Harmaa focus olisi myynnissä. 180 ja tuut hakemaan pois..
Harmaa focus olisi myynnissä. 180 ja tuut hakemaan pois..
Kiitos tarjouksesta, mutta mustan ostan
Samalla olen miettinyt ostavani uudet etukajarit. 3 x Tannoy F2 on varmasti turvallinen valinta?
On varmasti, jos ne SINUA miellyttää.
Kuunnelkaa aina omilla korvilla ja se hypetys kaikista UsherTannoyMagnat(vain muutamia mainitakseni) kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Nyt tietysti joku vetää taas palkokasvin kärsään, koska todellakin kaikki vehkeet tulee itselleen, kannattaa olla laajakatseinen(korvainen) niin saattaa löytää hyviä vaihtoehtoja myös niin sanotuista halpamalleista![]()
H
Simex rules![]()
![]()
Hlökoht olen harkinnut myös noita Simexejä. Lievästi pintaviallisia Simexejä saisi nyt Autostudiosta tosi halvalla, mutta Tannoyn F2:siin käyttäjät tuntuvat olevan niin tyytyväisiä, että taitaa kallistua niiden puolelle.
Voiko muuten Simexejä koekuunnella missään Tampereella?
En ole kuullut kuin juttujaAjattelin tosin lähipäivinä käydä kuuntelemassa niitä liikkeessä.
Mitkä Simexin mallit sinulla on käytössä?
Mikään kultakorva en ole eikä tarkoituksena ole turhaan maksaa liikoja, mutta toisaalta ei viitsisi nyt ostaa sellaisia kajareita, jotka tekisi taas vuoden päästä vaihtaa parempiin..
Juuri näin, kannattaa kuunnella, jotta saa sellaiset toistimet, mitkä miellyttää itseään.
Mulla on vanha Cinema2 sarja lattiakaiuttimilla ja olen ollut hyvin yllättynyt siitä miten hyvin nuo soivat hintaisekseen (650€ subbarilla), verrattuna moniin kalliimpiin merkkeihin.
( subbari piti vaihtaa, kun taisi sen vahvistin tiltata)
Ja kyllä minun mielestäni lattiakaiuttimet antavat minua miellyttävää auktoriteettia musiikkiin mitä minä tykkään kuunnella, kuten Pain, Manowar, Black Sabbath ja kaikkea siltä väliltä.
Jos minuun iskee päivittämiskuume, se tulee maksamaan paaljon taaloja, koska ihan pienellä summalla en koe saavani vastinetta.
H
Itsekin mietin huomaako tällainen puurokorva mitään kun vaihtaa Simexit Magnateihin(arvatkaas malli) mutta kyllä voin sanoa että ero oli selvä. Hymy vaan levisi korvasta korvaan kun ekan levyn soittimeen laittoi. Dynamiikka on aivan eri luokkaa.
Sama reaktio tuli kun päivitin LG:n perusdvd:n Pioneerin dv490v-s malliin(150e). Ero oli aivan valtava. Sellainen puhtaampi ääni oli heti.