Eli jälleen olisi mahdottoman tehtävän paikka.
Tuli tuossa rakenneltua tuolla tee-se-itse puolellakin paljon värkkäillyt cyburgs-needlet tietokoneen kaveriksi.
Nyt sitten paljastuikin että tuo vuosia vanha 2-kanavainen vahvistin ei toista matalia taajuuksia kuin toiseen kanavaansa.
Kaiuttimia on kokeiltu vaikka miten päin ilman vaikutusta, oikean kanavan alapää puuttuu miltei tyystin.
Nyt siis pitäisi uudempaa/parempaa vahvistinta metsästämään.
Kuuntelu tulee ainakin aluksi olemaan puhtaasti 2-kanavaista musiikin kuuntelua ja joskus harvakseltaan elokuvia.
Huone on hifistin painajainen eli pieni (n. 20m^2) betonikuutio.
Nälkä yleensä tuppaa kasvamaan syödessä niin ei varmaan lisäkanavistakaan olisi mitään haittaa.
Vielä se hinta... niin se saisi olla opiskelijabudjettiin mahdutettavissa eli jotain 100-290e
Tuossa pikaisesti olen vilkuillut uusia laitteita ja pari sieltä on pistänyt silmään.
ProCaster AV-4330 (270e @verkkokauppa.com) sekä Sony STR-DG710 (250e @pixmania)
Procaster on kuuleman mukaan pärjännyt hyvin testeissä mutta Sonyssä on kattavammat liitännät. Sonystä en ole testejä lukenut.
2-kanavaisten puolelta katselin Vincent Spark II vahvistinta joka näyttäisi melko näppärältä paketilta mutta sen kanssa saakin sitten monikanavan unohtaa tyystin.
Käytetyistä laitteista en sitten ole juurikaan perillä että mikä noista olisi hyvä.
Kiitän jo etukäteen niitä jotka tämän vuodauksen vaivautuivat lukemaan.
Viestiä muokkasi viimeksi Gugi^; 30.11.2007 kello 09:41.
Syy: kirotusvireitä
itsellä on tuo procaster ihan hyvin jo tullaan toimeen !kaukosäädin piti kyllä huollossa vaihdattaa (postista tuli 2 pv:ssä)Ei ole ollut mitää kohinoita eikä suhinoita..Manuaali on kyllä aivan onneton,eli jos tähän vehkeeseen päädyt tulee nämä palstat tutuksi Löytyy myös oma viestiketju procasterista näät hyviä ja huonoja puolia (tosin eka sarja laitteesta taisi olla susi joten alkupäässä kaikki ovat enemmän tai vähemmän pettyneitä )bugit on kyllä nyt aikas hyvin putsattu pois!toisesta laitteesta en osaa sanoa mitään
Iteltä löytyy toi sony ja hyvä vehje hintaansa nähden on ollut. Tosin itellä vasta eka vahvari, joten hankala tietenkään on verrata, mutta tyytyväinen olen silti ollut. Taitaa muuten olla melkein halvin vahvari, mistä äänen saa hdmi:n kautta kulkemaan.