Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 12 / 12

Aihe: Viasatin kökkö epg?

Viasatin kökkö epg?

Tuttavani oli hankkinut Viasatin ohjelmapaketin ja alottelija kun oli, niin hän pyysi minua esittelemään mitä sieltä löytyy.
    Tietysti aloin kehumaan kuinka hyvä epg on käytännössä, mutta hämmästys oli suuri kun se ei näyttänyt kuin sen hetkisen ja seuraavan ohjelman ja nekin muulla kuin suomenkielellä.
    Onko Viasat tosiaan epg:n osalta niin paljon jälessä CD:ia?
    Olen itsekkin aikonut vaihtaa CD:in Viasatiin, mutta aloin empimään.

Viasatin EPG datan tulo kanavat voi tarkistaa vaikka täältä:

http://www.lyngsat.com/packages/viasat.html

Findiä peliin ja etsit EPG, ainakin siellä on TV3, TV1000/Action, TCM Nordic samassa transponderissa, josta EPG data tulee. Viritin sille kanavalle hetkeksi niin EPG:n pitäisi olla kunnossa.

Onkos keinoa miten tuon EPG:n saa toimiiin kaapelissa?

pede's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2002
    Sijainti
    Esbo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: kaitsur View Post
    Tietysti aloin kehumaan kuinka hyvä epg on käytännössä, mutta hämmästys oli suuri kun se ei näyttänyt kuin sen hetkisen ja seuraavan ohjelman ja nekin muulla kuin suomenkielellä.
    Onko Viasat tosiaan epg:n osalta niin paljon jälessä CD:ia?
    Olen itsekkin aikonut vaihtaa CD:in Viasatiin, mutta aloin empimään.

pöh pöh ja pöh

jos satelliitilta katselet ja sulla on OpenTV toimiva vastaanotin niin esim nuukkia 9802s vehkeellä painamalla "guide" saat tuon epg:n esiin.

mulla tosin on tuo ruatti kielenä vehkeessä, joten en tiedä antaako ugriksi samat tiedot, mutta saat joko
    kaikilla kanavilla nyt
    tietyllä kanavalla jonakin aikana (nyt tai jonakin myöhempänä aikan puolen tunnin välein)

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: pede View Post
    pöh pöh ja pöh

jos satelliitilta katselet ja sulla on OpenTV toimiva vastaanotin niin esim nuukkia 9802s vehkeellä painamalla "guide" saat tuon epg:n esiin.

mulla tosin on tuo ruatti kielenä vehkeessä, joten en tiedä antaako ugriksi samat tiedot, mutta saat joko
    kaikilla kanavilla nyt
    tietyllä kanavalla jonakin aikana (nyt tai jonakin myöhempänä aikan puolen tunnin välein)
    Laite DreamMultimedian tuottamaa ja vastaanotto tapahtuu satelliitin kautta, joten lienee tyytyminen now and next tyyliseen.

Rekisteröitynyt
    marras 2005
    Sijainti
    Espoo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Jopi76 View Post
    Tämä kiinnostaisi itseäkin.

Rekisteröitynyt
    loka   2004
    Sijainti
    Pori
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Warlord View Post
    Originally Posted by Jopi76
    Tämä kiinnostaisi itseäkin.
    http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=52694
    Ei millään. Paitsi kai sitten muuttamalla Welhon operoimalle alueelle.
    Ehkä mahdollisesti viitsivät asialle tehdä jotain jos tuosta tarpeeksi moni valittaisi omalle operaattorille ja Viasatille. Itse olen ties kuinka pitkään lähetellyt sähköposteja DNAlle ja Viasatille. Noin puolivuotta sitten kertoivat, että ovat juuri tuota korjaamassa... rauhallinen tahti tuntuu olevan.

Saisiko tähän vähän lisävalaistusta. Minulla on satelliitti-HTPC ja softana DVBViewer. Canal+ EPG on vain now + next, ja joskus vain tällä hetkellä näkyvä ohjelma. Saako pitempää EPG:tä jollakin keinolla?

Olen myös harkinnut vaihtoa Viasatiin. Joko Viasat lähettää elokuvat anamorfisena 5.1 -äänillä?

pede's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2002
    Sijainti
    Esbo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mitsu View Post
    Saisiko tähän vähän lisävalaistusta. Minulla on satelliitti-HTPC ja softana DVBViewer. Canal+ EPG on vain now + next, ja joskus vain tällä hetkellä näkyvä ohjelma. Saako pitempää EPG:tä jollakin keinolla?

Olen myös harkinnut vaihtoa Viasatiin. Joko Viasat lähettää elokuvat anamorfisena 5.1 -äänillä?
    ei ja ei

+ miten olet aikonut hanskata Viasatin salauksen purun? vaikka sulla on kortti, ei purkuun myydä CAMia. Tosin väitetään että MM:ään menisi islantinainen softa, jossa saat oikealla box-id:ellä syötettynä originaalikortin toimimaan. silloinkin sulla on oltava viasation hyväksymä sat-boxi josta otat sen boxid:n

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mitsu View Post

Vaihda VH1-Classic kanavalle vähäksi aikaa.
    Ainakin Vdr päivittää tuolla EPG:n.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: pede View Post
    ei ja ei

+ miten olet aikonut hanskata Viasatin salauksen purun? vaikka sulla on kortti, ei purkuun myydä CAMia. Tosin väitetään että MM:ään menisi islantinainen softa, jossa saat oikealla box-id:ellä syötettynä originaalikortin toimimaan. silloinkin sulla on oltava viasation hyväksymä sat-boxi josta otat sen boxid:n
    Dragon-cammi kuulemma osaa käsitellä Viasatin korttia. Viasatin boksi pitää olla, koska kortti pitää päivittää aina joskus.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Amatööri View Post
    Vaihda VH1-Classic kanavalle vähäksi aikaa.
    Ainakin Vdr päivittää tuolla EPG:n.
    Jumalation, toimii. Miksei kukaan ole kertonut tätä aikaisemmin.