Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Sivu 1 / 2 12 Viimeinen
Viestit 1 - 20 / 23

Aihe: Heavy Rain

Zuah's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2000
    Sijainti
    Oulu

Heavy Rain

Demo on nyt ladattavissa PS Storesta.

Itse ihastuin kovasti pelin tarjoamaan tunnelmaan. Kerrankin pelin äänipuoleen on panostettu kunnolla ja hyvä kotiteatterilaitteisto pääsee oikeuksiinsa. Tämän "elokuvan" parissa vierähtää joku tuleva viikonloppu mukavasti.

Arvostelu
    http://www.v2.fi/arvostelut/pelit/446/Heavy-Rain/

Samppa ja Hurricane :| Jarkko G.'s Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2001
    Sijainti
    VIP-Tuvassa kuumien etujen perässä
    Leffaluettelo
    Varmasti hienon näköinen ja kuuloinen peli, mutta itse en innostu.
    Jo Metal Gear Solid nelosen liika "tässä enemmän elokuva kuin peli" meno tuntui luotaan työntävältä ja tässä tuo on kai viety vielä pidemmälle.
    Voin kai olla väärässäkin.

Rekisteröitynyt
    joulu  2006
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Jarkko G. View Post
    Varmasti hienon näköinen ja kuuloinen peli, mutta itse en innostu.
    Jo Metal Gear Solid nelosen liika "tässä enemmän elokuva kuin peli" meno tuntui luotaan työntävältä ja tässä tuo on kai viety vielä pidemmälle.
    Voin kai olla väärässäkin.
    Minä ainakin diggailin MGS4:sta kuin hullu puuroa ja välillä oli kiire saada ammuskelut ammuskeltua että pääsi seuraavan välidemon pariin
    PS3.IGN arvostelu tästä ainakin näytti tosi lupaavalta, hankintalistalle meni heittämällä.

Eniten odottamani PS3-peli. Demon testasin viikko sitten ja ei helpottanut odotuksen tuskaa. Collector's edition tilattu ja sitä odotellessa.

Valvoja Weitec's Avatar
    Rekisteröitynyt
    marras 2003
    Sijainti
    Up in the ass of Timo
    pitää kokeilla joku päevä uudelleen ja paneutua, ei ole semmoinen peli notta varttihan tässä olis luppoaekoo, kokeillaas...

Rekisteröitynyt
    kesä   2007
    Sijainti
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Jarkko G. View Post
    Sekä MGS4:n että Heavy Rainin läpi pelanneena sanoisin, että pelaamisen ja välianimaatioiden suhde on aika lailla samaa luokkaa. Kyseiset pelit ovat kuitenkin ihan eri tavalla elokuvamaisia, joten suoraa vertailua en lähtisi tekemään.

Enemmän fiiliksiäni pelin suhteen löytyy tuolta KonsoliFINin suunnasta.

Tämän pelin tuloa on tullut jossain määrin seurattua ja nyt olisi julkaisu ihan oven takana. Demo tuli käytyä illalla läpi ja kyllä vakuutti. Demon perusteella toteutus todella onnistunut odotuksiini nähden. MGS4 on tullut pelattua ja eipä kyllä tule millään tasolla mieleen lähteä siihen vertailemaan.
    Tämä vaikuttaa odotuksien mukaisesti enemmänkin interaktiiviselta elokuvalta tarjoten täysin toisentyyppisen pelikokemuksen kuin mihin ollaan totuttu. Tämä varmasti myös jakaa mielipiteet selkeästi kahti. Voinkin kuvitella kuinka moni puskista demoa testannut ihmettelee mikä oikein on homman nimi.

Rekisteröitynyt
    huhti  2000
    Sijainti
    Espoo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Zuah View Post
    Kerrankin pelin äänipuoleen on panostettu kunnolla ja hyvä kotiteatterilaitteisto pääsee oikeuksiinsa.
    Tuosta äänipuolesta sen verran, että dialogi on hitusen verran särisevää. En sitten tiedä onko sitä pakattu liikaa, mutta pisti ainakin minua korvaan koko pelielämyksen aikana.

Hieno "peli" kyllä muuten!

Game over man, game over! prkl's Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2006
    Sijainti
    Hiilikellari
    Leffaluettelo
    Lähinnä pelissä askarruttaa tuo paljon puhuttu "uudelleen pelaamis arvo" eli onko peli tosiaankin NIIN erilainen pelaajan tehdessä eri valintoja että pelin jaksaisi pelata sen pari kolme kertaa ympäri?

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: prkl View Post
    Lähinnä pelissä askarruttaa tuo paljon puhuttu "uudelleen pelaamis arvo" eli onko peli tosiaankin NIIN erilainen pelaajan tehdessä eri valintoja että pelin jaksaisi pelata sen pari kolme kertaa ympäri?
    Jaa'a se jää nähtäväksi. Sen verran mielenkiintoinen tapaus että otan mielelläni heti julkaisun jälkeen selvää. Tuskinpa tämä nykypelien joukossa lyhyimmästä päästä kertarykäisynäkään on. Muutenkin niin poikkeava peli ettei viitsi murehtia vaan täytyy kokea.

Rekisteröitynyt
    kesä   2007
    Sijainti
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Tonppa View Post
    Tuosta äänipuolesta sen verran, että dialogi on hitusen verran särisevää. En sitten tiedä onko sitä pakattu liikaa, mutta pisti ainakin minua korvaan koko pelielämyksen aikana.
    Ite en tuollaista huomannut ollenkaan. Kerran kyllä peli bugasi niin, että ensin puheet ja hetken kuluttua kaikki äänet alkoivat säristä todella pahasti. Siitä selvisi Load Game -loitsulla.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: prkl View Post
    Sanotaan näin, että kaikista näkyvimmät erot tulevat vasta lopussa. Mutta kyllä itse pelikokemuskin jonkin verran vaihtelee eri valintojen myötä. Vielä on kokeilematta mm. se "kaikki kuolee" -vaihtoehto.

Ehtiikö kukaan näin julkaisupäivänä pelaamisen välissä kommentoida fiiliksiä. Vastasiko odotuksia jne.
    Omani on viellä kansissa ja (vasta) huomenna pääsee kokeileen.
    ei sillä että sormet syyhyäis...

ai niin ja jätetään ne spoilerit sitten kokonan pois joohan..

Rekisteröitynyt
    elo    2001
    Sijainti
    Leffaluettelo
    No peli on nyt pelattu läpi ja miten sen nyt tiivistäisi .. Peli oli ihan viihdyttävä, joskin paikoitellen todella hidas tempoinen.
    Olihan se ohjaus erilaista ja pari kertaa meni hermotkin nappisählinkiin kun sormet ei oikein oppineet menemään oikeisiin paikkoihin. Parhaimmillaan peli antoi hyvän adrenaliini syöksyn mm. kun autolla
    ajettiin vastaantulevien kaistalla melkoista vauhtia ja nopeasti piti reagoida komentoihin.

Ei peli missään nimessä epäonnistunut ollut kun jäi takaraivoon ajatus että pitäisi uudelleen pelata eri tavalla.

I WANT TO BELIEVE TheRealThing's Avatar
    Rekisteröitynyt
    touko  2004
    Sijainti
    00**0
    Leffaluettelo
    Itse olen vasta sen ladattavan demon testannut läpi.

Fiilikseltään vaikuttaa ihan loistavalta (eikä vähiten musan ansiosta). Jos kokonainen peli on yhtä herkkua, niin pakkohankintahan tämä on.

Pelin fiiliksestä tulee mieleen 12 vuoden takainen (kaameeta, ku aika kuluu! ) Blade Runner -peli. Ehkä se on se sade ja synkkyys joka yhdistää. Meitsi pitää!

Rekisteröitynyt
    helmi  2009
    Sijainti
    Imatra
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: TheRealThing View Post
    Itse olen vasta sen ladattavan demon testannut läpi.

Fiilikseltään vaikuttaa ihan loistavalta (eikä vähiten musan ansiosta). Jos kokonainen peli on yhtä herkkua, niin pakkohankintahan tämä on.

Pelin fiiliksestä tulee mieleen 12 vuoden takainen (kaameeta, ku aika kuluu! ) Blade Runner -peli. Ehkä se on se sade ja synkkyys joka yhdistää. Meitsi pitää!
    Mulla tuli kanssa tuosta vesisateesta mieleen Blade Runner peli, oli silloin joskus aivan mahtava peli ja miksei oo vieläkii

Loppupuolella luullakseni menossa, ja on kyllä vaikuttava kokemus ollut. En muista kärsineeni pelihahmojen puolesta koskaan näin paljon.

Vaikeustaso ihmetyttää vähän, tämä on ensimmäinen peli joka oli pakko vaihtaa vaikeimmalle tasolle heti kättelyssä ja silti nuo painalluskohdat tuntuvat liian helpoille.

Rekisteröitynyt
    elo    2001
    Sijainti
    Leffaluettelo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: beddis View Post
    Loppupuolella luullakseni menossa, ja on kyllä vaikuttava kokemus ollut. En muista kärsineeni pelihahmojen puolesta koskaan näin paljon.

Vaikeustaso ihmetyttää vähän, tämä on ensimmäinen peli joka oli pakko vaihtaa vaikeimmalle tasolle heti kättelyssä ja silti nuo painalluskohdat tuntuvat liian helpoille.
    Laitoin itse heti vaikeimman tason ohjaukselle ja silti kaikki onnistui hyvin ja kukaan ei kuollut. Kuulin kyllä parilta tutulta että heillä ei ollut mitään toivoa noissa näppäinkomennoissa kun ei vaan tiedä missä on napit ohjaimessa.
    Eli jos on PS3 ohjain tuttu niin varmaan helppoa tämän pelin kanssa.

Rekisteröitynyt
    marras 2008
    Sijainti
    Tuusula
    Olihan tämä ihan mielenkiintoinen kokemus, ja varsin koukuttava tarina, mutta suht lyhyt peli kuitenkin. Pari kertaa tuli tahkottua läpi ja kokeiltua eri vaihtoehtoja, mutta nyt taitaa jäädä sitten hetkeksi hyllylle pölyttymään.
    Silti suosittelen kokeilemaan!

Seuraavaksi sitten Final Fantasy XIII kimppuun.

Rekisteröitynyt
    tammi  2007
    Sijainti
    Tampere
    Onko muilla ollut ongelmia kuvan "repeilyn" kanssa?

Mulla on. Laitteet ovat: PS3->Yamaha rx-v1800->Panasonic pt-ax100.

Sivu 1 / 2 12 Viimeinen