Verkkokaupan toteutuksesta risuja: Tuo hintaluokkalajittelu on nykyisellään täysin hyödytön.
Siis tämä:
HINTA
0,00 € - 10 000,00 €
10 000,00 € - 20 000,00 €
20 000,00 € - 30 000,00 €
30 000,00 € - 40 000,00 €
40 000,00 € - 50 000,00 €
Eihän noin suuret hintarajat sovi edes autokauppaan, saati sitten kaiutinmyymälään. Tilalle heti paikalla vaikkapa kentät joihin voi itse kirjoittaa luvun, taikka joku hintaseuranta.fi tyylinen hiirellä vedettävä hintanauha.
Vieläkin on nämä samat hintaluokat käytössä. Hankaloittaa kaiuttimien vertailua. Olisi kätevää, jos haluamansa hintaluokan voisi jopa itse määrittää, joko liukukytkimellä tai syöttämällä numeron. Mikäli minulla olisi esimerkiksi 1200 euroa rahaa ja haluaisin ostaa kaiuttimet, niin olisi kätevää pystyä rajaamaan haku vastaavasti alle 1200 euron kaiuttimiin.
Hintaseuranta.fi -palvelussa hyvin tehty mahdollisuus haettavien tuotteiden hintojen rajaamiseen, sieltä voi katsoa toteutukseen mallia.
Tuossa varmaan ensiapuna toimisi tuo hintaluokkien muuttaminen. Nyt on 326 skobea hintaluokassa alle kymppitonni ja 15 kaikissa muissa hintaluokissa.Tosin nuo lienee kiinteästi aseteltu, joten olisi yhden illan homma päivittää kaikki mallit järkevämpiin kategorioihin.
Tosiaan tämä on asia joka uusi henkilö saa hoitaa. Aika paljon hommia päivittäjälle olisi tiedossa. Jos joku pätevä kokee että hän voisi olla oikea tähän, kannattaa ottaa yhteyttä. Työ ajat ovat joustavat!
Liian tyhmä asiakkaaksi?
Olen rakentamassa leffateatteria kellariini johon olen ajatellut Genelec:in 8030/40 järjestelmää sinne, mutta ajattelin katsella myös vaihtoehtoisia kajareita sinne.
Marekin myyjällä ei ollut mitään mielenkiintoa projektiani kohtaan ja sain todella PASKAA palvelua!
Hän ei voinut auttaa minua koska en kuulemma tiennyt mitä haluan! Minun kuulemma pitää mennä kotiin ottamaan asioista selvää ja palata sitten asiaan kun ymmärrän asioista jotain!
Minä kun juuri tulin sen takia asiantuntijaliikkeeseen että saisin apua!
Selväksi tuli että Marek Soundin asiakkaan täytyy olla hifi GURU ja muut menköön muualle!
Paskan palvelun päälle kyllä sain hyvän päivän toivotukset poistuessani liikkeestä vittuuntuneena!
Kiittäen,
Ei hifi Guru, mutta maksava asiakas
Moi Kaitsu,
Ikävää että koit asian näin. Yritin kyllä lukea sinua ja tarpeitasi parhaani mukaan, siinä kuitenkin epäonnistuen. Esittelin sinulle tuotteita, mutta jälkikäteen ajateltuna en ottanut tarpeitasi vakavasti, koska sisääntullessasi sanoit olevasi vain renkaita potkimassa. Pyydän tapahtunutta anteeksi, varsinkin kun palvelu on meidän valttimme, josta saamme päivittäin positiivista palautetta.
Jos vielä haluat asioida kanssamme, olet lämpimästi tervetullut ja voimme auttaa sinua löytämään mahdollisimman oikeat tuotteet kotiteatteriisi. Jos et, ymmärrän senkin.
Nöyrästi,
Tommi / Mareksound
Kävimme tutustumassa liikkeeseen, kun paikkaa on kehuttu. Itselleni oli pienoinen pettymys miten meitä kohdeltiin, ehkä se oli 'nuoren' iän takia. Mm. kysyttäessä Genelecin 8260 hintaa myyjä ei laskenut vaan totesi että en ole oikeasti ostamassa, noh en kyllä ollutkaan siltä seisomalta mutta kyllä tulevaisuudessa. Toinen asia oli kun joku tuli viereiselle kuuntelupaikalle kuuntelemaan, tuli sellainen olo että meidät ajettiin leffahuoneeseen. Hyvää kuitenkin että tilat olivat loistavat. Ehkä teen vielä uuden visiitin..
Hei
Pahoittelemme jos teille jäi sellainen tuntuma.
-Toisen asiakkaan kanssa oli sovittu vahvistimen sovittaminen etukäteen. Tämä jäi teille kertomatta, eli oli poikkeuksellisesti ajanvaraus. (denon vs yamaha Argon 3L:n kanssa jossa Yamaha RX-A3010 sai uuden kodin)
-Tässä muistetaan tarkasti mitä teille kerrottiin" kun olet valmis tekemään kauppoja lasketaan tiukka hinta" (ei kannata tehdä asiasta negatiivisen)
-Genelecien 8260 eteen olemme tehneet valtavasti töitä. Myyneet ylivoimaisesti eniten niitä Suomessa. Valitettavasti niiden kanssa pari kertaa poltettu itseämme niin että kaupat menivät muualle kaiken työn jälkeen. Tämä tietysti erittäin harmittava kun kyseessä on iso kauppa. Ja syy, muutaman euron/prosentin takia! Tietysti tämä on markkinatilanne, mutta kaiken töiden jälkeen ei edes kysytä "teidän hinta on vähän korkea, voitteko tehdä vastatarjous". Tämän takia ei anneta tarjouksia ko mallista, vaan tehdään suoraan sitten molempia mielyttäviä kauppoja.
Mielyttävä kauppa = sellainen että halutaan asioida uudelleen ja ongelma tapauksessa saa 100% tukea, myös takuu ajan jälkeen.
Suosittelen että tulet jossain vaihessa uudelleen ja kuuntelet 8260:t Meridianin kanssa. Toinen asiakas sai uuden G61R SL Onkyonin etuvahvistimen jälkeen ja totesi että kotona 8250 + AD9200 + Meridian soi paremmin kun Mareksoundin myymälässä olevat 8260:t... Teemme parannusta settiin Habitare 12 messujen jälkeen.
Ystävällisin terveisin, Mareksound
Olisi hyvä jos sivut toimisivat edes jollain selaimella.. kokeiltu jo IE, firefox, chrome usealla eri koneella ja aina tuntuu mitä tahansa nappia painamalla vain aukeavan etusivu.