Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  

Kyselyn tulokset: elukoita nurkissa?

Ääniä
487. Kirjaudu tai rekisteröidy osallistuaksesi kyselyyn
  • Kissa (yksi tai useampia)

133 27,31%
  • Koira (yksi tai useampia)

133 27,31%
  • Molempia yllä olevia

27 5,54%
  • Lintu (yksi tai useampia)

4 0,82%
  • Jyrsiöitä

12 2,46%
  • Kaloja

16 3,29%
  • ehkäpä jotain eksoottisempaa(mateliat, hämikset sun muut)

20 4,11%
  • On ollut joskus, mutta ei enää

70 14,37%
  • Ja minun kotiteatteria ei mikään yli kaksi jalkainen tule tuhoamaan!

72 14,78%
Sivu 12 / 12 Ensimmäinen ... 23456789101112
Viestit 221 - 224 / 224

Aihe: Lemmikkejä, löytyykö

Rekisteröitynyt
    syys   2003
    Sijainti
    voin olla väärässä kun sanon että Pazze on idiootti, se voi olla vaan tyhmä ja ilkeä
    Omia lemmikkejä ei ole, mutta naapurin koira juoksee meikäläisen pihalla niin usein että sitä koiruliinia voi jo pitää ihan omana. Onko muutten vinkkejä miten saan naapurin pitämään koiransa omalla puolellaan, tai miten saan koiran pysymään poissa vapaaehtoisesti. Olen useammankin kerran käynyt juttelemassa naapurin kanssa, mutta hän ei näe tarpeelliseksi rajoittaa eläimen kulkua kun ei siitä ole kenellekään mitään haittaa ja on niin kilttikin vielä.

Runkku tootsi's Avatar
    Rekisteröitynyt
    marras 2005
    Sijainti
    Vaasa
    Hommaa rottweiler tai joku muu mukava koira omalle takapihallesi?
    Viestiä muokkasi viimeksi tootsi; 04.02.2011 kello 15:58.

Alakerran mies nepa's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2001
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Pazze View Post
    Omia lemmikkejä ei ole, mutta naapurin koira juoksee meikäläisen pihalla niin usein että sitä koiruliinia voi jo pitää ihan omana. Onko muutten vinkkejä miten saan naapurin pitämään koiransa omalla puolellaan, tai miten saan koiran pysymään poissa vapaaehtoisesti. Olen useammankin kerran käynyt juttelemassa naapurin kanssa, mutta hän ei näe tarpeelliseksi rajoittaa eläimen kulkua kun ei siitä ole kenellekään mitään haittaa ja on niin kilttikin vielä.
    Jos kyse on taajama-alueesta, niin koirien irti pitäminen on laitonta ja siitä voi ilmoittaa poliisille. Naapurihan ei sitä tiedä, että kuka ilmoituksen on tehnyt ja voitte sitten jälkikäteen yhdessä silmät pyöriänä ihmetellä, että kuka tollo se on ollut.

Itse en kyllä kenenkään naapurin irtiolevaa koiraa omalla pihallani sietäisi.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: nepa View Post
    Jos kyse on taajama-alueesta, niin koirien irti pitäminen on laitonta ja siitä voi ilmoittaa poliisille. Naapurihan ei sitä tiedä, että kuka ilmoituksen on tehnyt ja voitte sitten jälkikäteen yhdessä silmät pyöriänä ihmetellä, että kuka tollo se on ollut.

Itse en kyllä kenenkään naapurin irtiolevaa koiraa omalla pihallani sietäisi.

Mielestäni myös haja-asutusalueella koiran pitää olla kytkettävissä (korjatkoon joku jos olen täysin väärässä)! Itse olen kerran ottanut naapurin koiran kiinni omasta pihasta ja soittanut rankkurille, tuli muuten aika nopeasti hakemaan...eikä ole ko. koira juoksennellut sen jälkeen vapaana ! Juu ja kyllä meilläkin on koira, eli en ole mikään koirien vihaaja.

Sivu 12 / 12 Ensimmäinen ... 23456789101112