Löytyy kompassin kanssa. Täytyyhän sinut saada äkkiä sieltä ulos.Viestin alkuperäinen lähettäjä: dille
Tai näin minä vastaisin, jos olisin nainen...
Löytyy kompassin kanssa. Täytyyhän sinut saada äkkiä sieltä ulos.Viestin alkuperäinen lähettäjä: dille
Tai näin minä vastaisin, jos olisin nainen...
Hammaslääkärissä:
-Aiotko porata minua?
-Aion täyttää reikäsi.
-Avaanko suun ammolleen?
-Kyllä, jotta saan pistettyä vehkeeni sinne.
![]()
"Anteeksi neiti, mutta oletkohan mahdollisesti se henkilö joka murskasi kaverini munat tuossa vartti sitten?" ... "Jaa. no hyvä, siitä hyvästä voisin tarjota drinkin..."
Sitä ei välttämättä uskoisi mutta kyseinen keskustelu tuotti halutun tuloksen jokunen päivä sitten. Tyttö oli aivan jumalaisen nätti keskieurooppalainen, hieman eksoottinen typykkä, jonka sujuvalla supliikillani ja loistavalla käytökselläni sain seurakseni koko yöksi.![]()
NONNII! Taas se nähtiin..miehet..Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mc_Murdor
![]()
Joo,mutta itse koen kyllä sen puristelemisen aika ahdistelevana touhuna. Vaikka kyseessä oli miekkonen,jonka tunnen (oltiin juuri tutustuttu silloin,kun kouri),niin en pitänyt moisesta.En vain ole tottunut moiseen käytökseen..OIkeestaan kun mulla pitäs olla vissiin joku haavi tai magneetti millä niitä miehiä houkutella puoleeni.![]()
"Anteeksi, mutta teillä on aivan upeat silmät. Aivan kuin tähdet, yhtä kirkkaat ja yhtä kaukana toisistaan." slats..
Eräs tuttu Abi-Risteilyllä käytti (ainakin minusta) helkkarin hulvatonta fraasia .. umpikännissä tietenkin ..
Hei. Mennääx panee .. mä oon aika hyvä panee
Kourimisesta en minäkään pidä. Silti yksi fantasia vaivaa:
Nuoret, komeat, lihaksikkaat poliisimiehet pyöreine takapuolineen haalarit päällä suorastaan kutsuvat kourimaan. Vielä en ole kehdannut sitä tehdä, joten jos minusta ei kuulu vähään aikaan mitään, olen luultavasti toteuttanut haaveeni.![]()
Miehillä taitaa olla hiukan enemmän niitä "fantasioita", ja toteutus menee helpommin.Viestin alkuperäinen lähettäjä: Sarah
Jep. Tässä onkin hivenen tällainen kummalinen asia. Kun nainen kourii miestä, niin mies yleensä pitää saamastaan huomiosta. Mutta toisinpäin käännettynä - tiedämmekin jo mitä seurauksia tällainen yleensä saa aikaiseksi.Viestin alkuperäinen lähettäjä: Mc_Murdor
Mutta miksi näin miehet?
Miehet ymmärtävät kourimisen käytännön vaikutukset naisia paremmin: "ei tavara käytössä kulu ja testaus ennen käyttöä kannattaa aina".
Loistavasti tiivistettyViestin alkuperäinen lähettäjä: kebek
![]()
Sama fantasia täällä!Viestin alkuperäinen lähettäjä: Sarah
Noh, miehet erottaa pojista vain lelujen hinta...Viestin alkuperäinen lähettäjä: WhiteQueen
![]()
Ja omaperäisin omalle kohdalle sattunut iskurepliikki: Hei, eikö mulla olekin hieno traktori... ööö... menipä siinä hetki ennenkuin tajusin että naisella oli kultainen traktori-koru kaulassa.
Noh oli ihan hauska ilta...![]()
takaisin aiheeseen.
"ong mammal mittä pillu touhu pöksys, häh?"
toimii vaan turussa...
Jep. Uusi ihailija on löytynyt. Eräs kylähullu, jonka näin ekaa kertaa viime kesänä ollessani töissä kunnalla. Silloin katselin hänen koiraansa ja hymyilin koiralle. Mies lähti perään ja kyseli missä asun, nimen jne. Nyt se mies ahistelee..Taino, ei aivan, mutta lähestulkoon. Viime viikolla se ajeli pyörällä taas tuolla kaupungilla, kun kävelin koulusta linkkapysäkille. Hänestä pääsin eroon nopeasti siinä vaiheessa ja menin kauppoihin sun muualle häntä turvaan. Sitten menin odottamaan linkkaa pysäkille ja tietysti se mies tuli sinne. Hän on kuulemma iskenyt silmänsä minuun jo viime kesänä. Olen kuulemma kaunis ja sopivan muhkea plaaplaaplaa. Helvetti soikoon.
![]()
Teillä onkin siellä sitten aika pienet piirit. Eikös ole mukavaa kun setä-miehiltä riittää huomiota, suurkaupungissa ihmiset vain hukkuvat väenpaljouteen.Viestin alkuperäinen lähettäjä: WhiteQueen
Pienet piirit on..Tosin, en kyllä itse niistä mitään tiedä, kun en tuolla nurkilla roiku niin..Minulle sopisi vallanmainiosti niin, että jos joku hörhö tulisi jotain sanomaan ei tarvitsisi toiste sen pärstää katsella.Suurkaupungin ihmismassat tervetuloaViestin alkuperäinen lähettäjä: kebek
![]()
Ei kannata välttämättä aloittaa heti kourimaan tuota vastakkaista sukupuolta. Kysyy vain ensiksi kohteliaasti "Saisinko rouhia ?" Yleensä tuo kyllä tepsii...![]()
Vaikka minä yritän olla hyvä roolimalli mitä sukupuoliseen tasa-arvoon tulee, mutta en sittenkään ole. Kohtelen nimittäin kumpaakin sukupuolta tasapuolisen ja tasa-arvoisen HUONOSTI.
![]()
Loistavia tarinoita...
Ja yleensähän näitä aina sattuu kaikille "kavereille", joten tässä yksi...
Kaveri oli joissain kotibileissä/jatkoilla, ja seillä sitten oli tuntitolkulla koettanut lämmitellä jotain kaunista kaksilahkeista... No tämähän ei sitten ollut kovinkaan nopeasti lämmennyt, joten kaverin mielenkiinto oli lopahtanut.
Loppuillasta kuitenkin tämä kaunis kaksilahkeinen oli, liekösitten tarjonnan puutteessa vai missä, päättänyt lähestyä kaveriani... Istui hänen viereensä sohvalle ja alkoi jutella mukavia... Tähän kaveri ärtyneenä päätään hieman kääntäen. "Turpakiinni - mä katon nyt Leijona Kuningasta!"
Itsellä paras iskuyritys oli hellä kädenpuristus baarissa ja ... nyt sitten siitä saa kärsiä ilmeisesti koko loppu elämänsä....