Eli onko itseni lisäksi muita ketkä ovat vielä tyytyväisiä aikoinaan niin hyvään tykkiin?
Olen varauksetta tyytyväinen
Olen tyytyväinen kun en tiedä paremmasta
Olisin tyytyväinen jos en tietäisi paremmasta
En ole tyytyväinen
En ole tyytyväinen, enkä ole koskaan ollutkaan
Eli onko itseni lisäksi muita ketkä ovat vielä tyytyväisiä aikoinaan niin hyvään tykkiin?
Viestiä muokkasi viimeksi Huppe; 04.11.2004 kello 15:26.
Kuten kyselyyn äsken vastasin niin olisin tyytyväinen jos en tietäisi paremmasta.
Olen kuvaan aivan tyytyväinen useimmissa elokuvissa mutta elokuvat joissa on paljon pimeitä kohtauksia ovat tykille myrkkyä, silloin tekee mieli parempaa.
Toinen minua vaivaava asia on tykin aiheuttama melu, mutta siinäkin ero elokuvien välillä on suuri. Jos elokuva sisältää paljon musiikkia ja muuta taustahälyä niin en edes huomaa tykkiä.
Tykki oli hyvä ostos aikoinaan, näin jälkeenpäin ei paljon muuta voi sanoa. Maksoin siitä noin 900 euroa ostohetkellä ja muutamaa rikkoutunutta poweria lukuunottamatta tykki on toiminut hyvin.
Kohta aika on ajanut tästäkin ohi ja mieli tekisi uutta ja parempaa, mutta vielä on vähän vaikea perustella vaimolle MIKSI!?![]()
Itse maksoin huikeat 1990e.Viestin alkuperäinen lähettäjä: Jogge
Mikä itseäni haittaa on juurikin tuo mustan taso ja vertical banding...
Juu, kyllä sitä Vertical Bandingiäkin esiintyy aina välillä melko paljon, mutta ei se minua niin kauheasti vielä häiritse. Ehkä minulla sattuu olemaan yksilö jossa ei ole niin voimakasta tuo, mutta kyllä sitä esiintyy, erityisesti vaaleilla pinnoilla näkyy hyvin.
En ole missään vaiheessa kaivannut DVD matskua katsellessani lisää resoa tykkiin, mutta windows käytössä kyllä. En tiedä miksi edes DVD käytössä tarvitsisin lisää resoa, eihän edes PAL levyllä ole paljon enemmän annettavaa.
Olen ollut 2 vuotta kohtuullisen tyytyväinen, ja epäilenpä, että tulen käyttämään sitä ainakin niin pitkään kunnes lamppu pamahtaa. En ole pahemmin alan liikkeissä käydessä kyllä tutkinut uudempia kotiteatteriprojuja ihan siitä syystä, ettei tule mitään Wow!-efektiä joka sitten kävisi lompakolle. Eli tiedot uudemmista on pääasiassa täältä luettua.