Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 5 / 5

Aihe: Ongelma Directx:n kanssa

Ongelma Directx:n kanssa

Kun yritän asentaa yhtä peliä PC:lleni, se vaatii että Directx 6 on asennettuna. Minulla on koneessani uusin versio Directx 9c, mutta peliä asentaessani se väittää, että minulla on vain pelkkä Directx. En ymmärrä. Asensin pelin silti, mutta se ei toimi. Voisiko joku auttaa?

Ps. Tein myös testit directx diagnostic toolilla, ja kaikki oli sen mukaan kunnossa.

Mikähän peli on kyseessä?

Kuinka vanha tuo peli on? Minulla on yksi peli (vanha versio Champ Manista), joka ei toimi XP:ssä enää ollenkaan. Vika ei ole DX6:ssa, vaan siinä, että se on koodattu niin typerästi, että ei toimi kuin 95:ssä ja 98:ssa. Emulaatiotilakaan ei auta.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Makis View Post
    Kuinka vanha tuo peli on? Minulla on yksi peli (vanha versio Champ Manista), joka ei toimi XP:ssä enää ollenkaan. Vika ei ole DX6:ssa, vaan siinä, että se on koodattu niin typerästi, että ei toimi kuin 95:ssä ja 98:ssa. Emulaatiotilakaan ei auta.
    Oletko kokeillut Mikkisoftan sivuilta saatavaa pakettia, jolla saa lisää vanhoja pelejä toimimaan?

Löytynee hakemalla sanoja "Microsoft Application Compatibility Toolkit".

En, mutta en minä sitä niin kovasti halunnut pelatakaan. Muutaman kuvaruutukaappauksen ajattelin ottaa.

Mutta kiitos vinkistä, vilkaisen tuota jos joskus innostun uudelleen.