Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 10 / 10

Aihe: Laajakaistanetti.. millaisia palveluja?

Administrator Mika's Avatar
    Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Espoo
    Blogi-viestejä
    1

Laajakaistanetti.. millaisia palveluja?

Avatkaapa mielikuvituksenne ja sanainen arkkunne ja heittäkääpä ideoita millaisia palveluja haluaisitte käyttää jos käytössä on/olisi nettiliittymä sanotaan 512k-2M nopeudella.

Rekisteröitynyt
    huhti  2001
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Tämä on joku ison S:n uusi markkinatutkimus varmaan. Vai tuleeko trabaan joku iso piuha ja muuttuu samalla portaaliksi?

Jo televisioista tulleita ohjelmia minä haluaisin nettiyhteydelläni katsoa. Kahden megan kaistalla luulisi laadunkin olevan ihan riittävää. Livenä telkasta tulevat ohjelmat katsoo kyllä ihan oikeasta tv:stä. Taitaa kyllä olla aivan mahdoton toivomus, mutta tämmöistä olen halunnut jo pitkään.

Laadukkaampi nettiradiokin olisi toivomuslistalla, sillä viritintä ei ole. Nuo 64kbps RM:t eivät oikein vakuuta.

Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Espoo
    Blogi-viestejä
    1
    Sanotaan niin, että jos tulee hyviä ideoita niin nukun yöni paremmin ja jaksan taas pakertaa traban kimpussa iltasella .. muuten on tiedossa burnout tms kun murehdin muita asioita Eli jos ei muuta niin heittäkääpä mitä villimpiä ideoita niin trabakin voi siina sivussa paremmin.

Eli tämä on ihan tämmöinen avunpyyntö jos vaikka saisi pikku helppiä.
    Viestiä muokkasi viimeksi Mika; 30.10.2001 kello 18:14.

Rekisteröitynyt
    huhti  2001
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Siinä tapauksessa haluan trabanttiin ison kasan leffojen trailereita. Vaatiiko niiden levittäminen muuten jonkinlaista lupaa elokuvayhtiöltä? www.quicktime.com -osoitteesta saa kyllä ihan kivasti uusia pätkiä, mutta ne ovat hieman heikkolaatuisia. Etenkin niitä arvosteltavien leffojen trailereita voisi lätkiä arvostelun yhteyteen. Lisäksi mainita onko pätkässä kenties jotain spoilereita.

Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Espoo
    Blogi-viestejä
    1
    Trailereiden hankkimista harkitsen sitten kun on tiedossa paksumpi piuha.. eli toivottavasti lähitulevaisuudessa. Mutta noita ideoita tarvitsen ihan geneeriseen käyttöön enkä siis trabaa varten.

Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Kuopijo
    Leffaluettelo
    Uutiset livenä tai viiveellä, musiikkivideoita, kotimaisia sarja uusintoja; radio ja tv.... ööö ei sytytä enää.

Rekisteröitynyt
    huhti  2000
    Sijainti
    Vantaa, Finland
    Vaimokkeellisena tulee mieleen:
    Pitäsi saada jostain langaton kuuloke/mikki-systeemi, jonka hallitus voipi asettaa päähänsä ja jutella useammankin? ystävänsä kanssa kiinteällä kuukausimaksulla. Nimimerkillä hirveet puhelinlaskut
    Tällasilla audio chat jutuilla voisi olla tulevaisuutta. Vähän niinkuin irc tyyppisenä toteutuksena, eli eri kanavia jne...

TV ohjelmien lataus olisi kyllä hyvä, vaikka maksullinenkin (halpa), jolloin voisi esim viimeisen viikon tv ohjelmista jonkun missatun katsoa.

Uutiset on mulle semmonen mitä haluaisin ja sellaiset, joista voisi valita että: Lyhyesti ulkomaat, kotimaa, talous, pitkä vormulakatsaus, muut urheilut lyhyesti ja pitkä paikalliskatsaus. Tämä toimisi loistavasti audio only juttunakin, voisi laittaa stereoihin kiinni ja varsinkin toilla em. kuulokesysteemeillä.

Jukeboxi, jossa voi itse valita biisinsä, ja joka biisin väliin voi mun puolesta laittaa mainoksen. Olen aktiivinen jukebox-rääkkääjä aina baareissakin.
    Yhdistele näistä audio/video ratkaisuja. (c) minä, jos rahaa on tiedossa

Edellisistä käyttäisin kuvapankkia, jos kunnolinen olisi olemassa. Voisi tilata kuvansa paperilla, cd:llä ja voisi lähettää filminsä ja kuvat tulisi vain tonne.. ym.

Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Espoo
    Blogi-viestejä
    1
    Originally posted by Maky
    Jukeboxi, jossa voi itse valita biisinsä, ja joka biisin väliin voi mun puolesta laittaa mainoksen. Olen aktiivinen jukebox-rääkkääjä aina baareissakin.
    Kokeileppa PlazaTV:tä

http://plazatv.fi.soneraplaza.net:800

Edellisistä käyttäisin kuvapankkia, jos kunnolinen olisi olemassa. Voisi tilata kuvansa paperilla, cd:llä ja voisi lähettää filminsä ja kuvat tulisi vain tonne.. ym.
    Kokemusta ei ole, mutta tsekkaappa esim. www.ifi.fi

Pistäkääpä vain lisää ehdotuksia.. ne tulee tosi tarpeeseen

Rekisteröitynyt
    huhti  2001
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Originally posted by Mika
    Kokeileppa PlazaTV:tä
    Kappas vain. Kiitos tästä! Kuvanlaatu ei ihmeellistä, mutta äänenlaatu tavallista nettiradiota parempi.

Advanced Addict jalmari's Avatar
    Rekisteröitynyt
    syys   2000
    Sijainti
    Nujulan kaapunki
    Leffaluettelo
    Uutissivusto jossa olisi videopätkiä kunnollisella laadulla. Voisi hyvinkin katsella laadukkaita uutis ja urheiluaiheisia videopätkiä samalla kun voisi tekstien kautta syventyä aiheeseen tarkemmin.

Mahdollisuus maksutta tai kohtuullista maksua vastaan katsoa (ladata/katsella striiminä) esim. elokuvia, musaa, TV ohjelmia, dokumentteja.

Ifin korkulla lähettämät kuvat ei olleet paljon mistään kotoisin, ei ole nyttemmin tullut kokeiltua CD- tai nettikuvia. Nettikuvademoahan jokainen voi käydä katselemassa heidän kotisivullaan.