Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Sivu 4 / 7 Ensimmäinen 1234567 Viimeinen
Viestit 61 - 80 / 121

Aihe: Noh, pojjaat (ja tytöt), Heruux?

IsoArska's Avatar
    Rekisteröitynyt
    heinä  2003
    Sijainti
    Sunny California
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: dille
    Anteeksi olen eksynyt silmiisi sattuisiko sinulla olemaan karttaa?
    Löytyy kompassin kanssa. Täytyyhän sinut saada äkkiä sieltä ulos.

Tai näin minä vastaisin, jos olisin nainen...

Takeshi666's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2003
    Sijainti
    Suomi Finland Perkele
    Leffaluettelo
    Hammaslääkärissä:

-Aiotko porata minua?
    -Aion täyttää reikäsi.
    -Avaanko suun ammolleen?
    -Kyllä, jotta saan pistettyä vehkeeni sinne.

"Anteeksi neiti, mutta oletkohan mahdollisesti se henkilö joka murskasi kaverini munat tuossa vartti sitten?" ... "Jaa. no hyvä, siitä hyvästä voisin tarjota drinkin..."

Sitä ei välttämättä uskoisi mutta kyseinen keskustelu tuotti halutun tuloksen jokunen päivä sitten. Tyttö oli aivan jumalaisen nätti keskieurooppalainen, hieman eksoottinen typykkä, jonka sujuvalla supliikillani ja loistavalla käytökselläni sain seurakseni koko yöksi.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mc_Murdor
    Tosin hmm ei se aina niin kamalaa ole ollut.
    NONNII! Taas se nähtiin..miehet..
    Joo,mutta itse koen kyllä sen puristelemisen aika ahdistelevana touhuna. Vaikka kyseessä oli miekkonen,jonka tunnen (oltiin juuri tutustuttu silloin,kun kouri),niin en pitänyt moisesta.En vain ole tottunut moiseen käytökseen..OIkeestaan kun mulla pitäs olla vissiin joku haavi tai magneetti millä niitä miehiä houkutella puoleeni.

Rekisteröitynyt
    marras 2002
    Sijainti
    I'll stop being an asshole if you stop being stupid
    "Anteeksi, mutta teillä on aivan upeat silmät. Aivan kuin tähdet, yhtä kirkkaat ja yhtä kaukana toisistaan." slats..

Samppa ja Hurricane :| Jarkko G.'s Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2001
    Sijainti
    VIP-Tuvassa kuumien etujen perässä
    Leffaluettelo
    Eräs tuttu Abi-Risteilyllä käytti (ainakin minusta) helkkarin hulvatonta fraasia .. umpikännissä tietenkin ..

Hei. Mennääx panee .. mä oon aika hyvä panee

Kourimisesta en minäkään pidä. Silti yksi fantasia vaivaa:
    Nuoret, komeat, lihaksikkaat poliisimiehet pyöreine takapuolineen haalarit päällä suorastaan kutsuvat kourimaan. Vielä en ole kehdannut sitä tehdä, joten jos minusta ei kuulu vähään aikaan mitään, olen luultavasti toteuttanut haaveeni.

Rekisteröitynyt
    syys   2003
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Sarah
    Nuoret, komeat, lihaksikkaat poliisimiehet pyöreine takapuolineen haalarit päällä suorastaan kutsuvat kourimaan. Vielä en ole kehdannut sitä tehdä, joten jos minusta ei kuulu vähään aikaan mitään, olen luultavasti toteuttanut haaveeni.
    Miehillä taitaa olla hiukan enemmän niitä "fantasioita", ja toteutus menee helpommin.

Rekisteröitynyt
    maalis 2002
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mc_Murdor
    Kyllä ne naisetkin osaavat, itseäni on kourittu haarojen välistä ja takapuolesta.
    Ja paria tapausta lukuunottamatta, kyseessä oli täysin vieras henkilö.
    Tosin hmm ei se aina niin kamalaa ole ollut.
    Jep. Tässä onkin hivenen tällainen kummalinen asia. Kun nainen kourii miestä, niin mies yleensä pitää saamastaan huomiosta. Mutta toisinpäin käännettynä - tiedämmekin jo mitä seurauksia tällainen yleensä saa aikaiseksi.

Mutta miksi näin miehet?

kebek's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2003
    Sijainti
    lahti-city
    Miehet ymmärtävät kourimisen käytännön vaikutukset naisia paremmin: "ei tavara käytössä kulu ja testaus ennen käyttöä kannattaa aina".

Rekisteröitynyt
    marras 2002
    Sijainti
    I'll stop being an asshole if you stop being stupid
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: kebek
    Miehet ymmärtävät kourimisen käytännön vaikutukset naisia paremmin: "ei tavara käytössä kulu ja testaus ennen käyttöä kannattaa aina".
    Loistavasti tiivistetty

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: Sarah
    Sama fantasia täällä!

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: WhiteQueen
    Soosoo! No,ei siinä mitään,kun noin nuori olit..mutta aikuiset miehet kun moista tekevät,niin mulla rupee keittämään ja todella. Helkkari sentään. Luulisi,että osaisivat jo käyttäytyä,mutta kun ei,niin ei..Mrräyh!
    Noh, miehet erottaa pojista vain lelujen hinta...

Ja omaperäisin omalle kohdalle sattunut iskurepliikki: Hei, eikö mulla olekin hieno traktori... ööö... menipä siinä hetki ennenkuin tajusin että naisella oli kultainen traktori-koru kaulassa.

Noh oli ihan hauska ilta...

no more mr. Nice Guy Nice Guy Eddie's Avatar
    Rekisteröitynyt
    heinä  2001
    Sijainti
    shit, I'm still only in Saigon.
    Leffaluettelo
    takaisin aiheeseen.
    "ong mammal mittä pillu touhu pöksys, häh?"
    toimii vaan turussa...

Jep. Uusi ihailija on löytynyt. Eräs kylähullu, jonka näin ekaa kertaa viime kesänä ollessani töissä kunnalla. Silloin katselin hänen koiraansa ja hymyilin koiralle. Mies lähti perään ja kyseli missä asun, nimen jne. Nyt se mies ahistelee.. Taino, ei aivan, mutta lähestulkoon. Viime viikolla se ajeli pyörällä taas tuolla kaupungilla, kun kävelin koulusta linkkapysäkille. Hänestä pääsin eroon nopeasti siinä vaiheessa ja menin kauppoihin sun muualle häntä turvaan. Sitten menin odottamaan linkkaa pysäkille ja tietysti se mies tuli sinne. Hän on kuulemma iskenyt silmänsä minuun jo viime kesänä. Olen kuulemma kaunis ja sopivan muhkea plaaplaaplaa. Helvetti soikoon.

kebek's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2003
    Sijainti
    lahti-city
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: WhiteQueen
    Jep. Uusi ihailija on löytynyt. Eräs kylähullu, jonka näin ekaa kertaa viime kesänä ollessani töissä kunnalla. Silloin katselin hänen koiraansa ja hymyilin koiralle. Mies lähti perään ja kyseli missä asun, nimen jne. Nyt se mies ahistelee.. Taino, ei aivan, mutta lähestulkoon. Viime viikolla se ajeli pyörällä taas tuolla kaupungilla, kun kävelin koulusta linkkapysäkille. Hänestä pääsin eroon nopeasti siinä vaiheessa ja menin kauppoihin sun muualle häntä turvaan. Sitten menin odottamaan linkkaa pysäkille ja tietysti se mies tuli sinne. Hän on kuulemma iskenyt silmänsä minuun jo viime kesänä. Olen kuulemma kaunis ja sopivan muhkea plaaplaaplaa. Helvetti soikoon.
    Teillä onkin siellä sitten aika pienet piirit. Eikös ole mukavaa kun setä-miehiltä riittää huomiota, suurkaupungissa ihmiset vain hukkuvat väenpaljouteen.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: kebek
    Teillä onkin siellä sitten aika pienet piirit. Eikös ole mukavaa kun setä-miehiltä riittää huomiota, suurkaupungissa ihmiset vain hukkuvat väenpaljouteen.
    Pienet piirit on..Tosin, en kyllä itse niistä mitään tiedä, kun en tuolla nurkilla roiku niin..Minulle sopisi vallanmainiosti niin, että jos joku hörhö tulisi jotain sanomaan ei tarvitsisi toiste sen pärstää katsella.Suurkaupungin ihmismassat tervetuloa

Rekisteröitynyt
    marras 2001
    Sijainti
    Kotka
    Ei kannata välttämättä aloittaa heti kourimaan tuota vastakkaista sukupuolta. Kysyy vain ensiksi kohteliaasti "Saisinko rouhia ?" Yleensä tuo kyllä tepsii...

Takeshi666's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2003
    Sijainti
    Suomi Finland Perkele
    Leffaluettelo
    Vaikka minä yritän olla hyvä roolimalli mitä sukupuoliseen tasa-arvoon tulee, mutta en sittenkään ole. Kohtelen nimittäin kumpaakin sukupuolta tasapuolisen ja tasa-arvoisen HUONOSTI.

Rekisteröitynyt
    elo    2003
    Sijainti
    Raum
    Loistavia tarinoita...
    Ja yleensähän näitä aina sattuu kaikille "kavereille", joten tässä yksi...

Kaveri oli joissain kotibileissä/jatkoilla, ja seillä sitten oli tuntitolkulla koettanut lämmitellä jotain kaunista kaksilahkeista... No tämähän ei sitten ollut kovinkaan nopeasti lämmennyt, joten kaverin mielenkiinto oli lopahtanut.
    Loppuillasta kuitenkin tämä kaunis kaksilahkeinen oli, liekösitten tarjonnan puutteessa vai missä, päättänyt lähestyä kaveriani... Istui hänen viereensä sohvalle ja alkoi jutella mukavia... Tähän kaveri ärtyneenä päätään hieman kääntäen. "Turpakiinni - mä katon nyt Leijona Kuningasta!"

Itsellä paras iskuyritys oli hellä kädenpuristus baarissa ja ... nyt sitten siitä saa kärsiä ilmeisesti koko loppu elämänsä....

Sivu 4 / 7 Ensimmäinen 1234567 Viimeinen