuunkalutulta, mutta jospa se yksi peli vielä menisi.. Tunnelma kuitenkin pelissä tuntui heti alussa GTA IV:tä paremmalta. Musiikit ja western-dialogi tukee tätä hyvin. Liekkö katottu lapsena liikaa länkkäreitä sitten..

Rekisteröitynyt
    helmi  2003
    Sijainti
    Oulu
    Muutama outo bugi tuossa näyttää olevan:

Red Dead Redemption - Bird People Glitch

Peli vissiin ajoittain lataa linnuille tarkoitetun käyttäytymisen ja animaation ihmishahmoille.

Samppa ja Hurricane :| Jarkko G.'s Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2001
    Sijainti
    VIP-Tuvassa kuumien etujen perässä
    Leffaluettelo
    Omat aatokset tuossa:
    http://moontv.fi/ohjelmat/gamer/red-dead-redemption

Tykkään kovasti.

Rekisteröitynyt
    loka   2007
    Sijainti
    turust
    Leffaluettelo
    Olen pelannut pelin varsinaisen tarinan läpi ja kyllä oli peli minun mieleeni. Erinomainen pelattavuus ja juoni johon on lisätty hyvää huumoria iskevät minuun. Mikään muu peliyhtiö ei vielä ole tehnyt Rockstarin tasoista 3rd person peliä. GTA pelit eivät minun mielestäni ole todellakaan läpikoluttuja vaan niitä lisää!

Rekisteröitynyt
    joulu  2004
    Sijainti
    Lahti
    Omistamani PS3 pelit voi laskea yhdellä kädellä, mutta tästä on kyllä muodostunut ehdoton suosikki. Yksinpeli koluttu 100% läpi ja verkossa tulee rähistyä harva se päivä. Tiimipohjaiset moodit on eniten mun mieleen: Advanced Coop, Hardcore Gang Matches ja uusi hektinen Hardcore Stronghold.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: beddis View Post
    Ihan ok:lta vaikuttaa. Itse en kyl näistä Rockstarin hiekkalaatikoista ole Vice Cityn jälkeen innostunut...
    Onko putkijuoksu parempi kuin hiekkalaatikko?
    Pitäisikö pelikentän olla virtuaalisesti maapallon kokoinen? Rajoitettu liikkuvuus se olisi siinäkin

Eilen pelailin ensimmäiset tunnit peliä ja hyvältä vaikuttaa

Alakerran mies nepa's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2001
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: beddis View Post
    Ihan ok:lta vaikuttaa. Itse en kyl näistä Rockstarin hiekkalaatikoista ole Vice Cityn jälkeen innostunut, mutta kyllähän tuo villi länsi toi kaivattua vaihtelua näihin.
    Vice City vetäs riman kyllä aika korkealle, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että uusimman GTA:n jälkeen Vice City oli aika ankea.

Saapa nähdä milloin tämä peli ilmestyy pc:lle, jos koskaan. GTA:takin sai odottaa aika pitkään ja siitäkin aluksi sanottiin, ettei se pc:lle tule. (imho, mitä olen gta:ta konsolilla pelannut niin se ei ole läheskään yhtä hyvä kokemus kuin pc)

Hepparatsastus kyllä kiinnostaisi. Onko tämä vain Personal Consolien peli vai saisko sen oikeallekin PC:lle. Hyvää kyllä jaksaa odottaa, jos tietäisi onko mitään mitä odottaa...

Professional's Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2004
    Sijainti
    Land of the Stupid, Home of the Brave
    Tuli tää vasta hankittua ja positiivisesti yllätyin, kun levyltä löytyi myös tuo lisäosa Undead Nightmare. Kansissa ei ainakaan ollu mitään mainintaa moisesta eikä myöskään Zavvin sivuilla josta tuon tilasin.