On muuten tosi hiljaista täällä satelliitti foorumilla.
Okey, tilanne on siis tällainen, minulla on seuraavat asiat:
Kääntömoottori peili (1,1m) ja siinä Nokia mediamaster 9902S (hieman rikki) + Viasat TV1000 paketti. Kiinteä peili (85cm, sivusyöttö kahdelle LBN:lle) ja siinä Canal Combo boksi (SD) + Canalin Perhe HD paketti.
Tarvitsisin ehdotuksia miten saan tämän kaikki toimimaan mahdollisimman vähillä vastaanottimilla. Ongelma on tällä hetkellä että Canal vastaanotin ei tue HD:ta, vaikka minulla on HD paketti. Viasat vastaanotin ei päästä asetuksiin, eli en saa ohjelmoitua uusia kanavia. Katselen myös FTA kanavia, lähinnä Astar 2:sta. Joten käytännössä näen kyllä Viasat, Canal ja FTA kanavia, mutta kumpikaan vastaanottimista ei oikein toimi tarkoitukseen sopivasti. Joten tilanne on että minun pitää hankia uusia vastaanottimia.
Tosi hankalaa jos joutuu käyttämään kolmea vastaanotinta. Kaikista paras olisi jos voisi saada Canal ja Viasat paketit tuohon 85cm peiliin, koska ne ovat kiinteitä. Sekä käyttää tuota kääntömoottori peiliä FTA kanaviin.
1. Yksi uusi vastaanotin, jossa kaksi tuneria?
- Ei taida olla olemassa, ellei AB-Com IPbox 9000 tai Dreambox 8000 pysty siihen.
2. Kaksi uuta vastaanotinta
- Viasatin ja Canalin saaminen samaan vastaanottimeen taitaa olla lähes mahdotonta, etenkin kun Canal pitää olla vielä HD.
- Canal HD-vastaanotin ja Viasat SD vastaanotin+FTA.
- Canal HD-vastaanotin+FTA ja Viasat SD vastaanotin.
3. Kolme uuta vastaanotinta
- Jokaiselle oma. HD canal, SD Viasat, FTA vastaanotin.
Ehdotuksia tähän tilanteeseen?

Vastaa lainaamalla