Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Viestit 1 - 14 / 14

Aihe: Pronton laturi RU951

BonBon's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    Helsinki

Pronton laturi RU951

Gents and Ladies!

Olen etsinyt jo monesta liikkeestä pääkaupungin seudulta kys. värkkiä. Onko jollain tietoa, mistä näitä saa? Tilaamalla tottakai, mutta Philips ei pysty vahvistamaan toimitusaikaa. Sitäpaitsi olen huomannut, että tilaustavara on jostain kumman syystä käytännössä aina ovh- hintaista.

Letsautomaten toimitushinta on 50£, joten se myös siitä...

Kallishan tuo asema on ja ihan kätevä kyllä. Jos siitä ei ole liikaa vaivaa, niin kannattaa ostaa pari satsia akkuja, joita sitten aina swappaa normaalin laturin ja pronton kesken.

BonBon's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    Helsinki
    Mulla on GP:n 600 mAh:n akut. Sipuli ei enään kestä, kun n. viikon välein joutuu vaihtamaan. Toinen ongelma akkujen kanssa on se, että tietyn ajan jälkeen Pronto alkaa boottailemaan itseään kun sitä käyttää. Akkujen paikkaa vaihtamalla ongelma katoaa, kunnes akut ovat tyhjiä. Liittyy ilmesesti varaustasoihin?

Pakko saada jostain latausteline. Ei kuitenkaan ihan mihin hintaan tahansa. Tilaamalla hinnat ovat vaihdelleet 110 - 129€ välillä. Törkeää sanon minä.

Paake's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2002
    Sijainti
    Tampere
    Itse käytän 2300 mAh akkuja, ja hyvin pronto niihin suhtautuu. Eli kyl ladattavat akut ovat vaihtoehto kalliille valmistajan telinepaketille, kunhan valitsee vaan sopivat akut...

Rekisteröitynyt
    marras 2003
    Sijainti
    Varkaus
    Tilasin oman paikallisesta Tekniset liikkeestä. Tilaus sisään Helmikuussa, saapui n. 2 viikkoa sitten. Hinta oli 75 Eur.

BonBon's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Paake
    Itse käytän 2300 mAh akkuja, ja hyvin pronto niihin suhtautuu. Eli kyl ladattavat akut ovat vaihtoehto kalliille valmistajan telinepaketille, kunhan valitsee vaan sopivat akut...
    950 malliin menee AAA- akut. Suurin kapasiteetti jota olen nähnyt näille akuille on tuo 600. Vanhan Prontoni kanssa (890) ei ongelmaa ollut kun siihen tosiaankin sai tarpeeksi tehokkaat akut; Itse käytin 1800 mAh sormia ja hyvin toimi.

BonBon's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    Helsinki
    Nopea soittokierros:

Kruunuradio - Ei
    Audiostar - Ei
    Stockmann - Ei
    Tammiston Hirvox - Ei
    Gigantti - Ei
    Jättipörssi (Suomenoja) - Ei
    Jättipörssi (Tammisto) - Ei

Yhteistä kaikille, että kukaan ei osannut edes sanoa milloin tälläisen tilatessa saisi.

Gigantissa eivät tienneet mikä Pronto on

Rekisteröitynyt
    maalis 2001
    Sijainti
    Helsinki
    Tuntuu tuollaisen saanti olevan myyjän aktiivisuudesta paljon kiinni. Samoin itse kaukon tilaaminen. Aikanaan Prontoa kun Suomesta kyselin, niin tulos oli samanlaista. Sitten ostin Englannista. Laturin tilasin Suomesta tutulta kauppiaalta.
    Viestiä muokkasi viimeksi aarno2815; 03.08.2004 kello 10:50.

Suomen huoltopalvelu myy ainakin prontoa
    ja heidän kuvastossa oli mainista tuosta RU951:stä mutta hintaa
    kyseiselle tuotteelle ei mainittu. Mutta soittamallahan tuo selviää

yhteystiedot osoitteesta www.shp.fi

Rekisteröitynyt
    loka   2001
    Sijainti
    Five Corners
    Saksasta näyttäisi löytyvän alle sataseen postikuluineen (halvimmillaan 76e+postit) ja toimitusaikaa pari viikkoa.

BonBon's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    Helsinki
    Olen jo kallistunut hiljalleen surffailemaan Saksan sivuilla. Hifireglerillä mm. on hyllyssä ja hinta 89,90 (sis. postikulut).

Toi SHP pitää vielä soittaa. Kiitti vinkistä Jahe.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: BonBon
    Olen jo kallistunut hiljalleen surffailemaan Saksan sivuilla. Hifireglerillä mm. on hyllyssä ja hinta 89,90 (sis. postikulut).

Toi SHP pitää vielä soittaa. Kiitti vinkistä Jahe.
    Pistä sit tietoa tänne et paljonko shp siitä pyytää.
    on itelläkin edessä mahollisesti pronton hankinta

Rekisteröitynyt
    tammi  2002
    Sijainti
    Veikkola
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: BonBon
    950 malliin menee AAA- akut. Suurin kapasiteetti jota olen nähnyt näille akuille on tuo 600.
    Tällä samaisella foorumilla kaukosäädin-threadissa mainittu www.digitarvike.fi kauppaa 900mAh AAA-akkuja. Hinta 14 € / 4 kpl plus toimituskulut 1,5 €.

BonBon's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Jahe
    Pistä sit tietoa tänne et paljonko shp siitä pyytää.
    on itelläkin edessä mahollisesti pronton hankinta
    Oli hyllyssä, tosin valitettavasti viimeinen kappale. Hinta 86€. Sanoi tilaavansa yhden hyllyyn.

Tänx Jahe.

Noista akuista vielä. Näin ton digitarvikkeen siinä threadissa. Nyt on telakka, enkä muutenkaan jaksa uskoa, että 900mAh on merkittävä parannus asiaan. Edellisellä mallilla (AA 1800mAh) akut kesti n. kuukauden, tokkopa 950 on niin paljon pihimpi virran suhteen, että sama käyttöaika saadaan puolet pienemmällä kapasiteetilla. Noille telakan akuille ne lupaa kuukauden käyttöajan, mitä ikina sitten "Daily use" tarkoittaakin Philipsin kielellä...

Onpahan helpompi ladata.