Etusivu  ·  Keskustelufoorumit  ·  Tarinatupa  ·  Chatti  ·  WebMail  ·  Kuvagalleria  ·  Leffa-arvostelut  ·  Kilpailut  ·  DVD-luettelointi  ·  DVD-tietokanta  ·  DVD-julkaisuaikataulu ·  Uudet julkaisut ·  Markkinapaikka  ·  Trailerit  ·  Muistilista  ·  TV-ohjelmat  ·  Teatterileffat  
Sivu 3 / 47 Ensimmäinen 12345678910111213 ... Viimeinen
Viestit 41 - 60 / 927

Aihe: Veronpalautus

Originally posted by premier
    Mutta kertokaas tumpelolle. Mitä noi vähennykset niinku käytännössä meinaa. Ilmeisesti olis saumaa saada enemmänki rahoja takasin valtiolta? Mistä niitä vähennyksiä tulee?
    Tuoltapa löytyy sivun alareunasta tietoa kaikesta vähennyskelpoisesta. Onneksi ei ole mitään vähennättävää, niin ei tarvitse alkaa sompailemaan niiden kanssa.

edit: no eipäs tuon alareunasta vaan "vero-ohjeet" -> "verotustietoa yksityishenkilölle", ja sieltä alareunasta.
    Viestiä muokkasi viimeksi Imlego; 22.05.2003 kello 19:34.

trust no one Jorse's Avatar
    Rekisteröitynyt
    huhti  2001
    Sijainti
    Turku, ex-Laihia
    7€:a tuli palautuksia, en tosin edes hoksannut maksaneeni veroja mutta...

Rekisteröitynyt
    tammi  2003
    Sijainti
    JKL
    Aluks juhlin kun katoin että 650 euroo ois tulossa, mutta sitten hokasin että siinä olikin virhe ja tulee vaan jotain 100-150 euroo. No parempi sekin kun viime vuoden -500 euroo.

petepeluri's Avatar
    Rekisteröitynyt
    elo    2002
    Sijainti
    Pääkaupunkiseutu
    Jesh!!!! mullekkin tuli veroehdotus. Viimevuonna tuli 20e ja xx määrä senttejä päälle mätkyjä mutta nytten, 205e palautusta!!! Kelpaa kyllä köyhän opiskelijan laitebudjettiin...

Jaska76's Avatar
    Rekisteröitynyt
    marras 2000
    Sijainti
    Helsinki
    Ihan mukavasti tuli takaisin, n.270€. Viime vuosina on vaan joutunut aina makselemaan, joten lämmittää mieltä...

Rekisteröitynyt
    joulu  2000
    Sijainti
    tre
    Premier,aiemmin tarkoitettiin varmaankin matka korvauksia?!
    Mulle tuli ensin 1158€:n maksulappu,mutta nyt kun matkakuluja oli 3750€, luulisin saavani jotain takaisin?
    Aina vaan ei itse lasketut summat pidä?

premier's Avatar
    Rekisteröitynyt
    kesä   2002
    Sijainti
    Helsinki
    Joo.. eipä vaan taida olla tosiaan mitään omavastuurajan ylittävää vähennettävää =)

nothing's Avatar
    Rekisteröitynyt
    maalis 2001
    Sijainti
    Tampere,Finland
    Prrrrrkele...

Mätkyjä yli 300 euroa

Ja minä kun luulin niitten verotoimistossa osaavan laskea minulle sopivan prosentin...

Silentium est aureum steffe79's Avatar
    Rekisteröitynyt
    touko  2002
    Sijainti
    Chat-Coalition, united against others since 2004
    Leffaluettelo
    Näyttäisi tilille kilahtavan sellaiset ~600 euroa + matkakustannukset, eli n. 700 euroa taitaapi tulla. Nekin menevät joululahjoihin ja kaikki jämät sijoitetaan luonnollisesti elokuviin

xander's Avatar
    Rekisteröitynyt
    joulu  2002
    Sijainti
    Kuopio
    Onneksi tulee palautuksia n. 250 eskoo Joululahjat on turvattu,siis Dvd:t

Muutama satku mätkyjä, en ees tarkaan tiedä. Kuulun siihen porukkaan, joka ei edes tarkasta veroehdotustaan muutakuin tulojen osalta. (oikeestaan mitään muuta ookkaan tarkistettavana)

vaikeemmil tasoil Hurricane's Avatar
    Rekisteröitynyt
    heinä  2002
    Sijainti
    Vantaa
    Leffaluettelo
    Prkl, onkohan verottaja unohtanut minut kokonaan kun ei ole ehdotusta näkynyt. Luulisin että palautuksia on tulossa

Surprise, cockfags! RBV's Avatar
    Rekisteröitynyt
    syys   2001
    Mätkyjä reilut 300Eur!

Mutta eipä hätää. Olivat jättäneet matkakulut kohdan tyhjäksi. Joten lisään matkakulut ja vähennän omavastuun 500Eur, jään saamapuolelle 350Eur!

Kumma juttu, sillä olen ollut oikeutettu samaan määrään matkakuluja jo 8 vuoden ajan. Aina saa asiasta huomauttaa.

Kannattaa itse kunkin tarkastaa laskelma kunnolla läpi!

Rekisteröitynyt
    heinä  2002
    Sijainti
    Passiiviseksi väsynyt
    406 euroa takaisin. Opiskelija, ja viime vuonna olin töissä 3kk.

Rekisteröitynyt
    tammi  2002
    Sijainti
    helsinki
    14€ mätkyjä,mutta pari tonnia tulossa matka kuluista.

Master Cotton Planter AnssiM's Avatar
    Rekisteröitynyt
    touko  2003
    Sijainti
    Joensuu
    No nyt taitaapi olla pientä virhettä tuossa laskelmassa. Olen opiskelija, viime vuonna olin armeijassa ja tein töitä tasan 0 kk. Ei sitten olisikaan tulossa palautusta kuin 645,28 euroa.

Mätkäsivät 250e

mnz's Avatar
    Rekisteröitynyt
    touko  2003
    Sijainti
    Siuntio
    Leffaluettelo
    Mätkyjä 210e.. Opiskelijana olin ja kesän Valiolla varastossa surrasin. Koulujen alkamisen jälkeen vielä lauantaisin kävin töissä, mutta tiedä sitten mistä nämä mätkyt nyt taas tulivat. Käytin ihan sitä verokorttia minkä olivat postittaneet.

Viime vuonna tais tulla saman verran mätkyjä, mutta olin silloin Primalcolla(nyk altia?) duunissa, ja sain sitten matkakuluista mätkyt veke, mutta nyt kun Valio oli tuossa parin kilsan päässä, ei matkakulutkaan pelasta

700-750e tulee takaisin, pientä korjailua vaatii vielä. Ihan mukavasti ottaen huomioon opiskelija-statuksen ja 4kk kesätyöt. Kieltämättä veroja tuli aika reilusti maksettua viime vuonna, mutta onpahan sitten rahaa mitä pistää esim. siihen Indy-boksiin ja Two Towersin extended-versioon

310 ecua näyttäis tulevan ennen matkavähennyksiä. Nekun vähentelee niin eiköhän valtiolta joku 1000e tule takaisinpäin. Hih, nyt pitää vaan kirjoittaa hyvät perustelut miksi tarvitsee käyttää omaa autoa julkisten kulkuneuvojen sijasta. Hyviä vinkkejä ?

Sivu 3 / 47 Ensimmäinen 12345678910111213 ... Viimeinen