Tottahan toki system link on, mutta silläkään ei pysty pelaaman co-oppina tarinaa läpi kahdella boksilla ja näytöllä. Ainoa tapa siis co-oppiin on split screen.Viestin alkuperäinen lähettäjä: Pyry Tuominen
Tottahan toki system link on, mutta silläkään ei pysty pelaaman co-oppina tarinaa läpi kahdella boksilla ja näytöllä. Ainoa tapa siis co-oppiin on split screen.Viestin alkuperäinen lähettäjä: Pyry Tuominen
Omasta mielestäni nuo FPS pelit eivät toimi juuri ollenkaan konsoleissa, vaikka olen niitä kyllä jonkinverran hakannut läpi. Enkä usko, että kurdtillakaan on mitään erikoista ristiretkeä konsoleita vastaan.Viestin alkuperäinen lähettäjä: KnightOfNi
Halo oli omasta mielestäni aika tylsä ja ihmettelenkin hieman sen ja tämän kakkosen suosiota. Tämä ei nyt kuitenkaan ole mitään provoilua, täytyy kokeilla tuotakin kun kaveri sen aikoo kummiskin ostaa.
Niin siis minähän en juurikaan pelaa. Pelaan vain ns. kunnon pelejä. Joita nyt sattuu vaan olemaan PC:llä enemmän kuin konsoleilla. Xbox on pääasiallinen pelaus välineeni vaikka PC:kin siihen tarvittaessa kykenee. Minua ainoastaan jaksaa ihmetyttää tuo Halon järjetön yliarvostus kun siinä ei oikeasti ole mitään mullistavaa mitä ei aikaisemmin olisi nähty tai jopa hienommin tehty.Viestin alkuperäinen lähettäjä: KnightOfNi
Näin on, ei minuunkaan ykkönen iskenyt. Muu boxin pelitarjonta on enemmän lähellä sydäntä. FPS:t tuli korvista pihalle jo Quake2:n aikoihin. Flatout on ollut nyt hakkauksen alla.Viestin alkuperäinen lähettäjä: kurdt
Kurdt, miten muuten H2 16:9 tuen kanssa, ollut aika ristiriitaista tietoa, kun peliarvostelijat väittävät että on 16:9 tuki, mutta kaikki joilla peli on käsissään, sanovat ettei laajakuvatukea (eli M$ olisi syöttänyt pajunköyttä). Hämmennäppä soppaa.![]()
Pitkällinen odotus on nyt ohitse ja Halo2 on kädessä. Vielä pitää kärvistellä töissä muutamat palaverit läpi...
Edit: OSD ei ole 16:9 -tuella, mutta grafiikat tuntuisivat muuten olevan.Viestin alkuperäinen lähettäjä: tsinivuo
Viestiä muokkasi viimeksi prosurfer; 11.11.2004 kello 12:24.
Viestin alkuperäinen lähettäjä: prosurfer
OSD - On Screen Display!? Missä yhteydessä HALO 2-peliin?
No enivei, kuuleman mukaan (en siis vielä itse testannut) XBOX:n asetuksista täytyy olla päällä sekä 'Widscreen' että '60HZ'-tuki jotta TV tunnistaa automaattisesti kuvaformaatin oikeaksi! (luonnollisesti oltava laajakuva tv jossa 60Hz-tuki) Eli 16:9 tuki löytyy pelistä!
Itseä vain ihmetyttää tuo 60HZ pakollisuus? Miten vanhojen tellujen omistajien mahtaa käydä...
Vaikea tuota on HUDiksikaan kokea, kun se on screenillä.Viestin alkuperäinen lähettäjä: Pasodoble
Tänään kävin kaupassa,ei ollut tarkoitus ostaa mutta kun maksoi "vain" 54 € niin kyllähän se tuli ostettua...
Harmi ettei ole vielä tullut edes itse konetta postissa![]()
Kerroppa sitten kun olet testannut. Mielestäni telkkarini tukee 60Hz:iä (Daewoo DSC-3210). Mutta mutta, en saa millään peliä tukemaan laajakuvaa... Olen kokeillut vaikka millaisilla asetuksilla, mutta eipä toimi. Aina vain kuva on venytettynä koko ruudulle (RGB-signaalilla tuolla telkkarilla ei voi katsoa ollenkaan 4:3-kuvasuhteella, pieni moka suunnittelijoilta).Viestin alkuperäinen lähettäjä: Pasodoble
Auttakaa tyhmää, miten saan pelin toimimaan widenä? Onko muut saanut toimimaan OK?
Liitäntänä YUV-komponentti joten en pysty auttamaan...huomiona muuten, että 16:9-tilassa split screen (co-op) on vertikaalinen, 4:3-tilassa horisontaalinen!Viestin alkuperäinen lähettäjä: Topias
Näinkö oikein vai oliko siellä suomalaisia tekijätiimissä?
http://www.xbox.com/fi-fi/xboxtv/def...&v=81551&bw=hi
Juu kyllähän tuota Haloa oli suomalaisetkin tekemässä.
Ja Halo ykkösessä ainakin huomasin siinä Scorpion tankin panssarissa yhden suomalaisen nimikirjaimet, Jossakin sivuilla luki noin ja tarkistin asian.
Asioista tietämättömänäViestin alkuperäinen lähettäjä: Topias
on pakko heittää väliin teille viisaammille kysymys: Miten nuo xbox pelit toimii 100hz laajakuvatelkkarissa? Pitääkö xboxista väännellä jotain asetuksia? Telkkarina Panasonicin TX-28PS11F. Scartin kautta kuva tulee xboxsta telkkariin.
Viestin alkuperäinen lähettäjä: TheJambo
Ainakin Markus Lehtohan on Bungie grafiikka suunnitelija.
Viestin alkuperäinen lähettäjä: Gondor qra
Juu sehän se oli, ekaksi meinasi hämätä kun puhui niin hyvää englantia mutta sitten näin sen nimen.
Tänään sain boksin ja pistin halon sisään,kertakaikkisen loistokas peli MUTTA videonäytöissä tekstuurit sekoilivat pahasti!
Välillä hahmon päässä oli hattu,välillä ei,mitalit katoilivat ja master chiefin puku kypärineen kaikkineen muuttui kamalan näköiseksi...
Näin tapahtui parissa videonäytössä,onkohan pelissä jotain vikaa?
Itse pelin aikana ei tapahtunut mitään ikävää vaan kaikki toimi niinkuin pitikin.
Voi olla, että asema lukee levyä huonosti jostakin syystä (likainen levy, likainen lukupää). Itselläni ei mitään ongelmia ollut.Viestin alkuperäinen lähettäjä: TheJambo
Tuota ilmenee joillakin, kuten myös minullakin. Voi johtua jo vaikka vähän venhentuneesta boxista. Mulla on jo reilut parivuotta vanha vehje. Onneksi nuo graafiset viat ei nyt kovin pahasti häiritse, pikku pulmia loistavassa pelissä.
Kone onpi eilen postista tullut.Philipsin asema,lukee ainakin kopioidut levyt,joten miksei tuotakin.
Ja peli niinikään putipuhdas ja kotelosta suoraan koneeseen.