ja miten.
entä onko julkaistuna netissä, esim. aukea.net
kyllä
tavallaan
en oikeastaan
en
ja miten.
entä onko julkaistuna netissä, esim. aukea.net
Tuleehan tuota silloin tällöin jotain raapusteltua. Yhden kirjoituksen olen aukeassa julkaissut.
Usein kuitenkin käy niin, että tarinat jäävät kesken suunnitelmallisuuden puutteen tms. vuoksi, mikä on huonon kirjoittajan merkki
Arvosteluja tulee kirjoiteltua useammin ja omista leffoista olisi tarkoitus saada aikaan edes jonkinlainen arvostelun tynkä. Suhteellisen helppoa vielä tässä vaiheessa, kun leffoja ei ole siunaantunut satoja.
joo olinkin jo lukenut sen tekstis ja !tykkäsin.Viestin alkuperäinen lähettäjä: JPH
(mullaki on siellä http://aukea.net/mp/db/Teos/yksi/?K=...&NRO=1&AINOA=1)
sellaista se elämä on.
Kävin lukemassa ja sinne myös kirjoitin jotakin. Melkoista tajunnanvirtaa ja tykkäsin.Viestin alkuperäinen lähettäjä: Fastro
Mietinkin aikaisemmin, että sinulta oli tullut palautetta kuukausi pari sitten mailin muodossa. Kiitokset lukemisesta ja rohkaisevasta palautteesta!![]()
Onhan sitä tullut kirjoiteltua.
Elokuva-arvosteluita on tullut väsättyä, sekä käsikirjoitus lyhytelokuvaan, joka on vielä toteutus asteella. Itse asisiassa nautin kirjoittamisesta siinä määrin että olen harkinnut toimittajan/kirjailijan uraa, jos en sitten pääse elokuvaohjaajaksi (tavotteita pitää olla).
Pääaineena yleinen kirjallisuustiede, sivuaineena mm. luova kirjoittaminen, eli pakottavat ne minut jotain raapustelemaan... Proosaa olen kirjoittanut, draamaa yrittänyt kirjoittaa ja lyriikaa joutunut kirjoittamaan. Tällä hetkellä työn alla "taide-essee" transsendentalismista, hyvää kamaa, uskokaa pois![]()
Kirjoitan jatkuvasti. Rakastan sanoja ja luen myös paljon.
Kirjoittaminen ei kuulu harrastuksiini, mutta tuli tuossa 98 sivun gradu pyöräytettyä. Katsotaan, jos jatkossa tulee kirjoiteltua hieman laajempia opuksia...
Kirjoitan lehteen haastatteluja, juttuja ja levyarvioita.
Voi ei....Viestin alkuperäinen lähettäjä: Jaded
Viestin alkuperäinen lähettäjä: kurdt
En mä lehteen kirjoita samalla tavalla kun vaikka foorumille. Jos kiinostaa niin www.stalker.cd hae omasi kaupasta. Pääset sit vittuilemaan ja haukkumaan minua lisää.
Osaatko sä muka kieliä vai onko tämä sitä Ville Valon mukanaan tuomaa Suomi maniaa jossa saksalaiset lukevat ja puhuvat sujuvasti suomea ymmärtämättä sanaakaan joten lehteenkin on saatana suomen kielinen palsta?Viestin alkuperäinen lähettäjä: Jaded
Kylllä osaan englantia ihan kiitettävästi, ikävä tuottaa sinulle pettymys. Mutta kyllä jutut oikoluetaan jossainpäin vielä. Englanniksi nämä jutut hoituu.Viestin alkuperäinen lähettäjä: kurdt
Kyllä sitä tulee aina välistä kirjoitettua. Pari kaveripiirillä tehtyä lyhytelokuvan kässärin olen vääntäny ja kaksi leffa-arvostelua olen (tähän mennessä) Plazalle kirjoittanu. Sitten tulee kirjoitettua kavereille pitkiä sähköposteja, omille sivuille etc.
Kielistä englanniksi onnistuu kirjottaminen, tarvittaessa (ja pakolla) menee myös teksti ruotsiksi.
Viestiä muokkasi viimeksi niiles; 28.04.2005 kello 12:11. Syy: lisäystä
Elokuva-rvosteluja tulee yhteen (tai kahteen, riippuen näkökulmasta) kirjoiteltua. Aina silloin tällöin myös muita elokuva-aiheisia juttuja, mutta harvemmin.
Kahteen paikkaan tulee arvosteluja kirjoitettua sekä toisinaan muunlaisiakin leffoihin liittyviä juttuja (esittelyjä tms.). Nykyään alkaa olla aika vaikeaa katsoa elokuvaa ilman, että alkaa mielessään väsäämään siitä arvostelua.
nietse on varmaan lukenut nietseä. ja kaikki ovat varmaan katsoneet elokuvia
http://aukea.net/mp/db/Kokoelmahaut/...u/?num=2503341
Tuommosen väsäsin.![]()
Kirjoitan äärimmäisen pakon alla nykyisin. Joskus nuorempana kirjoitin ns. pöytälaatikkoon. Nykyisin kirjoittaminen rajoittuu päiväkirjan ylläpitoon. Ja tällä hetkellä olen kirjoittamassa artikkelia, joka tulee erääseen julkaisuun. Saan samalla sitten ottamiani kuvia siihen. Joten vastaus on sitten kai "tavallaan".