Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 9 / 9

Aihe: Topfield ja USB liitäntä kannettavaan

Rekisteröitynyt
    elo    2005
    Sijainti
    Tornio

Topfield ja USB liitäntä kannettavaan

Toppari + Altair pelaa OK pöytäkoneen kanssa. Nyt ostin uuden kannettavan (ASUS), mutta sillä ei saa yhteyttä boxiin millään konstilla. Kannettava tunnistaa uuden laitteen ja asentaa ohjaimet, mutta ilmoittaa sen jälkeen, että laite ei ehkä toimi oikein eikä yhteyttä saa muodostettua. Ajurit on asennettu manuaalisesti, automaattisesti, kopioimalla ja vikasietotilassa. Kokeiltiin hommaa myös kaverin Toshiban kannettavalla ja se käyttäytyy samalla tavalla. Onko joku saanut kannettavalla yhteyden > Molemmissa koneissa on USB -ajurina "Intel(R) 82801FB/FBM USB Universal Host Controller" päivämäärällä 29.2.2004 eikä Gateksen Bilillä ole uudempaa tarjota.

Mulla toimi aikoinaan IBM:n T40:sen kanssa ilman mitään ongelmia.

Mulla toimii ongelmitta ibarin T41p:llä.

Täällä Masterpiece & pari vuotta vanha Acerin TravelMate 542 LCi, ja kaikki meni heittämällä sisään.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Sapelin
    Toppari + Altair pelaa OK pöytäkoneen kanssa. Nyt ostin uuden kannettavan (ASUS), mutta sillä ei saa yhteyttä boxiin millään konstilla. Kannettava tunnistaa uuden laitteen ja asentaa ohjaimet, mutta ilmoittaa sen jälkeen, että laite ei ehkä toimi oikein eikä yhteyttä saa muodostettua. Ajurit on asennettu manuaalisesti, automaattisesti, kopioimalla ja vikasietotilassa. Kokeiltiin hommaa myös kaverin Toshiban kannettavalla ja se käyttäytyy samalla tavalla. Onko joku saanut kannettavalla yhteyden > Molemmissa koneissa on USB -ajurina "Intel(R) 82801FB/FBM USB Universal Host Controller" päivämäärällä 29.2.2004 eikä Gateksen Bilillä ole uudempaa tarjota.
    mikäli sinulla on käytössä Toppyn mukana tullut, alkuperäinen USB kaapeli, niin kyseistä kaapelia en itse saanut toimimaan lainkaan (kannettavan kanssa). Kun vaihdoin laadukkaampaan kaapeliin, alkoi toimimaan samantien.

Rekisteröitynyt
    helmi  2004
    Sijainti
    TTV
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: djankka
    mikäli sinulla on käytössä Toppyn mukana tullut, alkuperäinen USB kaapeli, niin kyseistä kaapelia en itse saanut toimimaan lainkaan (kannettavan kanssa). Kun vaihdoin laadukkaampaan kaapeliin, alkoi toimimaan samantien.
    Minkä Toppyn mukana tulee USB-kaapeli? Ei mulla ainakaan tullut 5100PVRc:n mukana.

Rekisteröitynyt
    joulu  2005
    Sijainti
    Vantaa
    Eikä mulla!?

Rekisteröitynyt
    syys   2005
    Sijainti
    TF5100t
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: unreal
    Minkä Toppyn mukana tulee USB-kaapeli? Ei mulla ainakaan tullut 5100PVRc:n mukana.
    Ei mullakaan, mut onneksi HTV/Welhon kaapelimodeemin mukana tuli yksi turha.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mika73
    Ei mullakaan, mut onneksi HTV/Welhon kaapelimodeemin mukana tuli yksi turha.
    Ei minullakaan, eikä muistitikkuakaan. Mutta muistitikullahan en olisi tehnyt mitään ja USB kaapelihan maksoi hurjat 5 euroa, taisi olla allekin, marketissa.