Terve,
Ostin tuossa taannoin Xbox 360:sen ja läjän pelejä. Kaikki sujunut hyvin ja konsoliin olen ollut tyytyväinen, tähän asti. Tänään Burnoutissa ilmeni yht'äkkiä outo virheilmoitus, konsoli valitti levyn olevan likainen ja palasin sitten Dashboardiin. Otin levyn asemasta ulos ja huomasin sen olevan kohtalaisen naarmuilla, kohta huomasin kaikkien muidenkin pelieni olevan naarmuilla. Burnouttia olen kerennyt pelata alle viikon.
Konsolia en ole koskaan sen käynnissä ollessa liikuttanut. Konsoli on vaakatasossa, laitehyllyn takia sitä ei voi edes pystyyn laittaa.
Kyselenkin nyt apua huollon kanssa. Muita foorumeita lukiessani olen huomannut, että kun M$:n kanssa puhutaan huollosta, on heillä tapana kusta silmään enemmän kuin laki sallii, kirjaimellisesti. Miten siis kuluttajalain mukaan tämä tapaus menisi? Ilmeisesti kyseessä on ensimmäisen erän Xbox, uudemmissa on eri asema ja tätä naarmuuntumisongelmaa ei ilmene.
Olen myös lukenut, että M$ veloittaisi 15e hajonneen pelin vaihdosta. Onko tämä edes laillista? Heidän tuotteensa tyyppivika hajoittaa ostamani tuotteen ja he pyytävät minulta maksua koska heidän tuotteensa hajoitti minun... En oikein löydä punaista lankaa tästä ideasta.
Elikkä onnistuuko homma jos vain lähetän konsolin plus pelit M$:lle ja vaadin vaihtoa?

Vastaa lainaamalla
No takuusenhan se menee, mutta 15-20 päivää ilman konetta + matkapäivät on