Taas näitä modis ehdotuksia.
tuossa seilatessa juttuja pisti silmään kun joka toinen oli erivärinen(valkoinen,harmaa,valkoinen) ajattelinkin, että jos ne viestit mitä ei ole vielä lukenut olisi jollain toisella värillä? Ei ainakaan teoriassa pitäisi olla mahdotonta. Tiedä sitten miten se käytännössä onnistuisi.
Originally posted by Corca Aika hyvä...taitaa kuitenkin "lue uudet viestit"-linkki olla kätevämpi. Joutuisi tsekkaamaan värit jokaisen aihe-alueen alta...ääh.
Still, näppärä idis!
Mutta noinhan se juuri toimisi eli jos nyt olisin tullut tähän viesti alueelle niin corcan viesti olisi ollut vaikkapa punainen, kun taas minun lähettämä (minkä olen siis nähnyt kun sen olen kerran kirjoittanut)olisi ihan normaalin värinen. eli vanhaan tapaan käytetään "lue uudet viestit" valikkoa ja sitten sieltä valitaan uusimaat jutut mistä sitten jo suoraan näkisi minkä on lukenut ja minkä ei. Toisaalta kertaushan on opintojen äiti, eli eikai siittä nyt suurta vaaraa ole jos saman asian lukee kahdesti
Tjaa, ei tuo kai mahdoton ole, mutta toisaalta onko siitä mitään hyötyäkään. Nythän a) threadissa pääsee hyppäämään suoraan lukemattomaan viestiin klikkaamalla " Go to first unread post
"-nappulaa tai b) löytyy jo tuota ehdottamaasi ideaa vastaava harmaa/keltainen kuvake tuon ko. viestin postausajankohdan vierestä.