Mikä olisi tällä hetkellä paras kovalevytallennin polttavalla DVD:llä? Joko näissä vehkeissä on Blu-Rayt?
Entä paras kovis ilman tallentavaa DVD:tä??
Mikä olisi tällä hetkellä paras kovalevytallennin polttavalla DVD:llä? Joko näissä vehkeissä on Blu-Rayt?
Entä paras kovis ilman tallentavaa DVD:tä??
Olen käynyt läpi lähes kaikki merkit paitsi Pioneeria, koska se on hintavin. Kaikki ovat olleet jossain määrin epätyydyttäviä. Pioneer on pitänyt laadustaan kiinni jo vuosikymmenet ja uskon sen olevan paras tännäänkin. Itse en epäröisi sijoitta vähän enemmän Pioneeriin.![]()
Minä epäröisin hinnasta huolimatta kaikkia merkkejä ja/tai malleja, jotka eivät toista ristiin toisissa laitteissa poltettuja DVD-levyjä! Se on sitä tositarpeiden laadun määrittelemistä! Sen jälkeen on ihan hevontuutin sama onko joku "kiva fiitseri" saatu mukaan vai ei!
Niin yksinkertaista se voi olla ja omalta osaltani tämä koski siis Sonyn lisäksi myös Pioneeria. Siinä oli kuulkaas Pioneerin osastolta DigiExpossa kolmekin ukkoa ihmettelemässä miksei YKSIKÄÄN malli toistanut mukanani tuomaani mallilevyä! Sonyllä vain nyökyttelivät hiljaisina. LG:n laite toisti, mutta alkuperäinenkin oli tehty samanmerkkisellä.
Päädyin siis Panasoniciin!![]()
Sen merkkisistä voit lukea toisissa threadeissä sitten lisäinfoa, niin plussat kuin miinuksetkin (kun ei täydellistä olekaan)
Mitä taas tulee ilman DVD-polttomahdollisuutta, niin niille härpäkkeille löytyy toinen pääotsikkokin.
Viestiä muokkasi viimeksi abmas1; 24.01.2009 kello 13:24.