Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Sivu 1 / 2 12 Viimeinen
Viestit 1 - 20 / 29

Aihe: TV-Taso

TV-Taso

nyt kun tuossa oli laiteteline threadi, niin pistetään nyt sitten TV-tasosta. eli ehdotelkaa käypiä TV-tasoja.
    IKEAn oppli vai mikä lie olikaan vaikutti ihan näppärältä, mutta kun ei ollut saatavana kuin puunvärisenä (joka ei loppupeleissä haittaa)

vempeleitä joita siihen pitäisi mahtua niin:

TV 32" ws
    A/V viritinvahvari
    PSX
    PS2
    Videot
    DVD-soitin
    CD-soitin (joka on mahdollisesti 200-300CD´n vaihtaja)

ainakin noi pitäis saada nätisti siihen laiteltua ja telineellä ei saisi olla leveyttä enempää, kuin n.150cm
    tai pitää järjestellä vähän uusiksi.

urleja/kuvia sopivista ja omistakin ratkaisuista saa pistää.

Rekisteröitynyt
    loka   2000
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    miksi psx jos omistat ps2:sen? ellei sitten ole modattu?

Rekisteröitynyt
    heinä  2001
    Sijainti
    Espoo
    Laitan tämän nyt tännekkin minne se enemmän sopii kuin tuonne dvd-säilytysteline threadiin...
    Joten jos jollain on jäänyt huomaamatta niin tässä on Hangon tuonti
    linkki josta saa ilmaisen tuotekuvaston imuroimalla pdf-muodossa
    tai postiin tilaamalla.
    Ja kerrottaneen vielä tässäkin että itse tilasin mustan pörssin kautta KAYMANin RL 90160-G:n jolle tuli hintaa 2800mk kuluineen.

-E-

jones's Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2001
    Sijainti
    Jyväskylä
    Itsekin pähkäilin aikani tv-tason kanssa. Tulin siihen tulokseen, että siistein vaihtoehto on ostaa ko. tv-mallille suunniteltu taso. Esim. itselläni on JVC:n tv ja siihen maksoi taso n. 800,-. Osoitteessa http://www.hedoy.fi/jvc/televisi.htm on kuvia.
    Omaa silmääni miellyttää se, että tv ja taso on samaa värisävyä. Huono puoli on se, että tv:n lisäksi laitteita ei mahdu kuin kaksi.

-J-

Originally posted by phiit
    miksi psx jos omistat ps2:sen? ellei sitten ole modattu?
    joo, ei ole modattu vielä. kovasti odottelen NEO4: sta jos se olisi jo järkevä modi, hinta näytti hevnetillä ainakin olevan turhan hintava 690,-!!

Originally posted by jones
    Itsekin pähkäilin aikani tv-tason kanssa. Tulin siihen tulokseen, että siistein vaihtoehto on ostaa ko. tv-mallille suunniteltu taso. Esim. itselläni on JVC:n tv ja siihen maksoi taso n. 800,-. Osoitteessa http://www.hedoy.fi/jvc/televisi.htm on kuvia.
    Omaa silmääni miellyttää se, että tv ja taso on samaa värisävyä. Huono puoli on se, että tv:n lisäksi laitteita ei mahdu kuin kaksi.

-J-
    Tuo olisi kyllä ehkä parasvaihtoehto, tuollainen ja lisäksi vielä joku laitetaso.

SimoP's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2001
    Sijainti
    Pyhäjoki
    Laitanpa nyt vielä tännekkin tämän:
    http://www.ratol.fi/~spahkama/kuvat/tvtaso.jpg
    Tuosta kun tekee sen verran leveämmän että laitteita menee kaksi (tai jopa kolme) niin mahtuuhan tuohon.. Siis jos halvalla pitää päästä niin kannattaa tehdä itse, laatu/ulkonäkö kaupassa maksaa enemmän kuin oma työ. Ja siis Kustannusarvio tuolle on jossain siinä 300mk hujakoilla.

SimoP's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2001
    Sijainti
    Pyhäjoki
    Minulla on tällanen, leveys menee kyllä yli 150cm:n, mutta on fiksun näkönen kaapisto. Ainoa vika tossa on, ettei mahdu kuin yksi(1!) laite. Mutta ratkaisu ongelmaan löyty, DVD-soitin tuohon television alle, ja vahvistin tuon korkeamman kaapin päälle.

http://www.ejh.fi/huonekalut/hyllyt/demio.htm

Rekisteröitynyt
    tammi  2001
    Sijainti
    Tampere
    Originally posted by SimoP
    Tuosta kun tekee sen verran leveämmän että laitteita menee kaksi (tai jopa kolme) niin mahtuuhan tuohon.. Siis jos halvalla pitää päästä niin kannattaa tehdä itse, laatu/ulkonäkö kaupassa maksaa enemmän kuin oma työ.
    Joo, eli vähän tähän tyyliin, tällainen on mulla ollut viimeisen
    vuoden verran, eihän se tyylikäs ole, mutta ajaa asiansa ja oli
    halpa.
    http://www.students.tut.fi/~pennane2/kuvat/lahikuva.jpg

SimoP's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2001
    Sijainti
    Pyhäjoki

Talking

Halpa tuo on varmasti ainakin ollut

Mutta joo, hyvin näyttäisi ajavan asiansa. Mutta sitten taas toisaalta jos sulla on ollu varaa laittaa noinkin kallis vahvistin / töllö jne.. niin oisko paha investoida seuraavaksi parempi taso? Paitsi että nyt kyllä unohdan että kaikille(kuten minulle) ei välttämättä se ulkonäkö merkkaa niin paljoa.

Rekisteröitynyt
    tammi  2001
    Sijainti
    Tampere
    Nojoo, ehkä sen joskus sitten voisi uusiakin, kun nyt ensin subbari ja videotykki joskus kaukana tulevaisuudessa ja ja...

Ja vielä toinen kuva , jos ei kotisivujen kautta joku kiinnostunut ole vilkaissut.

Rekisteröitynyt
    loka   2000
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    On muuten pirun näppärän näköinen! =)

Miten ois teline muutamasta liimapuulevystä ja lekaharkoista . Itselleni tulee tuollainen, jos ei tarkoituksiini sopivaa löydy liikkeistä (epäilen). Pihalta löytyy muutama lekaharkko, joten ei tartte ostaa kuin levyt + huonekalupyörät telineen alle liikuttelua varten. On helposti laajennettavissa ja imho ihan siisti, jossain netissä näin kuvan tuollaisesta.

SimoP's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2001
    Sijainti
    Pyhäjoki
    Kaitzu, katoppa huvikses tuosta ylempää tuo mun postaus

Kaitzu, katoppa huvikses tuosta ylempää tuo mun postaus
    Jotenkin oli jäänyt tuo kuva kattomatta, mutta samalaista ite aattelin eli kerroksittain:
    Alin : huonekalurenkaat
    1. : liimapuulevy
    2. : 4 harkkoa sopivin etäisyyksin (45cm)
    ylin : liimapuulevy

Näin ois tilat vahvistimelle,dvd-soittimelle ja videoille. Ja telineen päälle sitten keskiääni ja reunaan tv. Näin koko komeuden korkeus pysyy alle 80 cm:n, tällöin valkokangas ei tule liian ylös.

Vastaavat kriteerit täyttävää telinettä voi suositella max. korkeus = 30cm ja kolme laitepaikkaa löydyttävä telineestä.

Pari suunnitelmaa (hienolla grafiikalla ) :
    http://wnet.suomi.net/kotisivu/kaitzu/tasot.jpg
    Viestiä muokkasi viimeksi Kaitzu; 20.03.2002 kello 23:47.

Minulla on tällanen, leveys menee kyllä yli 150cm:n, mutta on fiksun näkönen kaapisto. Ainoa vika tossa on, ettei mahdu kuin yksi(1!) laite. Mutta ratkaisu ongelmaan löyty, DVD-soitin tuohon television alle, ja vahvistin tuon korkeamman kaapin päälle.

http://www.ejh.fi/huonekalut/hyllyt/demio.htm
    Yleinen vika hyllyköissä on juuri noiden laitepaikkojen vähäisyys.

Jylppy's Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2001
    Sijainti
    Jyväskylä
    Tuosta kun tekee sen verran leveämmän että laitteita menee kaksi (tai jopa kolme) niin mahtuuhan tuohon.. Siis jos halvalla pitää päästä niin kannattaa tehdä itse, laatu/ulkonäkö kaupassa maksaa enemmän kuin oma työ. Ja siis Kustannusarvio tuolle on jossain siinä 300mk hujakoilla.
    Olen itsekin SimoP linjoilla, kaupasta hankitut harvoin täyttävät täysin omien laitteiden vaatimuksia yms. muita haluja.
    Olen itsekin suunnitellut, että tekisin itselleni TV-tason/laitetelineen lasilevyistä ja puisista pystypilareista. Lasilevyjä olen saanut jo käsiini ja niiden paksuus on n. 5mm ja pituuden ollessa n. 1 m syvyyttä on levyillä on noin 20 cm, mutta laittamalla niitä parit vierekkäin saadaan syvyyttäkin vaaditut n. 50 cm ja ilmanvaihtokin tulee varsin hyvin hoidetuksi kun hyllyissä on silloin n. 10 raot.
    Ja sit kun olen ajatellut tehdä niistä pyöreistä puisista ( halk. 15 cm ) pystypilareista kajareiden kanssa samanväriset niin kokonaisuus on ok... ?

No joo melkoista vuodatusta tämä ja kennelkään ei ole varmastikaan ole hajua millainen hyllystä olisi tarkoitus tulla, mut lupaan pistellä sit kuvia kun jotain alkaa valmistua.. sit joskus

Doh! Anttimie's Avatar
    Rekisteröitynyt
    syys   2000
    Sijainti
    Kuopio, Finland
    Leffaluettelo
    Taitaa tulla sijoittelu ongelmia, mutta itselläni on tälläinen.

Oli muistaakseni tarjouksessa, noin 500mk. Jysk- vuodevarastossa, Kuopiossa.
    Viestiä muokkasi viimeksi Anttimie; 06.09.2001 kello 08:27.

Tossa ois Hangon Tuonnin kuvastosta ihan toimivan näköinen taso, paikallisesta liikkeestä kysellessä hinta-arvio oli n.1800mk.

Tyylikkään jykevä, mahonginsävyinen taso AV-laitteille.
    Mitat: Keskihyllyjen leveys 63,5, reunahyllyjen leveys 46 cm. Koko tason leveys 160, syvyys 43,5 ja korkeus 60 cm. Välihyllyt säädettävissä korkeus-suunnassa.
    Attached Images Attached Images
    Viestiä muokkasi viimeksi Kaitzu; 05.09.2001 kello 10:43.

Rekisteröitynyt
    helmi  2000
    Sijainti
    Finland, Oulu
    Tuonne kaappiin menee näppärästi kamaa. Vahvarille ja DVD:lle on juuri sopivat välit. Ainut että takaseinään piti tehdä iso reikä kaapeleille
    Attached Images Attached Images
    • File Type: jpg 1.jpg (51,3 KB, 653 views)

Sivu 1 / 2 12 Viimeinen