Mainoslauseissa kyllä aika selkeästi mainittiin että elisa lupaa 8megan nopeuden. Alle 8megalla viihde ei toimi kunnolla. Ellei nopeus riitä, sopimuksen voi purkaa ilman kustannuksia..
...itse olen muuttamassa antennitaloon (Vantaalleja koska en halua ostaa uutta digiboksia ajattelin tilata viihteen. Elisan nettisivujen mukaan taloon saisi paketin, mutta sitten asiakaspalvelussa jokin toinen ohjelma sanoi että taloyhtiöön saa vain 2megan nopeuden...Kuitenkin ne myivät mulle paketin ja sanoivat että laitteet voi palauttaa jos ei toimi. Eli saas nähdä pääseekö telkkaria katsomaan ensi viikolla kun muutan. Kuulemma pääkaupunkiseudullakin on vielä paljon mestoja joissa 8megan nopeutta ei saavuteta.

ja koska en halua ostaa uutta digiboksia ajattelin tilata viihteen. Elisan nettisivujen mukaan taloon saisi paketin, mutta sitten asiakaspalvelussa jokin toinen ohjelma sanoi että taloyhtiöön saa vain 2megan nopeuden...Kuitenkin ne myivät mulle paketin ja sanoivat että laitteet voi palauttaa jos ei toimi. Eli saas nähdä pääseekö telkkaria katsomaan ensi viikolla kun muutan. Kuulemma pääkaupunkiseudullakin on vielä paljon mestoja joissa 8megan nopeutta ei saavuteta.
Vastaa lainaamalla