Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  

Kyselyn tulokset: SM-liiga - Lempijoukkueesi ?

Ääniä
141. Kirjaudu tai rekisteröidy osallistuaksesi kyselyyn
  • Blues

1 0,71%
  • HIFK

17 12,06%
  • HPK

10 7,09%
  • Ilves

9 6,38%
  • Jokerit

14 9,93%
  • JYP

5 3,55%
  • Kärpät

32 22,70%
  • Lukko

4 2,84%
  • Pelicans

7 4,96%
  • SaiPa

5 3,55%
  • Tappara

10 7,09%
  • TPS

19 13,48%
  • Ässät

8 5,67%
Sivu 1 / 3 123 Viimeinen
Viestit 1 - 20 / 43

Aihe: Jääkiekon SM-liiga - Lempijoukkueesi?

Rekisteröitynyt
    loka   2003
    Sijainti
    JYVÄSKYLÄ

Jääkiekon SM-liiga - Lempijoukkueesi?

Eli tällaista kyselyä nyt. Helsingin alueen joukkueille saattaa tulla eniten ääniä, mutta ei sitä ikinä tiedä kun on Jokeritkin niin ahdingossa. Itse kannatan Tapparaa.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Johnny Fortune
    Eli tällaista kyselyä nyt. Helsingin alueen joukkueille saattaa tulla eniten ääniä, mutta ei sitä ikinä tiedä kun on Jokeritkin niin ahdingossa. Itse kannatan Tapparaa.
    Kärpät - valuroutaa pohjoisesta.

Vastasin Jokerit. Olen asunut kuutisen vuotta Raumalla, joten minun pitäisi kai kannattaa Lukkoa ja sen pelejä tuleekin eniten seurattua. Olen kuitenkin melko pessimistinen Lukon menestyksen suhteen ja viimeinen joukkue, mitä olen kannattanut, oli Jokerit silloin joskus, kun ne paidatkin oli vielä violetti-vihreitä tms...

Kyllä se on tuo joukkue mikä pokkasi runkosarjan

trust no one Jorse's Avatar
    Rekisteröitynyt
    huhti  2001
    Sijainti
    Turku, ex-Laihia
    NO Lukkohan se on, pitkästä aikaa tuon voi kertoa hymyssä sain. On se Rautakorpi vain kuningas.

Elitistipaska Murnau's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2002
    Sijainti
    Lappeenranta
    Leffaluettelo
    Kyllähän se Tappara on, ollut jo hieman yli kaksikymmentä vuotta.
    Säälinsekaista kannatusta saa myös kotikaupunkimme ylpeys SaiPa.

Jaska76's Avatar
    Rekisteröitynyt
    marras 2000
    Sijainti
    Helsinki
    Search, onhan tuo kyllä aika vanhahko thread...

Jackal's Avatar
    Rekisteröitynyt
    helmi  2003
    Sijainti
    Turku
    TPS se on ollut niin kauan kun jääkiekkoa on tullut seurattua, vaikka Turussa olen asunut elämästäni vasta vain noin neljäsosan.

Rekisteröitynyt
    heinä  2002
    Sijainti
    Oulu
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Johnny Fortune
    Helsingin alueen joukkueille saattaa tulla eniten ääniä...
    Oletko ihan varma?

Rekisteröitynyt
    helmi  2003
    Sijainti
    Tampere
    Leffaluettelo
    Jokerit nyt aina ja ikuisesti. Viime kuukausien ahdinko on kyllä ollut niin syvää, että toiveet pitkälle pötkimisestä alkavat olla jo melko alhaalla... Mutta vielä on toivoa. Ja tänään kaatuu Jyp.

Ilves tietenkin. Viime kaudella meni kaikki mahdollinen pieleen, nyt näyttää hieman paremmalta.

Kola's Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2001
    Sijainti
    Espoo
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Larry
    Ilves tietenkin. Viime kaudella meni kaikki mahdollinen pieleen, nyt näyttää hieman paremmalta.
    Näin on!
    Raipe vie Ipaa vielä pitkälle.

Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Sijainti
    valar morghulis
    Hämeen Parasta Kiekkoa. Alkaa nuo pronssit vaan pikkuhiljaa kyllästyttämään. Runkosarjan loppupuoli on mennyt ihan kohtuuhyvin. Koko kaudesta on jäänyt semmoinen maku, että aivan liian usein selkeästä johtoasemasta on kolmannessa erässä peli hävitty. "Normaalisuorituksella" olisi nyt helposti 10 pistettä enemmän. Mutta olen kyllä ihan tyytyväinen tähän astiseen suoritukseen. Sikakatsomo huutaa Lukon suohon ja saa Hancockin ja kumppanit hiiltymään. Lukon kotiottelut Isomäessä tulevat olemaan kenties tiukempia. Ika Lehkonen tapansa mukaan huutaa pää punaisena Lukon vaihtoaitiossa.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: JTX
    Ika Lehkonen tapansa mukaan huutaa pää punaisena Lukon vaihtoaitiossa.
    Tuskinpa Lehkosella on enää paljoa asiaa Lukon vaihtoaitioon. Taitaa mies seurata nämä playoffit ihan kotitelevisiostaaan.

Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    Helsinki
    Lukon kotiottelut Isomäessä tulevat olemaan kenties tiukempia. Ika Lehkonen tapansa mukaan huutaa pää punaisena Lukon vaihtoaitiossa.
    Äijänsuolla siis pelataan (Isomäki on Porissa) ja aitiossa huutaa, jos huutaa, tukka-Jukka Rautakorpi.

Mutta on-topic: JYP:lle sympatiat. Tänään kun kaatavat Jokerit, niin hyvältä näyttää.

Rekisteröitynyt
    touko  2003
    Sijainti
    Helsingborg, Ruotsi
    Hämeen Parasta Kiekkoa. Alkaa nuo pronssit vaan pikkuhiljaa kyllästyttämään. Runkosarjan loppupuoli on mennyt ihan kohtuuhyvin. Koko kaudesta on jäänyt semmoinen maku, että aivan liian usein selkeästä johtoasemasta on kolmannessa erässä peli hävitty. "Normaalisuorituksella" olisi nyt helposti 10 pistettä enemmän. Mutta olen kyllä ihan tyytyväinen tähän astiseen suoritukseen. Sikakatsomo huutaa Lukon suohon ja saa Hancockin ja kumppanit hiiltymään. Lukon kotiottelut Isomäessä tulevat olemaan kenties tiukempia. Ika Lehkonen tapansa mukaan huutaa pää punaisena Lukon vaihtoaitiossa.
    Kyllä! Runkosarjan loppu meni todella hyvin.

Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Sijainti
    valar morghulis
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Lassi
    Äijänsuolla siis pelataan (Isomäki on Porissa) ja aitiossa huutaa, jos huutaa, tukka-Jukka Rautakorpi.
    Niinpä niin. Tässähän vain lanseerasin ns. "turenkilaishuumorin" myös täällä DVDPlazalla.

Sergio's Avatar
    Rekisteröitynyt
    maalis 2003
    Sijainti
    Turku
    Kyllähän se TPS on niin jääkiekossa kuin jalkapallossakin. Sympatiapisteet menee länsirannikon pikkuveljelle eli Rauman Lukolle. Unelmafinaalissani kohtaisivatkin siis TPS ja Lukko mutta ottelukaavio mitä suurimmalla todennäköisyydellä heittää joukkueet vastakkain jo välierissä (jos ja kun molemmat joukkueet tiensä neljän parhaan joukkoon selvittävät). Toinen välieräpari olisi tällöin mitä luultavammin HIFK-Kärpät.

Jürgen's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2003
    Sijainti
    Joensuu
    80-luvun puolivälistä lähtien suosikkijoukkue ylitse muiden on ollut HIFK ja tulee olemaan! Toinen suosikkijoukkue on ollut 90-luvun puolivälistä lähtien Tappara, tuolloin joukkue rämpi todella pahasti liigassa ja siitä lähtien olen tuntenut sympatiaa joukkuetta kohtaan.

Mainittakoon vielä, että TPS ja Jokerit ovat aina edustaneet minulle jääkiekkoilun "syöpäpesäkkeitä"! Ei millään pahalla joukkueiden kannattajia kohtaan, mutta ei millään hyvälläkään

Toolband's Avatar
    Rekisteröitynyt
    maalis 2003
    Sijainti
    Helsinki
    Kyllä se on ehdottomasti TPS. En ole Turussa ikinä asunut ja olen siellä käynytkin vain muutaman kerran. Todella pitkään Tepsi on kuitenkin ollut lempijoukkueeni ja siitä se ei enää muuksi muutu.

Tänä vuonna Tepsin olisi taas aika palata mestaruuskantaan parin vuoden tauon jälkeen. Runkosarja menikin kokonaisuutena loistavasti syksyn ahdingosta huolimatta. Myös keväällä on peli hieman yskähdellyt, mutta pisteitä on tullut kuitenkin hyvään tahtiin ja se on hyvän joukkueen merkki.

Tiistaina JYP kaataa Narrit kotonaan ja keskiviikkona ajattelin mennä Hjallis-Areenalle katsomaan kuinka keskisuomalaiset passittavat narrilauman kesälomalle. Sen jälkeen Tepsi etenee JYP-kaadon jälkeen välieriin ja sieltä sitten finaaliin, jossa vastaan tulee joko HIFK tai Kärpät. Toivon ja uskon, että Turussa juhlitaan keväällä mestaruutta vaikka mahdoton on tällä hetkellä sitä sanoa, koska muutamalla joukkueella tasoerot ovat todella pienet.

Sivu 1 / 3 123 Viimeinen