Hei
Olen hankkimassa RJ45 verkkolevyä, koska olen kyllästynyt ylläpitämään vanhaa PC:tä severinä. Se vie tilaa ja kuluttaa varmaan enemmän virtaa.
Haluan lisäksi siirtyä nykyaikaan ja mahdollistaa sen, että minä pääsen valokuviin+muihin dokuihin käsiksi PS3:n kautta tai sitten vaikka jostain päin maailmaa. Lisäksi on kiva jos voin antaa ystäville linkin, jolloin hekin pääsevät katselemaan minun digikuvia. En halua ylläpitää kotisivuja valokuvien takia, enkä ladata kuvia mihinkään photo palveluunkaan. Eli verkkolevy hakusessa...
Vaatimukset:
-PS3 osaa kytkeytyä siihen omassa sisäverkosssa ja lukee valokuvat, MP3:t ja videot
-PC voi kytkeytyä siihen sisäverkon kautta
-pääsen käsiksi siihen mistä päin maailmaa tahansa PC:llä tai WWW-selaimen kautta
-WEB käyttöliittymä ylläpitoon (koska minulla ei ole Windowssia koneessa, missä voisn ajaa hallintaohjelmia)
-hakemistojen oikeuksien hallinta helppoa ja toimivaa. Vaatimuksena on, että jos annan linkin ja tunnukset jollekkin niin hän ei pääse koko levyyn käsiksi. Buffalon Link Station Livessä tämä kuulemma ontuu? Voisiko joku kyseisen laitten omistaja kommentoida?
Olen vähän ajatellut joko
1. Buffalo LinkStation Live, 750GB
2. Western Digital My Book World Edition, 1000GB
3. Lacie Ethernet Disk Mini Gigabit, 500GB
Nuo ei ole missään suosikkijärjestyksessä ja noiden hinta on jossain 222-330€ hujakoilla.
Kiinnostaisi onko kellään kokemuksia noista. Onko jotain muita varteenotettavia vaihtoehtoja?
terv,
Timppa

Vastaa lainaamalla