Onkos kellään kokemuksia noista neilin livedvd:stä? Kuvan ja äänenlaatu kiinnostaisi kun noista ei oikein missään ole ollut juttua. Noita näyttäisi ainakin kolme olevan olemassa:
-Neil Young: Red Rocks Live - Friends & Relatives
-Neil Young: Silver & Gold
-Neil Young & Crazy Horse: Rust Never Sleeps (1978)
Onkos noista mikään semmoista Weld ajan mörinää ? Eli kaipaisin juuri sellaista ja niitä biisejä joita löytyy ao. livelevyltäkin, kiitämmä asiantuntijoita...
Originally posted by der komissar Onkos noista mikään semmoista Weld ajan mörinää ? Eli kaipaisin juuri sellaista ja niitä biisejä joita löytyy ao. livelevyltäkin, kiitämmä asiantuntijoita...
Ei ole siltä ajalta, mutta Rust Never Sleeps sisältää paljon samoja biisejä kuin Weldit, mm. Hey Hey, My My (Into the Black), Cinnamon Girl, Cortez the Killer ja Like a Hurricane. DVD-lättyjen biisilistat löytyy vaikka Playlta. Jotkut pitävät Rust Never Sleepsia jopa parempana kuin Weldia, itse olen vähän kahden vaiheilla.
Lisäinfoa Niilon levyistä yms. tarjoaa ainoa oikea Neil Young -sivusto, HyperRust.
Red Rocks on teknisesti loistavaa laatua kuvan ja äänen puolesta.
Rust Never Sleeps on taas klassinen Neil Young konsertti ja dvd:llä onkin pari biisiä enemmän kuin vanhalla Live Rust äänitteellä joka sekin oli ilmestyessään tupla lp. Mutta varsinkin Red Rocksin jälkeen Rustin kuvan laatu saattaa järkyttää, on se sen verran karu. Vaikka voihan "ruosteinen" kuvan laatu olla tarkoituksellinen tehokeinokin...Mutta musiikillisesti levy on sitä parhainta Neil Young osastoa.
Originally posted by Maxwell Ei ole siltä ajalta, mutta Rust Never Sleeps sisältää paljon samoja biisejä kuin Weldit, mm. Hey Hey, My My (Into the Black), Cinnamon Girl, Cortez the Killer ja Like a Hurricane. DVD-lättyjen biisilistat löytyy vaikka Playlta. Jotkut pitävät Rust Never Sleepsia jopa parempana kuin Weldia, itse olen vähän kahden vaiheilla.
Itse pidän Weldiä paljon parempana, jo pelkästään Crime in the Cityn takia ja onhan esim. Like a Hurricanen 15-minuuttinen versio suorastaan jumalallinen.