Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Sivu 1 / 5 12345 Viimeinen
Viestit 1 - 20 / 83

Aihe: Konjakkia, konjakkia

Rekisteröitynyt
    syys   2002
    Sijainti
    Planet of the Apes

Konjakkia, konjakkia

Nyt kun kerta viskisiepot on jo käsitelty toisessa threadissa niin ajattelin kysyä löytyykö täältä konjakin ystäviä?

Itse olen aloittelija konjakin suhteen, joten kyselenpä samalla mitä kohtuuhintaisia ja hyviä konjakkeja suosittelette? (mielellään sellaisia, joita löytyy Alkon valikoimista)

jos pullon kyljestä löytyy merkintä XO niin varsin usein on kyseessä sopiva konjakkimalli.

Sore wa himitsu desu Molle's Avatar
    Rekisteröitynyt
    maalis 2000
    Sijainti
    Helsinki
    Leffaluettelo
    Minulle ei tipu konjakit millään, oli pullossa sitten VS:ää tai XO:ta. Itse lukeudun viskisieppoihin ja Calvadoskin maittaa ihan mukavasti. Konjakit ja brandyt vaan aiheuttaa jostain syystä puistatuksia.

Rekisteröitynyt
    joulu  2002
    Sijainti
    65°01’ N, 25°28’ E
    Chevalier X.O., muistaakseni alkossa puolen litran pullossa 17€, ei mielestäni ole yhtään pöljempää. Rahaa jos laittaisin enemmän kiinni konjakkiin, mitä en tee kun olen toistaiseksi koukussa viskeihin, niin Larsenin konjakit ovat olleet hyviä.

Edit: Äh, Carriere konjakin nimi on ... muisti petti pahemman kerran.
    Viestiä muokkasi viimeksi Ize; 04.09.2004 kello 18:01.

Mahoney's Avatar
    Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Sijainti
    Jns Rock City