Löytyyköhän noita alkuperäisiä, ei niitä Lucasin Speacial editioneja, leffoja enää mistään? Ainakaan lappeenrannan 2 makuunista ei löydy edes niitä uudelleenjulkaisuja.
Löytyyköhän noita alkuperäisiä, ei niitä Lucasin Speacial editioneja, leffoja enää mistään? Ainakaan lappeenrannan 2 makuunista ei löydy edes niitä uudelleenjulkaisuja.
Lappeenrannasta kannattaa ainakin tarkistaa Suma. Siellä on suht paljon vanhoja VHS:iä...Originally posted by thentunen
Kannattaa tarkistaa myös kirjastot. Itse olen ainakin tuon trilogian joskus kirjastosta lainannut. Saattaisi löytyä lappeen Rannastakin.
Suma....mikä paikka lienee Suma?Lappeenrannasta kannattaa ainakin tarkistaa Suma. Siellä on suht paljon vanhoja VHS:iä...
Näin kertoo Fonecta Finder:Originally posted by thentunen
Suma....mikä paikka lienee Suma?
Antikvariaatti Suma
Kauppakatu 63
53100 LAPPEENRANTA
Puh 05 411 7761
Taitaa olla noiden alkup. julkaisujen saatavuus liki olematon. Itse tuli tuo SE-paketti juuri CityMarketista ostettua.
edit - typo
Viestiä muokkasi viimeksi Tero78; 03.06.2002 kello 13:22.
Ahaa, pitääkin katsoa jos parinkymmenenvuoden kuluttua tuosta alkuperäissetistä saisi irti vaikkapa vähän suolarahoja....Originally posted by Tero78
Taitaa olla noiden alkup. julkaisujen saatavuus olla liki olematon.
Parinkymmenenvuoden kuluttua VHS on muutenkin jo keräilytavaraa ja kun vielä puhutaan Star Warsseista niin "suolarahoillahan" rakennetaan jo kunnon kotiteatteri.Originally posted by Samppa
Ahaa, pitääkin katsoa jos parinkymmenenvuoden kuluttua tuosta alkuperäissetistä saisi irti vaikkapa vähän suolarahoja....
Jostain lehdestä tänään näin, että SW vanha trilogia uusitaan televisiossa tänä kesänä. Olisi vielä uudistetuja versioita.
T: LAre
Tästä mainitaan myös täällä ja vähän kommentoidaankin.Originally posted by LareHir
Jostain lehdestä tänään näin, että SW vanha trilogia uusitaan televisiossa tänä kesänä. Olisi vielä uudistetuja versioita.
UK:sta ostin aikanaan kaikki vielä widescreen-versioina, oliskohan noilla jo arvoa![]()