Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 6 / 6

Aihe: Canalin vaihto maanpäällisestä taivaalliseen

Canalin vaihto maanpäällisestä taivaalliseen

Nyt kun Canalilla on tämä tarjouskampanja, jossa saa combo boxin ja lautasen jos tekee vuoden sopimuksen, niin onko kukaan yrittänyt vaihtaa maanpäälistä liittymää canalilla taivaalliseksi? Jos on niin mitä toimenpiteitä se vaatii? Joutuuko maksamaan liittymismaksun uudelleen?

Kovasti veikkkaan, että ainoa vaihtoehtosi on tilata se Canal-paketti jonkun toisen nimellä.

Vaihdoin, ei ongelmia.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: arabuusi
    Vaihdoin, ei ongelmia.
    Sait komboboksin ja lautasenkin?

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: juhaa
    Sait komboboksin ja lautasenkin?
    Itse vaihdoin myös maanpäälisen canaldigitalin satelliitti versioon.
    Vaihto sujui ongelmitta, vaikka päällä oli kiinteä sopimuskausi maanpäällisessä verkossa. Noin viikko tilausmuutoksen jälkeen postinmukana saapui iso laatikko jonka sisältä löytyi lautanen (asennustarvikkeineen) ja combo digiboxi. Itse olen ollut tyytyväinen ko. pakettiin. Kuvanlaatu on paaaaljon parempi kun maanpäällisessä digiverkossa,
    ei havaittavissa pikselöitymistä tms. myös äänet ovat usein dd-koodatut.

Myös ylen, mtv3 ja nelosen kuvanlaatu on satelliitin kautta parempi kun maanpäällisen verkon kautta katseltuna.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Vaikea
    Itse vaihdoin myös maanpäälisen canaldigitalin satelliitti versioon.
    Vaihto sujui ongelmitta, vaikka päällä oli kiinteä sopimuskausi maanpäällisessä verkossa. Noin viikko tilausmuutoksen jälkeen postinmukana saapui iso laatikko jonka sisältä löytyi lautanen (asennustarvikkeineen) ja combo digiboxi.
    En olisi kyllä millään uskonut että tuollaisessakin tapauksessa nuo irtoavat