Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 14 / 14

Aihe: Red dead redemption (western-peli)

Hybrid View

Red dead redemption (western-peli)

Iltalehti hehkuttaa Grand Theft Auton tekijöiden uusinta peliä "Red dead redemption" kovasti. Peli sijoittuu villiin länteen, mikä on vain plussaa. Onko hehkutuksen arvoinen? Kokemuksia ja tuntemuksia kehiin!

Iltalehden arvostelu: http://www.iltalehti.fi/digi/2010052611729896_du.shtml

Rekisteröitynyt
    heinä  2008
    Sijainti
    Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.'
    Varmasti ostan kunhan saan aikaiseksi. Kunnon länkkäripeliä ei olekaan näkynyt sitten Gunin, joka oli aivan loistava.

Professional's Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2004
    Sijainti
    Land of the Stupid, Home of the Brave
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Thezeus View Post
    Varmasti ostan kunhan saan aikaiseksi. Kunnon länkkäripeliä ei olekaan näkynyt sitten Gunin, joka oli aivan loistava.
    Juu, Gun oli hyvä peli. Hienot musiikit ja kaikkee.

Tämä pitää ehdottomasti ostaa, kunhan tosiaan saisi aikaiseksi. Pitäis perkele kahlata eka Fallout 3 läpi. Ei mikään ihan lyhyt peli.

Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Sijainti
    valar morghulis
    Pelisaittikin on ehtinyt jo arvostelemaan Red Dead Redemptionin http://pelisaitti.blogspot.com/2010/...edemption.html

Rekisteröitynyt
    joulu  2006
    Penteleen hyvä peli, itse olen varmaan joku 30% läpi.

Ihan ok:lta vaikuttaa. Itse en kyl näistä Rockstarin hiekkalaatikoista ole Vice Cityn jälkeen innostunut, mutta kyllähän tuo villi länsi toi kaivattua vaihtelua näihin. Lauantaina kaljotellessa muutaman tunnin vääntelin, mutta ei tuo vielä ihan täysillä imaissut.