Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 20 / 79

Aihe: Multibrackets kehyskangas

Hybrid View

Multibrackets kehyskangas

Tilan rajoituksista johtuen itsellä olisi tarve 60-70 tuumaiselle kehyskankaalle. Tuossa kokoluokassa on kuitenkin aika vähän tarjontaa.
    Onko kenelläkään kokemuksia "Multibrackets Framed Projection Screen Deluxe"-kankaista? Tuota löytyy 65 tuumaisena, eikä hintakaan ole paha...
    (Tai siis on sen verran halpa, että hieman epäilyttää kankaan laatu.)

Marek ainakin kehui tänään kyseistä kangasta että joku oli mittaillut ja oli kuulemma parempi kuin Grandview Flat sarjan screenit. Ainakin halvalla lähtee 90" screeni.

Tuo oli mielenkiintoinen tieto. Harmi vaan, että päivän myöhässä...
    Tuli tietenkin kiireessä panikoitua ja eilen sitten haettua "KingPin Velvet Framed 63'' 16:9"-valkokangas.

Kingpinin kehys oli mielestäni ihan OK. Helppo kasata ja työnlaatu oli ihan hyvä. Itse kankaassa oli kuitenkin muutama terävä ryppy, joista pääsin melko täydellisesti eroon lämmittämällä sitä varovasti hiustenkuivaimella kankaan takapuolelta. Kankaassa on vielä pari sameaa kohtaa, ihan kuin sitä olisi jokin hangannut hieman. Nuo sameat kohdat huomaa ainoastaan aivan vaaleassa ja kirkkaassa kuvassa tummempana laikkuna.

Hommasin itelleni 108" multibracketsin. Hintaansa nähden hyvä kangas. Huonot kasausohjeet tosin. Voin kyllä suositella kaiken kaikkiaan kangasta kaikille . Framed Projection Screen Specification.

Odottelen löytääkö huushollin kaksi kissaa kehyksistä kiipeilypuun itselleen. Kehykset on siis "samettia"..tai jotain vastaavaa materiaalia. Kivahan se ois kattoo leffaa ku kissat kiipeilee samaan aikaan kehyksen reunoilla jahtaamassa jotain valopistettä.

Vajaa kk vierähtänyt, eikä oo kissat löytäny kankaasta kiipeilypuuta. Pimennysverhoissa sitten onkin kivoja aukkoja..jiihaa..
    Viestiä muokkasi viimeksi VekeZ; 11.10.2009 kello 21:30. Syy: kk vierähtänyt

Paljonko tuon multibracketsin paksuus on?
    Valmistaja ilmoittaa 30mm, paljonko todellinen paksuus on asennettuna?

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: juhaa View Post
    Paljonko tuon multibracketsin paksuus on?
    Valmistaja ilmoittaa 30mm, paljonko todellinen paksuus on asennettuna?
    40mm ois täällä!

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: VekeZ View Post
    40mm ois täällä!
    Kiitos.

Jos jotakuta nämä kankaat kiinnostavat, niin suosittelen kysymään täältä:
    http://www.vaasandataapu.fi/

Ostin tuolta oman 90" kehyskankaan erittäin hyvään hintaan, verrattuna esimerkiksi Elektronin 314€ tai Mikromajan 274€ hintoihin.

Paketti on vielä matkalla.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: VekeZ View Post
    Hommasin itelleni 108" multibracketsin. Hintaansa nähden hyvä kangas. Huonot kasausohjeet tosin. Voin kyllä suositella kaiken kaikkiaan kangasta kaikille . Framed Projection Screen Specification.

Odottelen löytääkö huushollin kaksi kissaa kehyksistä kiipeilypuun itselleen. Kehykset on siis "samettia"..tai jotain vastaavaa materiaalia. Kivahan se ois kattoo leffaa ku kissat kiipeilee samaan aikaan kehyksen reunoilla jahtaamassa jotain valopistettä.

Vajaa kk vierähtänyt, eikä oo kissat löytäny kankaasta kiipeilypuuta. Pimennysverhoissa sitten onkin kivoja aukkoja..jiihaa..
    Minkä verran maksoit kankaasta? Itsellä olisi tarkoitus juuri tuon kokoinen kangas hommata ja olen vähän kahden vaihella tehdä kankaan MDF-levystä mikäli 'sopivaan' hintaan ei valmista saa.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: gixxxer View Post
    Minkä verran maksoit kankaasta? Itsellä olisi tarkoitus juuri tuon kokoinen kangas hommata ja olen vähän kahden vaihella tehdä kankaan MDF-levystä mikäli 'sopivaan' hintaan ei valmista saa.
    Alle 400€. Hinta on suuri verrattavissa itse rakennettuun versioon. Itse kanssa pähkäilin samaa asiaa silloin. Päädyin tähän koska halusin kerralla sellasen kankaan jota ei tarvitsisi vuoden päästä vaihtaa. Itse rakennetussa on kuitenkin epäonnistumisen mahdollisuus. Valintojen maailma. Mitä jaksaa/haluaa tehdä kankaan eteen
    Tarjousta kyselemään esim. juuri Mareks:lta.

Rekisteröitynyt
    syys   2003
    Sijainti
    Oulu
    Noita näyttäs olevan Jimm's PC-Storessa myynnissä suht edukkaasti.

http://www.jimmspc-store.fi/listaa/3...ame/asc/off/25

108" kokoa on nähtävästi varastossa ja hinta huimat 299e.

Toimiikohan Multribracketsin gain1.0 90” kangas hyvin LCD-tykin(EH TW-3500) kanssa vaalea seinäisessä huoneessa? Olin jo tilaamassa Grandview Flat Series 16:9 114x203cm WB White tai Grandview Flat Series 16:9 114x203cm Grey.

Grey olisi toki parempi, mutta onko järkeä maksaa siitä niin paljon enemmän, kun Multibrackets 90” irtoaa noin parilla sataa.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Maximilian View Post
    Noita näyttäs olevan Jimm's PC-Storessa myynnissä suht edukkaasti.

http://www.jimmspc-store.fi/listaa/3...ame/asc/off/25

108" kokoa on nähtävästi varastossa ja hinta huimat 299e.
    Laitoin itsekin Jimm'siltä satatuumaisen Multibracketsin tilaukseen kun hintaero oli niin huima verrattuna vaihtoehtoiseen Grandviewiin ja minä en ole mikään hifistelijä Optomani kanssa. Ei ollut varastossa, mutta vain yksi oli minua ennen tilattu ja viisi tulossa toimittajalta webbisivujen saldon mukaan, joten toivottavasti ei hirveän pitkään tarvitse odotella...