Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 20 / 47

Aihe: ps3 ei lue mitään levyjä

Hybrid View

ps3 ei lue mitään levyjä

muutaman päivän demoja pelaillu ja kaikki tuntu toimivan siihen asti kun tänään ostin motorstormin eikä se toiminu ja kun testasin dvd leffaa ei mitään eikä kyllä cd levytkään toimi.hemmetin kallis laite demoja pelattavaksi vai onko jollakin muulla ollu samaa vikaa ja saanu toimimaan?takuu sentään on ja 14 päivän palautusoikeus että pitää miettiä mitä teen kun ei todellakaan kiinnosta montaa viikkoa odottaa kun laite makaa huollossa.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: maggara View Post
    muutaman päivän demoja pelaillu ja kaikki tuntu toimivan siihen asti kun tänään ostin motorstormin eikä se toiminu ja kun testasin dvd leffaa ei mitään eikä kyllä cd levytkään toimi.hemmetin kallis laite demoja pelattavaksi vai onko jollakin muulla ollu samaa vikaa ja saanu toimimaan?takuu sentään on ja 14 päivän palautusoikeus että pitää miettiä mitä teen kun ei todellakaan kiinnosta montaa viikkoa odottaa kun laite makaa huollossa.
    Miten toimimattomuus ilmenee? Eikö lue levyjä? Tuleeko virheilmoitusta?

joo eli kun laittaa levyn sisälle niin hetken vilkkuu sininen valo ja sitten se jää palamaan mutta mitään ei tapahdu.kaikki muuten toimii demot ja surffaaminen netissä ainut vaan että ei tapahdu mitään kun levyn laittaa sisälle.mitään ilmoituksia ei tule.

lukupää heti hajalla eikun palauttamaan vaan ja uusi kone tilalle!

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: *miguel* View Post
    lukupää heti hajalla eikun palauttamaan vaan ja uusi kone tilalle!
    harmi vaan että se on hobbarista niin varmaan menee vaihdossa ikuisuus mutta ei voi mitään muuten kyllä loistava vehje jo pelkät demot yllätti positiivisesti.

harmi vaan että se on hobbarista niin varmaan menee vaihdossa ikuisuus mutta ei voi mitään muuten kyllä loistava vehje jo pelkät demot yllätti positiivisesti.
    ota yhteys nf tuotetukeen fi-hotline@nordiskfilm.com. saat varmaan hoidettua homman nopeammin kuin hobbarin kautta.

vaihto onnistui nopeammin kuin uskalsin kuvitellakaan eileen lähetin rikkinäisen koneen ja tänään jo mulle lähetettiin uusi pleikkari tilalle

vaihto onnistui nopeammin kuin uskalsin kuvitellakaan eileen lähetin rikkinäisen koneen ja tänään jo mulle lähetettiin uusi pleikkari tilalle
    Kiva kuulla, että homma hoituu "hieman" kätevämmin kuin X360:n kohdalla. Ei vatuta ihan niin paljon, jos kone laukeaa.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Legge View Post
    Kiva kuulla, että homma hoituu "hieman" kätevämmin kuin X360:n kohdalla. Ei vatuta ihan niin paljon, jos kone laukeaa.

on kyllä ihan toista luokkaa kuin boxin huolto reissut missä saattaa mennä viikkoja.oma x0 on onneksi toiminu hyvin että vielä oon säästyny saksan reissulta(koputtaa puuta).
    tänään aamulla jo postinsetä toi uuden pleikkarin ovelle.

-Force-'s Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2005
    Sijainti
    Lahti
    Tänään tässä pelilevyn koneeseen laitettuani ihmettelin kun sitä ei tulekaan normaalisti sinne pelilistaan... No, kokeilin sitten toisella levyllä ja ei vieläkään näkynyt mitään. Kokeilin BD levyllä ja ei sekään toimi eikä toimi DVD levykään joten koneen asema on sitten paskana... Hienoa... Juuri sopivasti tässä GT5 ilmestymistä ennen niin ei pääse sitäkään nyt pelailemaan...

Tuntuu että 40gb malleissa oleva asema hajoaa ja 60gb mallien ei... Onkohan asemissa jotakin eroa?

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: -Force- View Post
    Tänään tässä pelilevyn koneeseen laitettuani ihmettelin kun sitä ei tulekaan normaalisti sinne pelilistaan... No, kokeilin sitten toisella levyllä ja ei vieläkään näkynyt mitään. Kokeilin BD levyllä ja ei sekään toimi eikä toimi DVD levykään joten koneen asema on sitten paskana... Hienoa... Juuri sopivasti tässä GT5 ilmestymistä ennen niin ei pääse sitäkään nyt pelailemaan...
    Sama ongelma. Huomenna menen palauttamaan tämän (40GB versio).

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: -Force- View Post

Tuntuu että 40gb malleissa oleva asema hajoaa ja 60gb mallien ei... Onkohan asemissa jotakin eroa?
    Mulla tuo 60gb versio ollut käytössä joulusta saakka ja nyt tekee saman, ettei lue enää mitään levyä. Enkä kyllä ole ihan hirveästi edes käyttänyt sen jälkeen, kun joulu-tammikuussa pelasin pari peliä läpi. Useampi viikko ollut, että en ole koskenutkaan. Kai se on ihan tuurissaan, mikä kone kestää ja mikä ei. Samahan oli pleikka2:sen kanssa. Tuntuu tietty, että 40gb versioita hajoaa enemmän, mutta veikkaan, että niitä on enemmän myytykin.

Kunhan saisi kondikseen ennenkuin GTAIV saapuu hyppysiin. Kun nyt saisi aluksi edes huoltomatkalle, mutta viittisi tuonne myräkkään ihan helpolla lähteä pörräämään.

Angry Sama ongelma

Eli mä sain mun ps3 vuonna 2007 jouluna. Pelit toimi aiva normaalisti(noin 2 vuotta) mutta pari viikkoa sitte ps3 alko sekoo... ku laitan esim GTA IV:n sisää, pleikast alkaa kuuluu outoja naksahteluja, eikä peli käynnisty ollenkaa. Sama tapahtuu toisilla peleillä. CD:issä ei oo naarmuja eikä muita vikoja..Demot ja netissä surffaillu toimii normaalisti mutta CD:eitä se ei lue. MISSÄ VIKA??

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Patteri View Post
    Eli mä sain mun ps3 vuonna 2007 jouluna. Pelit toimi aiva normaalisti(noin 2 vuotta) mutta pari viikkoa sitte ps3 alko sekoo... ku laitan esim GTA IV:n sisää, pleikast alkaa kuuluu outoja naksahteluja, eikä peli käynnisty ollenkaa. Sama tapahtuu toisilla peleillä. CD:issä ei oo naarmuja eikä muita vikoja..Demot ja netissä surffaillu toimii normaalisti mutta CD:eitä se ei lue. MISSÄ VIKA??
    Lukupää on rikki.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Patteri View Post
    Sinun kannattaa ehkä koittaa tuota recovery menua josta kirjoitin muutama viesti takaperin. Jos se ei auta niin kannattaa palauttaa laitteen ostopaikkaan jossa ne korjaavat sen sinulle ilmaiseksi (takuuaika 2v). Konetta ei kannata itse vielä korjata, koska takuuaikaa on vielä jäljellä.

Itselläni on nyt ollut tämä kone noin 2 viikkoa korjattavana.

Rekisteröitynyt
    huhti  2002
    Sijainti
    Hellsinki
    Perusasiat mahdollisista toimenpiteistä.

FAQ: PlayStation 3 -ongelmat (tietoa mm. takuusta ja PS3:n huoltoon lähettämisestä)
    http://www.konsolifin.net/bbs/yleist...tamisesta.html

Ja muistaa ottaa varmistuksen kovalevystä niin ei tarvi latailla kaikkea uusiksi.