Saunavisio oli hyvä pointti.
Niin huonosti tunnen asiaa ja en tiennyt että Saunavisiosta saa vuokrattua elokuvia, olen ymmärtänyt että se on niin sanottu tallentava digiboksi verkossa tv-ohjelmia varten.
Tietyllä tapaa tämä aihe on eräänlainen lempilapsi mulle(ei mitään erityistä syytä kuin vahva mutu) jotta voisi lyödä vaikka kossupullon vetoa että 10 vuoteen MASSA tarkoitan 90% vuokraelokuvan katsojista ei kotisohvalta nappia painamalla katso DVD-tason vuokraelokuvaa muualta kuin fyysiseltä formaatilta.
Ajatukseni kumpuaa siitä mitä olen täällä pk-seudulla ympärilläni nähnyt ja tämän pk-seudun+ muiden isohkojen kaupunkien ulkopuolella on vielä ISO osa suomea jos puhutaan oikeasti siitä isosta yli 90% MASSAsta.
Kertokaa tyhmälle millä palikoilla te aiotte(Saunavision lisäksi) katsoa nappia painamalla kotisohvalta lähivuosina vuokraelokuvia?
Jos oletuksena on se että usealla on vielä jopa pk-seudulla 26" kuvaputki tv scart liittimellä. 28" ja 32" kuvaputkitv:n omistajia ei oikeasti edes kiinnosta vielä vuosiin vaihtaa "televisiotaan". Laajakuva tv on jo heille luksusta.
Haluan tietää mitä laitteita se vaatii ja kyselen sen jälkeen tutuilta ihan huvikseni kuinka moni on valmis tähän sijoittamaan? Ja kuinka paljon euroja?
Musta tuntuu että tästä MASSAsta monilla on eriävä käsitys mun kanssa, moni on varmaan sitä mieltä että MASSAlta löytyy tietokone millä katsoa elokuvansa/tietokone on kodin viihdekeskus. Mä olen vahvasti eri mieltä, mun mielestä se on TV/ tai miksi halutaan kutsua näyttöä joka on siinä olohuoneen nurkassa ja sitten tietokone on jokin läppäri tai kommunikaattori millä hoidellaan bisneksiä ja selaillaan nettiä joskus.
Iso

Vastaa lainaamalla