Tekninen toimivuus, sivujuonet, tunnelma, asevalikoiman monipuolisuus, tekoäly, immersio kokonaisesta maailmasta ja huumori menevät FalloutilleAlustavasti pääjuonen sujuvuus (jos ei pidä Falloutin haahuilusta), graafinen vaihtelevuus (Fallout kovin ruskea
) ja välianimaatiot taas menevät Mass Efectille. Mielestäni Fallout 3 edelleen selkeästi Mass Effectiä parempi, vielä pitkä matka kuitenkin pelin loppuun. Oblivion oli suuri pettymys minulle ja Fallout 3 nostaakin Bethesdan osakkeita omassa rankingissani (Looking Glass Studios ehkä ykkösenä ja Bioware heti perässä, kertoo aika paljon pelimieltymyksistäni).
Itse olen päättänyt tämän jälkeen siirtyä Witcheriin joka on muuten tehty Biowaren NWN (oikeaa nimeä en muista) moottorilla.
nepa:
Olisi liian helppoa jos pään nollille laittaminen tiputtaisi vastustajan, mutta crit hit päähän tiputtaa kyllä lähes aina, muualle ruumiiseen tms. crit hit ei aina tiputa vaikka tekeekin ruumiinosan toimimattomaksi. Monta muutakin asiaa ei noissa peleissä ole aina aivan loogistaHitusen peli taas edennyt ja edelleen olen sitä mieltä että selkeästi parempi kuin Mass Effect, hieman tietenkin alkaa vähitellen toistaa itseään maisemien ja muun osalta, ei kuitenkaan lähellekään Mass Effect tyylisesti. DS:n GTA on postissa tulossa, saa nähdä mitenkä se pärjää Zeldalle, Crono Triggerille (kesken), Marioille ja muille DS:n aikaisemmille huippupeleille. Zelda on mielestäni edelleen paras DS peli.

Alustavasti pääjuonen sujuvuus (jos ei pidä Falloutin haahuilusta), graafinen vaihtelevuus (Fallout kovin ruskea
) ja välianimaatiot taas menevät Mass Efectille. Mielestäni Fallout 3 edelleen selkeästi Mass Effectiä parempi, vielä pitkä matka kuitenkin pelin loppuun. Oblivion oli suuri pettymys minulle ja Fallout 3 nostaakin Bethesdan osakkeita omassa rankingissani (Looking Glass Studios ehkä ykkösenä ja Bioware heti perässä, kertoo aika paljon pelimieltymyksistäni).
Vastaa lainaamalla
mutta äijä jaksaa edelleen elää. Loogista?