Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 2 / 2

Aihe: Kumpi? Panasonic 42PHW7 vaiko 42PW7

Question Kumpi? Panasonic 42PHW7 vaiko 42PW7

Olen jo päätynyt Panaan, mutta vielä pitäisi päättää SD ja HD mallin väliltä.

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta seiska generaation 42 tuumaisesta HD-mallista (1024x768)? Olen yrittänyt etsiä, mutta webistä ei tunnu juuri kommentteja (ainakaan kotimaisia) laitteesta löytyvän.

Hintaero tällähetkellä n. 800 egeä, eli ainakin technikdirectiltä SD hintaan 2140,- ja HD hintaan 2907,-.

Kuvanlaatu nykysisällöllä on ykkösprioriteetti.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: mattij
    Olen jo päätynyt Panaan, mutta vielä pitäisi päättää SD ja HD mallin väliltä.

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta seiska generaation 42 tuumaisesta HD-mallista (1024x768)? Olen yrittänyt etsiä, mutta webistä ei tunnu juuri kommentteja (ainakaan kotimaisia) laitteesta löytyvän.

Hintaero tällähetkellä n. 800 egeä, eli ainakin technikdirectiltä SD hintaan 2140,- ja HD hintaan 2907,-.

Kuvanlaatu nykysisällöllä on ykkösprioriteetti.

Et kertonut millaseen käyttöön tulee. Eli tavikselle valinta on ilman muuta tuo halvempi malli jos telkkaria kattelee koska eroa ei tuolloin ole, varsinkin kun ottaa huomioon että kontrasti taisi olla tuossa `huonommassa` parempi eli 4000:1 eikä 3000:1 (ehkä muistelen väärin).
    Tulevaisuutta ajatellen korkeampi resoluutio olisi hyvä, ettei täytyisi pahasti skaalailemaan joutua, mutta tällä viisii ei noissa hirveästi ole kuvanlaadullisia eroja, koska panasta puhutaan. Yllättävän suuri hinta-ero jos minulta kysytään, mutta kun ei kysytä