Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 16 / 16

Aihe: Wii tarvikkeiden ja pelien ostopaikat

Wii tarvikkeiden ja pelien ostopaikat

Onko suosituksia mistä saa halvimmalla (Keskiseltä) tällä hetkellä Wii:hin esim peliohjaimia? Tai pelejä. Esim voiko/kannattaako dollarin halpuuden takia jenkeistä tilata esim ohjaimia? Vai onko ne yhteensopivia eurojulkausun kanssa? No pelit on ainakin PAL/NTSC versioita.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: juhva View Post
    Onko suosituksia mistä saa halvimmalla (Keskiseltä) tällä hetkellä Wii:hin esim peliohjaimia? Tai pelejä. Esim voiko/kannattaako dollarin halpuuden takia jenkeistä tilata esim ohjaimia? Vai onko ne yhteensopivia eurojulkausun kanssa? No pelit on ainakin PAL/NTSC versioita.
    No pelien hankintaa ulkomailta halvemmalla vaikeuttavat Wiin aluekoodit (joista tosin itse en ole juuri yhtään perillä). Itse olen hankkinut Wiin ohjaimia halvalla Play-Asiasta, joka on suosittu paikka siihen puuhaan (siis että halutaan ulkomailta tilata Wii-tarvikkeita halvemmalla). Tosin nyttemmin olen tilaamassa Nyko Perfect Shot -valopistoolia Wiihin, ja bongasin, että sitä myyvässä paikassa Wii Remotea myydään kohtuu halvalla (n. 30.5 euron hintaan + toimituskulut). Tässä täytyy vaan muistaa, että kun tilataan EU:n ulkopuolelta, niin tullimaksuja voi tulla; käsittääkseni se raja (postikulut mukaanluettuna) on n. 52 euroa (en ole ihan varma sitten tästä).

Wii-tarvikkeet (tiettyjä poikkeuksia lukuun ottamatta) universaalisti yhteensopivia, joten huoletta voit niitä tilata.

Näin olen menetellyt itse tähän saakka (Wii Remote+Nunchuk Play-Asiasta, Capdasen kortsut Yesasiasta ja Wii Classic -ohjain ChoicesUK:sta).
    Viestiä muokkasi viimeksi ElvisThePelvis; 27.02.2008 kello 23:37.

Peleistä vielä sen verran, että esimerkiksi itse olen yrittänyt metsästää Zeldaa (The Twilight Princess) halpaan hintaan, mutta ainakaan toistaiseksi en ole löytänyt paikkaa (aluekoodienkin takia) mistä sitä saisi. Play.com myy kyseistä peliä n. 46 eurolla mikä on merkittävästi halvempi kuin Suomen hinta, mutta valitettavasti kyseisessä puljussa taisi olla se n. 45 euron tilausraja (sen ylittävä summa juuttuu tod. näk. tulliin). Amazon.co.uk:n hinta taas postikuluineen on aika lailla sama (n. 50-55 euron hujakoilla) mitä halvimmat Suomen hinnat on.

Eli pähkinänkuoressa, pelit kannattaa (ellei tule tarjouksia tai sellaisia pelejä, kuten Play.comista ennakkotilaamani n. 39 euron House of the Dead 2&3, joiden hinta alittaa tullirajan) ostaa kotimaasta, ja tarvikkeet taas tilata vaikkapa Aasian suunnalta (tai USA/Kanada-akselilta).

http://www.e-ville.hk/category/viewproducts/?id=45 tuolla myös halpaa, tosin pelejä ei ole.

tpi's Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2001
    Sijainti
    Tampere
    DVD-levyjen halvimpien hintojen metsästykseen oivalla

http://www.find-dvd.co.uk

sivustolla voi muuten etsiskellä myös Wiin (ja muidenkin konsoleiden) edullisia brittihintoja. Tosin taitaa olla maahantuojan kuri aika kova sielläkin, kun hintojen vaihteluväli tuppaa olemaan melkoisen vähäinen.

Tänään tuli Classic-ohjain ChoicesUK:sta, ja pakko suositella entistä kovemmin tätä paikkaa. Tämä paikka ei ainoastaan tarjoa (ainakin minun tietääkseni) Classic-ohjainta halvimmalla, niin se toimittaa (ainakin minulle) paketin perille kevyesti alle viikossa.

Menee vähän oftopic kun ei ole kyse tarvikkeista taikka peleistä...

Lahden kauppakeskus TRIOn BR-lelujen avajaisissa huomenna 13.11.2008 pari Nintendo tarjousta.

Wii (20 kpl, 1/talous): 134,95€ (269,95€)
    DS Lite (25 kpl, 1/talous): 79,95€ (159,95€)

Saattaa olla tunkua... itse ei kyllä kiinnostaisi lähteä tappelemaan vaikka hinta onkin mukava

Dealextremestä löytyy Wii-sälää melko paljon, niin alkuperäistä kuin tarvikettakin. Mm. tarvike-nunchuk taitaa kustantaa jotain alle 5€. Motion+ maksaa nytten 17€, totakaan ei taida muualta halvemmalla saada...?

Rekisteröitynyt
    elo    2003
    Sijainti
    St.River
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: MovieFreak View Post
    Dealextremestä löytyy Wii-sälää melko paljon, niin alkuperäistä kuin tarvikettakin. Mm. tarvike-nunchuk taitaa kustantaa jotain alle 5€. Motion+ maksaa nytten 17€, totakaan ei taida muualta halvemmalla saada...?
    Noita samoja on tullut pyöriteltyä ostoskorissa, mutta eipä vielä ole saanut aikaiseksi tilattua.
    Sikäli nuo DealExtremestä tulevat tavarat on hintaansa nähden aivan ok laatua. Olen aiemmin tilannut sieltä yhden wii remoten, nunchakun ja ratin ja nunchaku on ainut joka on kärsinyt käytössä. Sekin toimi vielä ennenkuin menin "korjaamaan" sitä... Syynä oli siis löystyneet johdot siellä liitoksessa, mutta enhän minä sitä enää kasaan saanut kun menin purkamaan sen...

No, eihän nuo kalliita tuolla ole, jotta josko tilaisi toisen tilalle...

Uudet hinnat ja paketit, Amazon.co.uk:

1 of: Super Smash Bros. Brawl (Wii) [Video Game]
    1 of: Trauma Centre: New Blood (Wii) [Video Game]
    1 of: Nintendo Wii Console with Wii Sports + Wii Sports Resort and Motion Plus Controller (Wii) [Video Game]

alle 200 puntaa postikuluineen. Kelpasi

Siis onko nyt niin, että ulkomailta ei pelejä Wiihin voi ostaa vai voiko? Ajattelin nimittäin nyt työreissullani ostaa Wii:n ja ehkä jonkun pelinkin...mutta toimiiko ne sitte Suomessa?

Riippuu maasta. PAL-alueelta (käytännössä siis Eurooppa) ostetut toimii Suomessa.

Ok. Katoin, että itse konsolissa ei suuria eroja ole, mutta noissa tarvikkeissa eroja kyllä löytyy. Ehkäpä satsaan sitte niihin ja ostan koneen Suomesta.

Tilasin myös Wiin + sälät:
    Musta Wii
    2 x musta Wiimote
    2x musta nunchuk (mietin langattomia mutta otin langalliset kuitenkin, olivat 40e halvemmat)
    2 x motion plus palikka + musta kumikuori
    1 x Balance board (tätä ei saanut mustana, PRKL!)

Wii Sport
    Wii Sport Resorts
    Wii Fit plus

Yhteensä hintaa kertyi 350€, tilauspaikkoina Pixmania & Dealextreme

Ihan mukava säästö kun verkkokaupassa sama paketti maksaa 470€, toimitusaika 2-4 viikkoa eikä ohjaimia saa kuin valkoisina. Fexed Expressillä tilasin joten alkuviikosta pitäisi kamat olla kotona.

Rekisteröitynyt
    loka   2006
    Sijainti
    TRE
    ebay.co.uk:ssa olisi ihan hyvän oloisia Wii + FIT + Sports-paketteja.

Onko hinta kohdillaan vai saako jostain halvemmalla?

Dealextremestä saa ilman posteja kaiketi, mutta onko se PAL / 240 V ?

Ainakin Teknikmagasinetista tuntuu löytyvän reilustikin erilaisia Wii-tarvikkeita.