Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 7 / 7

Aihe: rukajärven tie

Rekisteröitynyt
    marras 2000
    Sijainti
    stockholm
    luin jostakin että suomi-reg 2:ssa ei ole suomalaista tekstausta...niin niitä ketä kiinostaa , niin voin ilmottaa että ruotsi-reg 2:ssa on tekstaus seuravilla kielillä englanti, ruotsi,saksa, ranska, tanska,norja ja suomi... soundi on dolby digital 5.1....
    ja sen nimi on ruotsissa "AMBUSH"...
    voi olla että tämä info oli ihan turhaan ja että se suomalainen versio on ihan samanlainen...

Aivan identtinen Suomessa julkaistun version kanssa. Tietenkin. Levy on kyllä teknisesti hemmetin hyvä, sekä ääni että kuva ovat huippuluokkaa ja kaiken lisäksi elokuvakin on varsin laadukas.

Rekisteröitynyt
    touko  2000
    Sijainti
    Pori, Finland
    Pistänpä tämän kysymyksen tänne, kun se kuitenkin liittyy kyseiseen leffaan. Eli onko kukaan muu huomannut äänen ja kuvan vaihe-eroa, eli ns. lip-sync ongelmaa. Olen huomannut saman ongelman esim. Bodyguard leffassa, siis TODELLA ärsyttävää. Onko muita elokuvia, joissa on samanlainen ongelma. Ei voi johtua laitteista, koska ongelma olisi sama kaikissa leffoissa ja kun se ei ole.

Rekisteröitynyt
    marras 2000
    Sijainti
    stockholm
    luin jossain että jotkut ketkä on tehnyt koneen region-free on saanut semmoisen probleeman niitten sony koneen kanssa...
    minulla on ite ollut "lip-synk" problema pari kertaa, mutta kun painan "stop" ja sitten taas "play", niin pitäis toimia taas... rukajärven tie:n kanssa minulla oli sama probleema jossain leffan loppu puolella (mutta olen vain katsonut leffan yhden kerran, niin en tiedä jos se tulee joka kerta).... minulla oli sama probleema "storm of the century:in" kanssa, mutta kun katsoin sen toka kerran niin ei enään ollutkaan sitä probleema....minä luulen että se probleema on semmoinen että jotku levyt ei toimi hyvin kaikkien koneitten kanssa ... mutta mitä parempi kone, sitä vähempi probleemaa..(tätä en osa suomeksi kirjoitta niin kirjoitan ruotsiksi...drivrutinerna i alla spelare är inte tillräckligt uppdaterade för att klara av alla skivor perfekt... muista että dvd homma on vielä niin uutta etä sillä on vielä lapsi sairauksia...mitä uudempi ja parempi kone, setä vähemmän probleemia.. ja parin vuoden päästä tuo levyn pressauski on tullut paremmax...niin toivottavasti päästään eroon tommoisista probleemista...

Shot down in flames! Aceman's Avatar
    Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Mos Eisley
    Leffaluettelo
    Niinhän ne väittävät, että lip-sync olisi hardwareongelma. Monet ovat kyseisestä probleemasta kärsineet, mutta itse en ole missään käyttämässäni soittimessa törmännyt (ainakaan vielä) kyseiseen ilmiöön.

Vain hyvää tsäkää?

Rekisteröitynyt
    touko  2000
    Sijainti
    Pori, Finland
    No mulla on pioneer dv-717, jota ei ole modattu, niin en usko että se olisi laitteesta kiinni, vaan enemmänkin siellä levyn masterointi puolella. Pojat taitavat tehdä lätyt sellaisilla vehkeillä, joissa vääntö on hieman eri luokkaa kuin tavallisissa kotilaitteissa, joten lip-sync ongelmaa ei heillä esiinny. No tarviipa odottaa jos sitä vaikka joskus vaihtaisi soittimen parempaan, kun se tulee järkeväksi.

jammer's Avatar
    Rekisteröitynyt
    syys   2000
    Sijainti
    Rauma
    Mun kaverilla on sellane ongelma ko. levyn kanssa (kokeiltu omalla ja vuokralevyllä) kun hyppää suoraan siihen chapteriin missä
    se lähettimotari (tais olla ch 2)tulee ei kuulu mitään mitään mmuta kuin tasainen matala pörinä, korjaantuu kyllä kun stop/play manööverilla.
    Normaalisti katsottuna ei mitään probleemaa!