Oho.. Pieni provo, pari päivää poissa ja nyt hurjasti hankkeita julki. Hienoa.
Samasta syystä oma aloitus siirtyy vasta keväälle.
Aika yllättävää, mutta olen itse huomannut saman nihkeyden. Tarjouspyyntöjen perään joutuu kyselemään useamman kerran. Olen ollut siinä käsityksessä, että jos joku tänä päivänä vaivautuu rakentamaan, toimittajat tulevat tunnin sisällä kotiisi tarjoamaan tuotteitaan. Mutta näin ei ollutkaan. Paras esimerkki on erään merkittävän kivikauppiaan toiminta. Ennen lupaa säännöllistä yhteydenpitoa, mutta nyt kun kuvat on valmiit, olen laittanut useita maileja ja kysynyt onko edes hengissä kun ei vastaa. Pari kertaa saanut nyt kuvat (edelliset "eivät tulleet perille") ja luvannut tarjota, mutta taitaa jäädä haaveeksi.
Ei muuta kun käsittääkseni toimittaa vain pienelementtejä. Rajoittaa hieman ikkunoiden sijoittelua ja on otollisempi ilmavuodoille. Oma mestarini sanoi, että silti ihan kelvollinen tulee, kun muistaa käydä Fluken TiXX-sarjalaisen kanssa näyttäytymässä pystytysporukalle ennen aloitusta.
Ah... Otan sanani takaisin. Sanotaan sitten "Sisään ajettu".
En toki. Mielenkiinnosta vaan seurannut alaa viimeisen pari vuotta.
KnigthOfNi, lahkonen ja perahaan. Jos aika ja kunto antaa myöden, päivittäkää tilannettanne. Tämä hengessa mukana.

Vastaa lainaamalla

Sanavalintasi "tilaisuus säästää menettämättä oikeastaan mitään" sopi erinomaisesti tähän. Se oli juuri se seikka mikä oli mielessäni kun asiaa mietiskelin.