Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 7 / 7

Aihe: Onkyo TX-SR605 HDMI-ongelma..

Onkyo TX-SR605 HDMI-ongelma..

Ostin ton onkyon TX-SR605
    , DVD soittimena minulla on samsung 850.

Liitokset: HDMI piuha out(onkyo) videotykkiin, toimii hyvin DVD:stä komponentti kaapelilla Onkyoon, äänet vedetty koaxiaalikaapelilla.

Mutta HDMI:llä dvd:stä vahvistimeen, ja siitä ulos tykkiin ei toimi, äänet kuuluvat, tosin koaxiaali kaapelin ansiosta.

Testasin suoraan dvd:stä tykkiin, ja kuvaa tulee, joten olen ihmeissäni!

Kun kytkee dvd:stä onkyoon HDMI piuhan, niin laite kyllä huomioi sen, eli muuttaa HDMI assignit, eli huomaa automaattisesti mihin HDMI-in piuha on kytketty, mutta silti ei kuvaa!!

Eli Input/outputissa(valikossa) muutettu HDMi out jne..ja sama Samungissa PCM audio jne.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Olle69 View Post
    Ostin ton onkyon TX-SR605
    , DVD soittimena minulla on samsung 850.

Liitokset: HDMI piuha out(onkyo) videotykkiin, toimii hyvin DVD:stä komponentti kaapelilla Onkyoon, äänet vedetty koaxiaalikaapelilla.

Mutta HDMI:llä dvd:stä vahvistimeen, ja siitä ulos tykkiin ei toimi, äänet kuuluvat, tosin koaxiaali kaapelin ansiosta.

Testasin suoraan dvd:stä tykkiin, ja kuvaa tulee, joten olen ihmeissäni!

Kun kytkee dvd:stä onkyoon HDMI piuhan, niin laite kyllä huomioi sen, eli muuttaa HDMI assignit, eli huomaa automaattisesti mihin HDMI-in piuha on kytketty, mutta silti ei kuvaa!!

Eli Input/outputissa(valikossa) muutettu HDMi out jne..ja sama Samungissa PCM audio jne.
    Mulla täysin sama ongelma samalla laitteella. Saan kuvan esim kannettavan kautta tykkiin hdmi piuhalla, mutta kun laitan Onkyon läpi, niin ei mitään. Hdmi monitor on yes, ja assignit laitettu. Kävin tänään vaihtamassa laitteen, mutta jotenkin epäilen että onko vika yksilössä vai kaikissa SR605 malleissa. Ilmeisesti firmwareakaan ei voi päivittää kyseiseen..?

Kaverin Onkyo kyllä toimii DVD - onkyo - tykki Hdmi:llä, ja hänellä on samsung 950 soitin.Kumma juttu., En usko että on rikki, toinen ongelma:

Monitor out ei anna kuvaa minun telkkariin, en ymmärrä...
    Esim. Kytkin etupaneeliin pelikonsolin, äänet tuli mutta ei kuvaa telkkarista.

Game over man, game over! prkl's Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2006
    Sijainti
    Hiilikellari
    Leffaluettelo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Olle69 View Post
    Kaverin Onkyo kyllä toimii DVD - onkyo - tykki Hdmi:llä, ja hänellä on samsung 950 soitin.Kumma juttu., En usko että on rikki, toinen ongelma:

Monitor out ei anna kuvaa minun telkkariin, en ymmärrä...
    Esim. Kytkin etupaneeliin pelikonsolin, äänet tuli mutta ei kuvaa telkkarista.

Monitor outin kautta ei siirry kuvaa vaan ainoastaan "menu valikko" ja sekin vain jos "HDMI menu"asetus on poissa käytöstä. eli kuvan viemiseksi töllölle täytyy käyttää komponentti outtia. Tämä hämmästytti itseänikin kun vanhassa H/K vahvarissa monitoroutista sai nimenomaan kuvan ulos.

Tuo toinen ongelmasi on melko ufo enkä osaa auttaa kun ei ole mitään laitetta minkä kytkisi tohon omaan onkyoon HDMI:llä.

Mun ongelmaan auttoi vahvarin vaihto. Taisin myös laittaa Hardware settings / HDMI valikosta kaikki asetukset asentoon YES.

jos nuo HDMI jutut ovat "no" asennossa niin tykki EI anna lähtevää kuvaa. siitä johtuu ongelmanne HDMI:n kanssa uskoisin. Video Input valikosta siis laitatte sinne esim. HDMI DVD vaihtoehdon IN1 ja kuva tulee.

OK! Kuvaa tulee! Laadukkaampi HDMI piuha auttoi, heti tuli kuvaa!