Ja minun kun ei pitänyt tätä hankkia ..
No nyt se sitten on ostettu ja ensi iskut tehty. Koko laitteen paino tuli yllätyksenä ja tosiaan on jämäkkä laite (myös mukavan tuntuinen paljaan jalan alla). Painoindeksi minulla oli todettu jo 30 vuotistarkatuksessa mallikelpoiseksi, joten ei Wii Fittikään napissut minulle siitä että laihtua pitäisi. No lihasliikkeitä sitten vain ja tasapainohetkuttelua.
Eniten pelotti testata tuota lenkkeilyä, mutta kivastihan sekin meni. Koska sitten uskaltaa kokeilla pitkää lenkkiä? Koska oikeaa lenkkiä? Koska maratonia? Kuka teippaa nännini?
Toivotaan että tätä nyt jaksaa sen aikaa että 92€ arvosta saisi iloa irti. Rayman - Raving Rabbids #3 pitäisi tukea balance boardia joten kai tuolle muutakin käyttöä on.
Kylläpä täytyy sanoa että Wii Fit saa tämmöisen laiskan sohvaperunan liikkumaan...
Nyt tässä on vajaa viikko testattu ja mielenkiinto on kyllä todellakin säilynyt. "Peli" tarjoaa monipuolista tekemistä ja erilaisia mielenkiintoisia harjoitteita. On siinä toki puutteensa, kuten jotkut liikkeet ovat vähän ikäänkuin väkisin väännettettyjä, mutta joka tapauksessa suosittelen kyllä kaikille jotka haluavat kokeilla mielekästä kuntoilumuotoa... Muutaman päivän jälkeen paino ei ole kyllä vielä yhtään tippunut, mutta lihakset ovat kipeät ja olo on ollut hyvä ja energinen.
Ja vaimokin tykkää! Voi perustella Wii:n hankintaa järkisyillä, tietty itellä kiilui Wiitä hankkiessa mielessä myös ne hyvät (harvat) aikuisten pelit kuten Godfather, Medal of Honor Heroes 2, Resident Evil 4, joita pitää päästä testaamaan...
Mulle kävi sillei, että kuntoilin ja venyttelin ensin Wii Fitillä.
Fit kertoi että painoa on liikaa. Näin aavistinkin olevan.
Nyt käyn jopa lenkillä säännöllisesti. Kodin kuntoiluvälineet ovat myös päässeet ahkeraan käyttöön.
Sitten alkaa se mitä ei pitänyt käydä. Nimittäin rahanmeno.
Hankin nyrkkeilysäkin. Sitä on tullut käytettyä ahkerasti. Rahaa meni satku.
Hankin uudet sukset. Rahaa meni useita satasia. Plus voiteet ja muut. Ja huomaan olevani ladulla aina kun on lunta ja aikaa.
Tämä villitys on levinnyt koko perheeseen. Niinpä varoituksen sana on paikallaan: Fit saattaa laukaista kuntoilubuumin ja varusteisiin saattaa mennä rahaa paljon enemmän kuin mitä Wii ja Fit-lauta maksavat yhteensä.
Tästä Nintendo ei varoita tarpeeksi.