Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 14 / 14

Aihe: kanavat/satelliitit

kanavat/satelliitit

Hei,

En onnistunut googlella löytämään selkeää listaa täällä näkyvistä satelliiteista ja niiden ohjelmista. Mielellään sellainen sivu jossa olisi kaikki (etenkin ilmaiskanavia sisältävät) satelliitit. Mistä löytäisin moisen linkin? Luulen että aihealue on minulle sen verta vieras, että en keksi tehokkaita keywordejä.

Kiitokset etukäteen..

pede's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2002
    Sijainti
    Esbo
    nuo listathan eivät aukea aloittelijalle

pzico, sun pitää ensin hieman kerätä tietoja satellittikatselusta, ennen kuin noista saiteista on hyötyä. sen jälkeen niissä on kaikki

Unhappy

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: petri_leskinen View Post
    fi.kingofsat.net ei toimi..

pede's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2002
    Sijainti
    Esbo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: pzico View Post
    fi.kingofsat.net ei toimi..
    kyllä se mulla

koita sitten vaan kingofsat.net

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: pede View Post
    kyllä se mulla

koita sitten vaan kingofsat.net
    Nyt pääsin tuonnekin. Tarkoituksena olisi löytää kanava armtv (armenialainen), jonka pitäisi olla ilmainen. Löytyy vain Armenia TV, joka on maksullinen, eikä ole sama kuin armtv (vrt www.armeniatv.am vs www.armtv.com). Osaatteko sanoa miltä satelliitilta löytyisi?

Rekisteröitynyt
    joulu  2004
    Sijainti
    Lounais-Suomi
    Nyt pääsin tuonnekin. Tarkoituksena olisi löytää kanava armtv (armenialainen), jonka pitäisi olla ilmainen. Löytyy vain Armenia TV, joka on maksullinen, eikä ole sama kuin armtv (vrt www.armeniatv.am vs www.armtv.com). Osaatteko sanoa miltä satelliitilta löytyisi?
    Tuo haluamasi kanava olisi helpoiten Suomessa vastaanotettavissa Hotbirdistä positiossa 13E. Pienehkö antenni riittää.
    'Hotbird 6/13E, 12577H, 27500, 3/4' ovat parametrit. Hyvin näkyy minulla

Tuo maksullinen on 16E:ssä (eli Eutelsat W2:ssa)

_

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: nano7 View Post
    Tuo haluamasi kanava olisi helpoiten Suomessa vastaanotettavissa Hotbirdistä positiossa 13E. Pienehkö antenni riittää.
    'Hotbird 6/13E, 12577H, 27500, 3/4' ovat parametrit. Hyvin näkyy minulla

Tuo maksullinen on 16E:ssä (eli Eutelsat W2:ssa)

_
    Kiitos tiedosta

Käsitykseni mukaan toi satelliitti olisi jossain idässä. Siihen suuntaan saan helposti parvekkeelta suunnattua lautasen eikä ole esteitä. Tähän riittää kai ihan tavallinen lautanen ja dekooderi? Kannattaako koko tilaus ja asennus tilata jostain vai onko nämä tee-se-itse-opi-erehdyksestä juttuja? Mielelläni koittaisin itse ensin.

pede's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2002
    Sijainti
    Esbo
    niin, tuoltahan huomenna voi katsoa fudista
    http://www.armtv.com/schedule/eng/?date=15-11-2006

Rekisteröitynyt
    joulu  2004
    Sijainti
    Lounais-Suomi
    Käsitykseni mukaan toi satelliitti olisi jossain idässä. Siihen suuntaan saan helposti parvekkeelta suunnattua lautasen eikä ole esteitä
    13East ei Suomesta katsoen ole idässä.
    Perusasioita: Helsingin pituuspiiri on n. 25E. Satelliitti positiossa 13E on samaisen pituuspiirin yläpuolella päiväntasaajan kohdalla.
    Jolloin satelliitti 13E:ssä on Helsingistä katsottuna hiukan länteen päin.

Mikä satelliitti dekooderi olisi hyvä hankkia, jos tarkoituksena olisi nyt katsoa noita ilmaiskanavia? Voisin harkita myös HD valmiutta, sillä todennäköisesti seuraavan vuoden aikana investoin 42'' plasmaan. Onko nyt kunnollisia HD dekoodereita vai kannattaako katsoa sit myöhemmin uudestaan?

Mikä satelliitti dekooderi olisi hyvä hankkia, jos tarkoituksena olisi nyt katsoa noita ilmaiskanavia? Voisin harkita myös HD valmiutta, sillä todennäköisesti seuraavan vuoden aikana investoin 42'' plasmaan. Onko nyt kunnollisia HD dekoodereita vai kannattaako katsoa sit myöhemmin uudestaan?
    Humaxilla on, mutta jos meinaa CD:n kanavia katsoa niin ainakin uutena tilaajana sen voinee unohtaa.

pede's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2002
    Sijainti
    Esbo
    niin, tuoltahan huomenna voi katsoa fudista
    http://www.armtv.com/schedule/eng/?date=15-11-2006
    ei voinutkaan, koska satelliitilla on "pan-armenian tv" channel jolla on eri ohjelma

Rekisteröitynyt
    joulu  2004
    Sijainti
    Lounais-Suomi
    ei voinutkaan, koska satelliitilla on "pan-armenian tv" channel jolla on eri ohjelma
    No näin se nyt on.. Minäkin luulin että tuo Armenian 1:n ohjelma näkyy satelliitista mutta eipä näykään; näkyy "pan-armenian"in ohjelma. Tekijänoikeus/lisenssikysymykset otetaan Armeniassa näemmä todesta