Eipä tainnut tälle vielä olla threadia? Ostin perjantaina Kitymarketista kyseisen DVD:n. Hiukan ihmettelin että se hyllystä löytyi, kun jossain (osuuskaupan mainoksissa?) olin nähnyt julkaisupäivän 3.12. Noh, ei se minua haittaa. Jaa, sama info näyttää olevan tuollakin: http://www.dvdplaza.fi/jaikataulu/etusivu.php
Itse elokuva oli mielestäni loistava. Vaikka odotukset luonnollisesti oli korkealla, tasisivat ne silti hiukan ylittyäkin. Aika monta vuotta taitaa olla siitä, kun viimeksi elokuva on tuntunut aivan liian lyhyelle! Yleensä kelloon vilkuilee viimeiset puoli tuntia, vaikka olisi hyväkin raina. Elokuvaformaatti toi mukanaan paljon uutta ja huomasi, että vitsitkin oli pidemmälle vietyjä/mietittyjä kuin sarjassa. Silti sarjan tunnelma oli säilytetty.
Mutta mutta. En mistään saanut päälle suomenkielistä tekstitystä. Valikoista löytyy kaksikin valintaa suomiteksteille, mutta molemmista tulee vain suomenkieliset tekijöiden kommentit. Muilla vastaavia propleemeja? Olisiko tuossa aihetta palauttaa levy? Mutta mistä saa toimivankaan tilalle?

Vastaa lainaamalla