Ei taida olla tästä juttua ja vähän myöhään tulee tämäkin laitettua, mutta menköön nyt.
2 ottelua on siis pelattu ja tilanne on 1-1.
Detroit pystyi ensimmäisessä pelissä hyvällä puolustuksella pitämään aisoissa Lakersin pisterohmuja ja vei voiton.
2. ottelun sankariksi nousi Kobe Bryant joka tehtaili 33 pistettä ja heitti varsinaisella peliajalla tasoittavan 3 pisteen heiton aivan viime tipassa ja jatkoajalla L.A. vei ottelun.
Itse olen Lakers fani ja toivon heille mestaruuspyttyä.
Jännityksellä siis odotan seuraavan pelin katsomista(onneksi näkyy Urheilukanava)

Vastaa lainaamalla

Eli Detroit voittoon!!!
Vaikka mestaruusvuosinakin Spurs on ollut tavallaan vaillinainen joukkue (vähän liiaksi nojaa korinaluspeliin), niin kyllä sen olisi pitänyt finaaliin asti päästä. Lakersiin minun on vaikea suhtautua, sillä kaikkien aikojen inhokkini NBA:ssa on juuri Kobe Bryant. En vain ikinä ole pitänyt miehen asenteesta, ja siitä narsitisen ylimielisestä tavasta millä hän on pelannut (Karl Malonekin aikanaan suutahti pahasti hänelle asiasta). Toki viime vuosina Kobe Bryant on kypsynyt pelaajana, mutta kyllä hänen otteensa ovat lopullisesti ratkaisseet sen iänikuisen kysymyksen "Kumpi on parempi: MJ vai Kobe?"