Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Sivu 4 / 14 Ensimmäinen 12345678910111213 ... Viimeinen
Viestit 61 - 80 / 271

Aihe: Kesäloma!

Originally posted by maukka87

Ja huomena kouluun, PASKA!
    Älä huoli. Ei se ysiluokka ole niiin paha...Mulla alkaa lukio huomenna..En tiedä miten jaksan nousta aikaisin..

Meizi's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2001
    Sijainti
    Vantaa
    Originally posted by WhiteQueen

Älä huoli. Ei se ysiluokka ole niiin paha...Mulla alkaa lukio huomenna..En tiedä miten jaksan nousta aikaisin..
    Älä huoli. Ei se lukio ole niin paha.. mulla alkaa intti kohta

Administrator Mika's Avatar
    Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Espoo
    Blogi-viestejä
    1
    Originally posted by Meizi

Älä huoli. Ei se lukio ole niin paha.. mulla alkaa intti kohta
    Älä huoli. Ei se intti ole niin paha.. mulla alkaa kesäloma kohta

grove's Avatar
    Rekisteröitynyt
    maalis 2002
    Sijainti
    Helsinki - Roihuvuori
    Originally posted by Mika
    Älä huoli. Ei se loma ole niin paha.. mulla alkaa elämä kohta

Ha! Tässä juuri näemme esimerkillisen tapauksen,jonka vuoksi täällä tykkään oleskella. Täältä löytyy ihmisiä,joilla on HUUMORINTAJUA. Jes

grove's Avatar
    Rekisteröitynyt
    maalis 2002
    Sijainti
    Helsinki - Roihuvuori
    Originally posted by WhiteQueen
    HUUMORINTAJU
    Mitä se on?

Villepoh's Avatar
    Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Sijainti
    Malminkartano, helsinki
    Originally posted by Mika

Niin minullakin. Pitäisiköhän sitä häippästä pohjoiseen lohen pyyntiin ja katsella, kun lehdet värjäytyvät punaisiksi ja keltaisiksi...aah, tämä se on elämää...

No Life! Slash80's Avatar
    Rekisteröitynyt
    huhti  2001
    Sijainti
    Helsinki

Cool

Jes! Huomenna takaisin amikseen opiskelemaan sitä mitä olen itse halunnut, tästä se toinen vuosi alkaa.

Rekisteröitynyt
    tammi  2002
    Sijainti
    Jyväskylä
    Jes enää kaksi viikkoa töissä ennen kuin pääsee kesälomalle. On tätä kyllä jo odotettukin. Mutta pääseehän sitä lomalla Jenkkeihin, joten on sitä sen vuoksi jaksettu odottaakin .

Rekisteröitynyt
    heinä  2001
    Sijainti
    Ylivieska
    Tuskaa! Oli se niin tuskaa olla taas koulussa, vaikka oli vain 3h. Miten tästä vuodesta selviää.

Hitsi. Stressaannuin niin maan perusteellisesti. Koulupäivän pituus oli mahtavat n.2,5 h. Taas toimi se informointi niin hyvin,että kukaan ei taaskaan tiennyt mistään mitään. Tulee olemaan tuskaiset kolme vuotta edessä, varsinkin kun jouduin karseelle jämäluokalle...

Administrator Mika's Avatar
    Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Espoo
    Blogi-viestejä
    1
    Originally posted by nygarjaa
    Mutta pääseehän sitä lomalla Jenkkeihin, joten on sitä sen vuoksi jaksettu odottaakin .
    Jenkkeihin? Mihis päin oot menossa. Itse majailen seuraavat 3.5 viikkoa Salem:ssa (reilu kivenheitto Portlandista) Oregonissa.

No Life! Slash80's Avatar
    Rekisteröitynyt
    huhti  2001
    Sijainti
    Helsinki
    Miten on nyt plazalaisten kesämenot?
    Itselläni alkaa huomenna kesäloma koulusta. Sitten onkin reilu viiko lomaa, ja sen jälkeen alkaa kesätyö, ilmeisesti työtä on vain heinäkuun alkuun asti. Elokuun 12 päivä alkaa taas koulu. Suunnitelmissa olis käydä loman aikana, joko Tuskassa, tai sitten Tavastialla katsomassa Tomahowkkia. Jälkimäinen voi kyllä jäädä näkemättä, töitten takia, työ päivät kun ei ole vielä täysin selviä.

Rekisteröitynyt
    helmi  2003
    Sijainti
    Tampere
    Leffaluettelo
    Jihaa!! Lauantaina loppuu eka vuosi lukiossa! Ja koko kesä vapaata paitsi että Heinäkuussa muutamalle leirille isoseks että saa vähä leffarahaa

Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Kuopijo
    Leffaluettelo
    Eipä ole lomista tietoa kun työt jatkuivat juuri pahasti huhtikuun alussa, josta alkaa lomapäivät kertyä. Nekin ovat periaatteessa ensi vuoden lomia. Tulevana perjantaina pidetään pekkasvapaa ja sillä pitäisi pärjätä syksyyn asti.

Moderaattori Samppa's Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2000
    Sijainti
    Pori
    Heinäkuu on lomakuukautena taas tänäkin vuonna. 4-5 viikkoa tulee vietettyä leppoisan lomailun merkeissä.

Jääkiekkokisojen aikaan pidin jo yhden kesälomaviikon ja tällä viikolla on pe-la lomaa. Loput 2 vk 4 pv ovat 1.9. alkaen työnantajan toimesta, kun voi määrätä työntekijän loma-ajankohdan kunhan sijoittuu kesälomakauteen (1.5.-30.9.). Huvittavinta tuossa on se, että työsopimus päättyy 31.8. Kivasti siirtävät mahdollista päivärahan saantia nuo pitämättömät lomat, kun siinäpä ei toimi sääntö päivä päivästä Mutta murehditaan sitä syksyllä vasta ja nautitaan vapaista viikonlopuista

Moses_x's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2003
    Sijainti
    Pihtiputaa
    Enää yksi koe jäljellä, josta minulla ei ole minkäänlaisia paineita, joten otan jo rennosti. Ei ole kesätyötä (tavallaan harmittaa, tavallaan ei), joten koko kesä taitaa mennä löhötessä. Provinssirockissa örmyämisen lisäksi kesäsuunnitelmia ei ole.

thentunen's Avatar
    Rekisteröitynyt
    marras 2000
    Sijainti
    Lappeenranta
    Tässä paljon lomista ole tietoa, mutta en valita. Hieno homma että töitä on. Ja kun tämäkin viikko on 3 päiväinen töitten osalta(helatorstai+perjantaina pekkanen) niin kyllä kelpaa 14.7. alkaen niitä lomia sitten aletaankin kaipailemaan....seuraavat 6kk

raven's Avatar
    Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Sijainti
    Jyväskylä
    Heti kesäkuun alussa alkaa työt ja niitä jatkuu niin pitkään kuin luoja suo
    Muuten ei ole assemblyn lisäksi paljoakaan suunnitelmia..

Sivu 4 / 14 Ensimmäinen 12345678910111213 ... Viimeinen