Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 6 / 6

Aihe: Millainen on Panasonic TH-37PA30 plasma?

Rekisteröitynyt
    loka   2004
    Sijainti
    tampere

Question Millainen on Panasonic TH-37PA30 plasma?

Kellään kokemuksia Panasonic TH-37PA30 plasma telkusta?
    Ostoa olen tässä harkinnut mutta ajattelin kysyä täältä vähän enemmän asioista tietäviltä ihmisiltä joten mitä hyvää?
    Onko tässä tarpeeksi tv:tä tulevaisuutta varten?
    Miten kestävyys??

Hups ja vielä tärkeä kysymys! Onko tässä mallissa NÄYTÖNSÄÄSTÄJÄ ???

kiitos :
    Viestiä muokkasi viimeksi jkallinki; 05.10.2004 kello 21:24.

Rekisteröitynyt
    loka   2001
    Sijainti
    Tampere
    Veikkaisin, että 37 tuumainen malli on aikalailla isoveljensä mukainen:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=28310

Rekisteröitynyt
    marras 2003
    Sijainti
    HELSINKI
    Panalta taitaa olla tulossa uusi mallisto. Tuossa ei nimittäin ole DVI/HDMI liitäntää, mikä olisi ihan suotava. Siinä uudessa mallistossa taitaa olla, mutta hinnoista ei ole hajua. Varmaan saksalaisia nettipuoteja selailemalla selviää hinnat, kunhan tuleevat myyntiin nuo uudet vehkeet.
    Itse olen kyllä nähnyt komponentillä progekuvaa tuosta telkusta ja oli todella hyvä kuva kaikin puolin. Tosin katseluni oli pikainen ja silloin en tietänyt plasman "ongelmakohdista", eli mitä yksityiskohtia katsoa tarkemmin, mutta nopealta katselmukseltaan oli todellakin huippukuva.

edit: häröt pois
    Viestiä muokkasi viimeksi peacemaker; 05.10.2004 kello 23:00.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: peacemaker
    Panalta taitaa olla tulossa uusi mallisto. Tuossa ei nimittäin ole DVI/HDMI liitäntää, mikä olisi ihan suotava. Siinä uudessa mallistossa taitaa olla, mutta hinnoista ei ole hajua. Varmaan saksalaisia nettipuoteja selailemalla selviää hinnat, kunhan tuleevat myyntiin nuo uudet vehkeet.
    Itse olen kyllä nähnyt komponentillä progekuvaa tuosta telkusta ja oli todella hyvä kuva kaikin puolin. Tosin katseluni oli pikainen ja silloin en tietänyt plasman "ongelmakohdista", eli mitä yksityiskohtia katsoa tarkemmin, mutta nopealta katselmukseltaan oli todellakin huippukuva.

edit: häröt pois
    Ei kai nyt panalta ihan vielä ole uutta mallistoa tulossa, kun PA20-mallikin jää vasta kohta julkaistavassa syksy 2004 -kuvastossa pois, nykyisessä kuvastossa kun sekin on vielä esitelty? Eli uudessa kuvastossa jäljellä on enää PA30-mallit. Plasmanäyttö toki uusiutuu, uusi malli PW7 esitellään myös uudessa kuvastossa, mutta noita ei Suomesta ainakaan maahantuojan lävitse taida saada. Eli totta kai mallisto jossain vaiheessa uusiutuu, mutta se näyttäisi menevän kyllä aikaisintaan keväälle, ainakin Suomessa.

Rekisteröitynyt
    marras 2003
    Sijainti
    HELSINKI
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: jjriekki
    Ei kai nyt panalta ihan vielä ole uutta mallistoa tulossa, kun PA20-mallikin jää vasta kohta julkaistavassa syksy 2004 -kuvastossa pois, nykyisessä kuvastossa kun sekin on vielä esitelty? Eli uudessa kuvastossa jäljellä on enää PA30-mallit. Plasmanäyttö toki uusiutuu, uusi malli PW7 esitellään myös uudessa kuvastossa, mutta noita ei Suomesta ainakaan maahantuojan lävitse taida saada. Eli totta kai mallisto jossain vaiheessa uusiutuu, mutta se näyttäisi menevän kyllä aikaisintaan keväälle, ainakin Suomessa.
    Voi olla hyvinkin mahdollista. Ajattelin vaan mainita tuosta asiasta kun tuolla panasonicin 7-sarja ketjussa siitä uudesta mallista mainittiin. Tottakai aina tulee uudempia ja uudempia malleja, mutta itse telkkaria ostaessani tarkistaisin milloin uutta mallia on saatavana. Panasonicin kohdalla se kiinnostaisi koska kuvittelisi uudessa mallissa tulevan dvi liitäntä ainakin ellei HDMI, mikä isoissa kuvakoossa on plussaa. Noh kuitenkin kuten sanoin jo... Telkkarissa oli komponentilläkin huippukuva, että en usko, että tallaat paskaan jos tuon ostat

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: peacemaker
    Voi olla hyvinkin mahdollista. Ajattelin vaan mainita tuosta asiasta kun tuolla panasonicin 7-sarja ketjussa siitä uudesta mallista mainittiin. Tottakai aina tulee uudempia ja uudempia malleja, mutta itse telkkaria ostaessani tarkistaisin milloin uutta mallia on saatavana. Panasonicin kohdalla se kiinnostaisi koska kuvittelisi uudessa mallissa tulevan dvi liitäntä ainakin ellei HDMI, mikä isoissa kuvakoossa on plussaa. Noh kuitenkin kuten sanoin jo... Telkkarissa oli komponentilläkin huippukuva, että en usko, että tallaat paskaan jos tuon ostat
    Kun ostaa PW7-näytön, saa valita, mitkä kolme liitäntää haluaa. Liitäntänä voi olla myös DVI, tai vaikka useampikin tuollainen. Viritintä laitteessa ei ole, joten siihen on pakko ottaa digiboxi kaveriksi (Panalta löytyy kyllä myös erillinen analogiviritin). HDMI:tä ei tietääkseni PW7-liitäntäkorttina saa.