Ostin ebaysta viime viikolla Asus Xonar HDAV 1.3 Slim kortin jonka luvattiin toimivan Arcsoftin Total Media Theatren kanssa siten että protected audio path säilyy -> Dolby TrueHD ja DTS HD MA bitstreaming suoraan vahvistimelle onnistuu.
Uskomatonta kyllä se toimii. Olen testannut toistakymmentä bluray imagea suoraan serveriltä ja kaikki toimivat täydellisesti. HD-DVD imaget sitten valitettavasti taas eivät. Kuva kyllä näkyy täydellisesti mutta ääni tulee vain stereona. Eivät kuulemma enää panosta kuolleeseen tekniikkaan. Eivät ne leffat ole mihinkään sieltä minun hyllystä tai kovalevyltä kuolleet. Täytyy jatkaa tutkimista jos tähän vaikka löytyisi jokin ratkaisu.
HTPC:
Rauta:
Origen AE S10V
asus m3n78-em
Antec Neo HE 430W
4GB (2x2GB) DDR2 800Mhz
AMD Phenom II X3 720 Black Edition (tätä on ollut tarkoitus alikellottaa)
Scythe Shuriken cooleri
optiarc AD-7630A slim slot-in dvd asema
Super Talent UltraDrive ME 64GB
Softa:
Vista 32-bit
Mediaportal w/ StreamedMP ja 4therecord
Tietysti TMT3
Olennaiset muut roinat:
Onkyo TX-SR875
Toshiba 52ZF355D
Panasonic PT-AE3000
Serverinä toimii vanha kone jossa vähävirtainen prossu ja ~5TB levytilaa. Tälle koneelle on asennettu Mediaportalin tv-server (w/ 4therecord) joka osaa tallentaa ja streamata client koneelle/koneille kahdelta kaapelikortilta tulevaa dvb lähetystä.

. Eivät ne leffat ole mihinkään sieltä minun hyllystä tai kovalevyltä kuolleet. Täytyy jatkaa tutkimista jos tähän vaikka löytyisi jokin ratkaisu.
Vastaa lainaamalla