Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Sivu 13 / 33 Ensimmäinen ... 34567891011121314151617181920212223 ... Viimeinen
Viestit 241 - 260 / 657

Aihe: Hienoimmat ja huomaamattomimmat tykkitelineet

Rekisteröitynyt
    syys   2003
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: kotka
    Tuostapa hs-50 seinäkiinityksellä
    http://wiz.bat.org/~pahvi/ht/tykki.jpg
    http://wiz.bat.org/~pahvi/ht/tykki2.jpg

Pitäisköhän maalata teline valkoseks.
    mistäs tuo teline on ostettu?

Rekisteröitynyt
    joulu  2004
    Sijainti
    Kangasala
    hifistudioltahan se

Rekisteröitynyt
    maalis 2004
    Sijainti
    Nastola
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: kotka
    hifistudioltahan se
    Näyttää erittäin huomaamattomalta ja hyvältä... milläköhän nimellä tuota kannattaisi kysellä sieltä hifistudiolta?! Eli kun en itse pääse paikalle niin onko siellä paljon erilaisia?

=)juha

tässä oma ns. budjetti teline:

Bauhaus ~29€. Teline käännetty ylösalaisin eli on normaali 17" tv teline ja siihen sitten porattu reijät oikeelle kohdille ja laitettu huopaa muutamaan kohtaan telineen ja tykin väliin sekä vartta sahattu 10cm pois. Telineen merkki tais olla Barcas tai vastaava.
    Attached Images Attached Images

Rekisteröitynyt
    huhti  2003
    Sijainti
    finland
    Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: gestapo
    tässä oma ns. budjetti teline:

Bauhaus ~29€. Teline käännetty ylösalaisin eli on normaali 17" tv teline ja siihen sitten porattu reijät oikeelle kohdille ja laitettu huopaa muutamaan kohtaan telineen ja tykin väliin sekä vartta sahattu 10cm pois. Telineen merkki tais olla Barcas tai vastaava.
    kannattas laittaa jotain kourua tai jotain. ei tee kauheen hyvää roikottaa
    noita piuhoja tollain, meinaan liittimienkin puolesta jo.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: masterson
    kannattas laittaa jotain kourua tai jotain. ei tee kauheen hyvää roikottaa
    noita piuhoja tollain, meinaan liittimienkin puolesta jo.
    työnalla...työnalla noin 3/4 kouruu vedetty mut tyssäs tohon kiviseinään kun pitää hommata hilti lainaan takasin kun sen kerkesin jo palauttaa et saa kunnolla reijät seinään.

Rekisteröitynyt
    joulu  2003
    Sijainti
    vantaa
    Tuommoinen kyhäelmä tuli tehtyä h30a +h200 linssille. 2.35:1
    Kuvasta puuttuu saksasta tulossa oleva tykki.
    Hieman maalia pintaan ja se on siinä.

Materiaalina bilteman tv-teline, sarana, vaneria ja alumiinipätkä ylijäämänä kangasprojektista.

Kulma on telineessä siksi että paneloinnin koolaus kulkee levyn kohdalla ja optomassa ei ole lens shiftiä. Maanantaina pääsee kokeilemaan onnistuiko paikan määritys.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: mabe
    Tuommoinen kyhäelmä tuli tehtyä h30a +h200 linssille. 2.35:1
    Kuvasta puuttuu saksasta tulossa oleva tykki.
    Tilasitko tuon H30a:n saksasta, mitä maksoi?

Rekisteröitynyt
    joulu  2003
    Sijainti
    vantaa
    Saksasta hyvinkin.

Digitalo.de möi kaikkine kuluineen 1297e.
    Nyt näyttää taas hinta tippuneen muissa liikkeissä.

Rekisteröitynyt
    huhti  2005
    Sijainti
    espoo
    Terve!

Tässä pari kuvaa loppusuoralle edistyneestä olohuoneen ilmeenvaihdoksesta... Tykki kun tuli niin piti koko olkkari rempata

Do It Yourself MikkiHiiri's Avatar
    Rekisteröitynyt
    loka   2003
    Sijainti
    "And if you are a Scottish lord, then I am Mickey Mouse!"
    Tässä oma viritys:

Vaatekaappi = AV-kaappi

Laitoin koko tekniikan peiliovelliseen vaatekaappiin. Homma toimii tosi hyvin ja pölyltäkin on laitteet näin suojattu!

Rekisteröitynyt
    huhti  2005
    Sijainti
    Tampere
    Itse rakentelin tuollaisen "huomaamattoman" "sohvapöydän" tykilleni.. sohvassa ja tuossa poksissa sama kangas päällä ja muutenkin siisti. isompi tuo on kuin normi sohvapöytä mutta eipähän ole häiritsevän ruma.

poksi1

poksi auki

poksi kiinni

lintim's Avatar
    Rekisteröitynyt
    tammi  2002
    Sijainti
    Espoo
    Teräslevystä väännetty teline. Kiinnitetty verholaudan taakse.

Siinä olisi mun lasinen vaihtoehto, 6mm lasia.. johdot pitäisi vielä keksiä jotenkin paremmin, nippuun vaikka..

http://www.dvdplaza.fi/galleria/show...00&ppuser=7713

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: asterix
    Siinä olisi mun lasinen vaihtoehto, 6mm lasia.. johdot pitäisi vielä keksiä jotenkin paremmin, nippuun vaikka..

http://www.dvdplaza.fi/galleria/show...00&ppuser=7713
    Erinomaisen hieno! Ostitko lasin ja kannakkeet erikseen vai tuliko hylly kokonaispakettina?

joo erikseen ostin lasin ja kannakkeet.. kannakkeita oli saatavissa myös eri pinta vaihtoehtoina, kromi, kulta, valkoinen, mattaharmaa yms.Itse valitsin harjatun vaihtoehdon.Alunperin olin suunitellut puutasoja, mutta ne vaikutti niin "raskailta" joten hain lasiliikkeestä lasia ja se oli siinä..

Rekisteröitynyt
    heinä  2001
    Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa valmiita tykkitelineitä, jolla saisi tykin kattoon, mutta oikeinpäin. Tykkinä on Panan 700:nen. Se pitää väärinpäin käännettynä kovempaa tuuletinääntä, mutta tykki pitäisi silti saada kattoon. Sellainen yleispätevä kattoteline, joka kävisi myös muille tykeille olisi ihanteellinen.

Luulisi jonkun netissä toimivan kaupan myyvän tälläisiä, mutta kun ei tunnu löytyvän.

Lainaus Viestin alkuperäinen lähettäjä: asterix
    joo erikseen ostin lasin ja kannakkeet.. kannakkeita oli saatavissa myös eri pinta vaihtoehtoina, kromi, kulta, valkoinen, mattaharmaa yms.Itse valitsin harjatun vaihtoehdon.Alunperin olin suunitellut puutasoja, mutta ne vaikutti niin "raskailta" joten hain lasiliikkeestä lasia ja se oli siinä..
    Tuollaisen sitten minäkin askartelen. Ratkaisu on niin tyylikäs, että se on helppo myydä vaimollekin.

Rekisteröitynyt
    marras 2003
    Sijainti
    pirkanmaa

Teline kierrätystavarasta

Värkkäsin tykille kattotelineen autotallin nurkista löytyneistä tarveaineista. Lähtökohtana oli kuusikymmentäluvun Ajokki-merkkisen linja-auton peilinvarsi. Peilinvarressa on pallonivel, jonka avulla telineen suunta on helppo säätää. Varren alapäähän ruuvasin ristiin pari lattaraudan pätkää. Lopuksi vielä spreijasin koko komeuden harmaaksi. Lattarautojen päihin porasin reiät, joista teline on ruuvattu neljän millin ruuveilla tykin kiinnityspisteisiin. Väliin laitoin huovan suikaleet pehmusteiksi. Itse olen kohtuullisen tyytyväinen tekeleeseen.

Kuva tulee dvi-kaapelilla htpc:ltä, jossa on Matroxin P650-näyttis. Kaapelia varten on rakenteissa 50mm putki. Kaapeli on Lindyn 7,5m ja kuva on hyvä.
    Viestiä muokkasi viimeksi teukka68; 03.09.2005 kello 20:15.

Sivu 13 / 33 Ensimmäinen ... 34567891011121314151617181920212223 ... Viimeinen