Lauantaina kävin itse tämän katsomassa ja kyllähän sitä oli jo odoteltukin. Filmi oli kyllä oikein hyvä, toki kaverini vaikutti hieman pettyneeltä, odotukset olivat ehkä vielä kovemmat, mutta itse kyllä pidin tästä. Blu-ray on pakko saada, katselin vielä youtubesta tuntitolkulla lisämatskua (haastatteluja, dokkareita filmin tekemisestä jne.) leffan jälkeen...
Filmiä katsoessa ei kyllä lainkaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten paljon nähdystä oli efektiä tai virtuaalilavastetta. Itse kuvauksethan oli tehty hyvin suurelta osin greenscreenin kanssa ja melkein kaikki näyttelijöiden ja heidän välittömässä läheisyydessä olevien lavasteiden lisäksi oli virtuaalista. Ja jos tähän ei filmiä katsoessa lainkaan kiinnitä huomiota, vaan kaikki tapahtumapaikat vaikuttavat realistisilta, on hommassa onnistuttu. Ja tässä kyllä oli onnistuttu.
4,5/5 antaisin tälle itse pisteitä. Ehdottomasti katsomisen arvoinen jos yleensä pitää komedioista ja scifistä tai scifi-komedioista. Ei häviä pätkääkään vaikka amerikkalaisille kilpailijoilleen. Ainoa vähän "kökkö" asia teknisesti jos ihan suoraan 1:1 verrataan isojen studioiden produktioihin oli alussa valkopukuisen astronautin asu ja käveleminen kuun pinnalla, se puku ei näyttänyt aidolta. Kaikki muu puvustuskin oli sitten aivan täydellistä.![]()

Vastaa lainaamalla
Vastaavat poliittiset viittaukset hymyilyttivät, ja Palinkin oli vain osa feministisiin naisjohtajiin kohdistuvaa vitsailua.