..elikkä olisi hakusessa löytää uusia tuttavuuksia melodisen hevimusiikin saralta.. tyyliin Nightwish, Stratovarius, Iron Maiden.. siis melodista, atmosfääristä ja tunnelmaltaan voimakasta raskasrokkia.. suositelkaa vapaasti kaikkia mahdollisia mieleenne tulevia kotimaisia tai ulkomaisia bändejä kyseisen tyylisuunnan alueelta..
..ai niin, yksi ehdoton vaatimus suosituksille on: bändin laulajan pitää osata oikeasti laulaa, älkää siis suositelko mitään blackmetallimörinää tms. (em. tyylisuunta sekä speed/trash yms. kaikkine variaationeen eivät muutenkaan kuulu kiinnostukseni piiriin..)

Vastaa lainaamalla
..että rohkeasti vaan mielipiteitä tänne!!
)Kuitenkin ihan asiallisen kuuloista rypistystä.

..ehkä kyse oli lievästä persoonallisuuden tai "sielukkuuden" puutteesta.. mutta tämä bändihän taitaa olla vielä aika nuori kun levyjä ei näytä olevan myynnissä kuin kaksi kappaletta, elikkä on varmaan syytä odottaa homman kypsymistä yhä vain parempaan suuntaan ajan mittaan.. ei Stratovariuskaan minun mielestä ole löytänyt omaa todellista "sielukkuuttaan" kuin vasta parilla viimeisimmällä levyllään.. (Destiny oli se levy joka minusta Stratofanin teki.. olen kuullut useita Straton vanhempia levyjä mutta ne eivät ole mielestäni kokonaisuutena läheskään samaa tasoa..)
..naurattaisi muuten moinen tiukkapipoilu, mutta kun olen jo kerran jäänyt kiinni moisesta ja saanut kirjallisen varoituksen, ei enää oikein kärsi asennella kuin sellaisia ohjelmia jotka eivät jätä mitään jälkiä asennuksesta, standalone proggyjä siis...